Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Veitola Pia Lambertin luona Kaliforniassa.

Vierailija
28.03.2019 |

Muumimuki nähty

Kommentit (334)

Vierailija
281/334 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeän hyvä kroppa 👍

Vierailija
282/334 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa kivaa elämää. Olisi varakas mies puolisona, itse olisi hemmetin kaunis ja saisi tehdä kevyttä keikkatyötä silloin tällöin. Kaunis ja tilava koti jossain missä hyvä, lämmin ilmasto ympäri vuoden. Paljon aikaa harrastella ja oleilla.

Ihmisellä voi olla kaikki nämä mainitsemasi asiat, mutta silti olla tosi onneton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/334 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa kivaa elämää. Olisi varakas mies puolisona, itse olisi hemmetin kaunis ja saisi tehdä kevyttä keikkatyötä silloin tällöin. Kaunis ja tilava koti jossain missä hyvä, lämmin ilmasto ympäri vuoden. Paljon aikaa harrastella ja oleilla.

Milla ihmeen viisumilla Pia on paassyt USAaan keikkatoita tekemaan?

Kylla Los Angelesissakin on "talvi", luntakin satanut.

Jos siita asunnosta maksetaan $4000 niin se on LA:ssa vuokraluukku.

Voitti arpajaisissa green cardin. Kertoi siitä jokunen vuosi sitten.

Ei noilla hommilla itseaan USAssa elata, kylla siihen tarvitaankin sugar daddya.

Vierailija
284/334 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pia on siis persoona Raineri. Luulin että vaateripustin.

Vitsi vitsi. Malli hän on.

Vierailija
285/334 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla ihmeen viisumilla Pia on paassyt USAaan keikkatoita tekemaan?

Kylla Los Angelesissakin on "talvi", luntakin satanut.

Jos siita asunnosta maksetaan $4000 niin se on LA:ssa vuokraluukku.

Voitti arpajaisissa green cardin. Kertoi siitä jokunen vuosi sitten.

Ei noilla hommilla itseaan USAssa elata, kylla siihen tarvitaankin sugar daddya.

On hänellä poikaystävä.

Vierailija
286/334 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kohta 40v nainen ja Pia on kyllä hottis. Sen kuva mulla tavoitekuvana 😅👍 Riittää tavoitetta ainakin. Mut oonkin 2 lasta tehnyt ja puolet vanhempi. 😂

Millä ihmeen matikalla "kohta 40v" on puolet vanhempi lähes kolmekymppistä?? (28 v tänä vuonna)

Vierailija
287/334 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Puolet 28-vuotiasta vanhempi on 42-vuotias eli onhan tuo lähes puolet vanhempi.

Vierailija
288/334 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan tästä syystä maksukanavat ettei tarvii katsoo tuommosia ohjelmia.

Googlasin kuka tää julkkis on,löytyi vaan photoshopattuja kuvia trikoissa ja ilman.

Vierailija
289/334 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailen Pian rintoja. On ne niin täydelliset 👍

Onko myös lymfooma?

T: rintasyöpää sairastava

Vierailija
290/334 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tosi laiha. Ja mielestäni silarit ihan turhat ja isot noin hoikkaan kroppaan. Kai ne sit jenkeissä pitää olla että riittää duunia. Ihan nätti, muttei mitenkään spesiaali.

Jotenkin pinnallinen olo jäi hänestä, en tiedä miksi?

Vierailija
291/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

stockholm2019 kirjoitti:

Terveisiä aurinkoisesta Tukholmasta :)

Täällä Tukholmassa on 500.000 Pia näköistä tyttöä ja Ruotsalaisia tyttöjä asuu Kaliforniassa tuhansia ja tuhansia ja tuhansia...... 

Yllättävän monella perheellä täällä on 3s asunto USA.ssa yleensä Kaliforniassa ja 2s asunto Etelä-Euroopassa.

Tiesittekö että yllättävän monella TOP500 yrityksen johtohahmolla on ruotsalainen vaimo.....

En sitä ihmettele kylläkään. Ruotsalaiset ovat kaunista kansaa. Sääli että vaaleus on katoava luonnonvara.

Mitä oon Tukholmassa käynyt, ei pidä paikkansa. Ruotsalaisilta naisilta puuttuu jotain mikä on suomalaisilla naisilla. Korkeat poskipäät. Tästä olen keskustellut myös ruotsalaisten tuttujen kanssa.

Iho on ruotsalaisilla monesti myös huonompi liiallisen auringonoton vuoksi.

Toki ovat usein tyylikkäämpiä ja ehkä panostavat enemmän ulkonäköönsä.

Vierailija
292/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

stockholm2019 kirjoitti:

Terveisiä aurinkoisesta Tukholmasta :)

Täällä Tukholmassa on 500.000 Pia näköistä tyttöä ja Ruotsalaisia tyttöjä asuu Kaliforniassa tuhansia ja tuhansia ja tuhansia...... 

Yllättävän monella perheellä täällä on 3s asunto USA.ssa yleensä Kaliforniassa ja 2s asunto Etelä-Euroopassa.

Tiesittekö että yllättävän monella TOP500 yrityksen johtohahmolla on ruotsalainen vaimo.....

En sitä ihmettele kylläkään. Ruotsalaiset ovat kaunista kansaa. Sääli että vaaleus on katoava luonnonvara.

Mitä oon Tukholmassa käynyt, ei pidä paikkansa. Ruotsalaisilta naisilta puuttuu jotain mikä on suomalaisilla naisilla. Korkeat poskipäät. Tästä olen keskustellut myös ruotsalaisten tuttujen kanssa.

Iho on ruotsalaisilla monesti myös huonompi liiallisen auringonoton vuoksi.

Toki ovat usein tyylikkäämpiä ja ehkä panostavat enemmän ulkonäköönsä.

Ruotsalaiset myös klooneja kaikki. Vaalea (blondattu) tukka, ruskea iho ja samanlaiset vaatteet kaikilla. Persoonallista? Enpä tiedä...

Suomalaisilla on usein kaunis, kuultava iho ja korkeat poskipäät. Tämän huomaa jos on asunut ulkomailla ;). Tykkään myös siitä että persoonallisia tyylejä näkee täällä enemmän.

Vierailija
293/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siia Piia on vain 170cm pitkä.??

Vierailija
294/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa kuluu varmaan tonneittain blondausainetta vuosittain. Kukahan siellä on oikea blondi enää aikuisena, mutta kliseen mukaan täytyy sellainen olla.

Vierailija
295/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista ja Piakin pohti mitä sitten tekisi jotain hyvinvointi alaa. Koulutusta hankkia.

Vierailija
296/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä esim. Meeri Koutaniemi on kiinnostavampi (ja kauniimpi) kuin Piia.

Vierailija
297/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meeri on persoonallisen näköinen ja hänellä on koulutus ja ammatti

Vierailija
298/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiallakin alkaa olemaan kohta lapsenteko vuodet edessä. Kannattaa lihota muutamia kiloja.

Vierailija
299/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meeri on persoonallisen näköinen ja hänellä on koulutus ja ammatti

Piallakin on ammatti. Toisin kuin sulla.

Vierailija
300/334 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hittontää keskustelun taso. 😆

"Ai ei oo ollu ees Voguen kannessa, eikä Viktorias secretin näytöksessä. Ööö, millä tuo sitten elää?? Eipä oo juuri breikannu. "

Huoh, vain kourallinen on niitä supermalleja, kuten Suvi Koponen, jotka tekee noita hommia. Suurin osa muista malleista on vähän tavallisempia, mutta saa silti liksaa ja menestyy ihan hyvin siinä mitä tekee.

Ette te tiedä edes niiden oikeiden mallien nimiä ja mitä ne oikeesti tekee. Ne on juurikin kuvastoissa ja nettisivuilla ja joka paikassa. Kun teille tulee Stockmannin lehti, niin luuletteko että siellä on vaan joku naapurin Liisa repäistynä kuviin?? Ehei, ne on mallitoimiston malleja. Niitä jotka on työkseen kuvastoissa ja lehdissä. Mutta ette te tiedä niitä, koska ne keskittyy töihin, kuten Pia.

Täällä ei tiedetty edes sitä Selviytyjien Vilmaa, joka on ollut Lorealin maailmanlaajuisessa kampnjassaa. Ei sillä että itsekään olisin tiennyt - googletin. Mutta mä en notku täällä vähättelemässä kummankaan saavutuksia.

Ihan vaan osoitan ettette te tiedä suomlaisia malleja, vaikka ne olisivat kuinka menestyneitä.

HUOH!

Pistätkö linkit niihin katalogeihin jne missä tämä meidän "Hollywoodissa uraa luova" mallimme oikein poseeraa. Kiitos.

PS. Jos et löydä niin älä syytä itseäsi. Sellaisia kuvia ei nimittäin ole olemassa. Ei häntä kukaan ole huippumalliksi milloinkaan uskonut, luullut tai arvellut. Mutta ei häntä löydy niistä väitetyistä katalogeistaan.

PS2. Mikä oli yllättävin "paljastus" minkä meidän "Hollywoodissa uraa luova" mallimme paljasti? V: Se, että hänelle oli kerran tullut ehdotteleva tekstiviesti.  Tämä oli se "paljastus" minkä hän keksi. Ja minkä toisaalta suomalainen "Hollywoodissa uraa luovia" floppeja hehkuttava iltapäivälehdistö otti vastaan valtavana "paljastuksena".

Miksi luulet että niissä katalogeissa ja kuvissa on mallien nimet, joita voi sitten googlailla? Ei niitä tietenkään löydy mistään. Höpsis.

https://www.fusionmodels.co.za/portfolio/women-mainboard/women/1354580/…

Täällä ja Pian instassa voit katsoa kuvia keikoilta.

Ja sille toiselle; miks piaa kiinnostais kirjottaa tänne? En oo hän. Musta nää kommentit täällä oli vaan hölmöjä, nii oli pakko sanoo jotai.