Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Veitola Pia Lambertin luona Kaliforniassa.

Vierailija
28.03.2019 |

Muumimuki nähty

Kommentit (334)

Vierailija
301/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä esim. Meeri Koutaniemi on kiinnostavampi (ja kauniimpi) kuin Piia.

Meeri on aika horhö ja seurustelee setämiehen kanssa. Pia on fiksumpi.

Vierailija
302/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pialla ollut huonoja suhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok;) Tarkoitan lähinnä sitä, että vaikka ihminen olis malli ja ns. kaikkien standardien mukaan täydellinen pakkaus...niin jotain puuttuu silti. Lämpö? Persoonallisuus? Itse en diggaa silareista enkä mistään lisukkeista. Luonnollisuus on aina kauneinta. Ehkä hänestä puuttuu tietty karisma. Ja siis tämähän on vain mun mielipide.

Vierailija
304/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silarit taitaa olla.

No shit?!? :D

Vierailija
305/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en voi mitään, mutta mielestäni Pian vartalo on tosi kaunis, sopusuhtainen, vyötärö kaunein mahdollinen, treenattu hyvin. Tykkäsin myös kampauksesta: raikas ja sävykin oli nätti.

Mielestäni kauneimmat suomalaiset missit ovat Leena Brusin ja Pia. Sitten Pohtamo, Virpi Miettinen ja sellainen tumma jonka nimeä en muista.

Vierailija
306/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piiallakin alkaa olemaan kohta lapsenteko vuodet edessä. Kannattaa lihota muutamia kiloja.

Imetys silareitten kanssa???

Vierailija
307/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola olisi ihan siistinnäköinen nainen,jos hänellä ei olisi niin poikkeuksellisen huono maku hiusten ja vaatteiden suhteen. Aivan käsittämättömän hirveitä äijämäisiä vermeitä ja tukka,joka tekee hänestä lähinnä jonkun hevosen näköisen. Puhuu myös niin epäselvästi,että ammattitaitoakin pitää saada lisää. Mutta Suomessahan kaikki kelpaa,kun vain osaa tyrkyttää.

Vierailija
308/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Pia Lampinen?

Vierailija
309/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Pia Lambert sukua Adam Lambertille?

Vierailija
310/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok;) Tarkoitan lähinnä sitä, että vaikka ihminen olis malli ja ns. kaikkien standardien mukaan täydellinen pakkaus...niin jotain puuttuu silti. Lämpö? Persoonallisuus? Itse en diggaa silareista enkä mistään lisukkeista. Luonnollisuus on aina kauneinta. Ehkä hänestä puuttuu tietty karisma. Ja siis tämähän on vain mun mielipide.

Piasta puuttuu kauneusvirheet. Olisko se se mikä ei viehätä.

Vierailija
311/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin niin onnellinen kun Piasta tuli Miss Suomi. Kaikki muut oli aina pitkänenäisiä ja niin länsi-suomalaisia. Pialla oli vihreät silmät ja tuhkanvaalea tukka. Tuli itä-suomalainen kauneus kerrankin esille!

Pian äidin tyttönimi tosin on juuri tuo Lamberg, viittaisi pikemminkin ruotsalaiseen perimään.

Vierailija
312/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pia hipoo täydellisyyttä. Mahtaa Kallea harmittaa että tuollainen vonkale pääsi karkuun.

Mitä ihmeen Kallea?? Pia on kyllä kauneimpia missejä Suomessa, oikeastikin kaunis. Mutta miehensä oli mitään sanomattoman näköinen, ei komea ollenkaan. Eikä vaikuttaisi olevan kovin varakaskaan, kun niiden kerrostaloasunto vaikutti melko vaatimattomalta ja pieneltäkin (ja tiedän, että LA:ssa on varmasti todella kalliit kämpät ja vuokrat, mutta silti). Mutta se KISSA oli niin ihana. Minulle tuli tuosta taas kissakuume, kun olen miettinyt, että ottaisinko meidän koiratytölle kaveriksi toisen koiran vai kissan. 

Vierailija
313/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia on aika lyhyt missiksi, 170 cm.

Vierailija
314/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia on puitteiltaan nykyään kaunis. Mutta se, mitä jään kaipaamaan, jotta Pia olisi todellinen kaunotar, on eloisuus tai jonkinlainen leikkimielisyys tai humoristisuus luonteessa. Liikaa ehkä pliisuutta ollakseen säihkyvä kaunotar.

Vierailija
315/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän noi missit ole ton mittasia. Ehkä pari senttiä ylös tai alas.

Vierailija
316/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malli ei oo välttämättä kaunis vaan persoonallinen ja missin täytyy olla kaunis. Suvi Ei oo kasvoiltaan kaunis mutta siinä on jotain koska menestyy.

Jos Suvi Koposesta tai siis Riggsistä puhut, niin onhan hän kaunis. Suvilla on klassiset, tasapainoiset kasvonpiirteet, korkeat poskipäät, täyteläiset huulet ja kaunismuotoinen nenä. Hänen kasvonsa ovat persoonalliset mutta myös erittäin muuntautumiskykyiset klassisesta kaunottaresta hippikukkaistytön kautta futuristiseksi androgyyniksi ja miksi tahansa siltä väliltä. Lisäksi Suvi on todella pitkä sekä kapearakenteinen ja pitkäraajainen. Kuulemma hän on myös täsmällinen, luotettava ja kuunteleva malli, siis hyvä ja miellyttävä työkaveri. Mallikoulun ja muun julkisuudessa esiintymisensä perusteella hän on mukava ja sopivalla tavalla vaatimaton ja nöyrä, ei mikään diivailija. Ei ihme että menestyksekäs ura on jatkunut jo yli 10 vuotta.

Vierailija
317/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viivi Pumpasen pituus oli jotain 168 mutta hänkin näyttää pidemmältä.

Vierailija
318/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli tosi kaunis se toinen ystävistä, Ariell.

Vierailija
319/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piasta puuttuu kauneusvirheet. Olisko se se mikä ei viehätä.

Verratkaapa Grace kellyä ja Piaa takaapäin niin näette kyllä virheitä säärissä.

Muuten Beata Pappin sisko Bettina on Piaakin vielä  nätimpi! Kauriinsilmät ja upea kroppa.

Vierailija
320/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan Pia ihan jumalattoman kaunis.

Varsinkin tuo lyhyt tukka sopii hänelle todella hyvin! Pitkä jotenkin vanhentaa ja tekee enemmän sellaisen joka naisen lookin, lyhyillä todellakin erottuu edukseen.

Onhan hän heittämällä yksi kauneimmista misseistä (ellei jopa kaunein, ainakin nykyaikaisista) ja myös Suomen kauneimpia julkkiksia.

Ja vieläpä naisena tämän totean :)