Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä alan ihmisten kanssa lääkärit ovat suhteessa?

Vierailija
28.03.2019 |

En ole kiinnostunut lääkäreistä enkä pidä lääkärin ammattia seksikkäänä, mutta yleisesti kiinnostaa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys. Saman alan ihmisten yleensä; toisten lääkäreiden, hoitajien (sairaanhoitajat, terveydenhoitajat, röntgenhoitajat), fysioterapeuttien.....

Vierailija
2/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreiden, dippainssien ja sairaanhoitajien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajien. Jopa 50v+ lääkärit flirttailevat 20- vuotiaille hoitajaharjoittelijoille.

Vierailija
4/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörien

Toisten lääkärien

Opettajien

Vierailija
5/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinööri + lääkäri on omassa tuttavapiirissäni yleisin. Myös ekonomi - lääkäreitä on. Ja hammaslääkäri + hammaslääkäri. Yksi Lääkäri + sotilashenkilökin löytyy.

Ei pitäisi yleistää sitä, mutta aika moni 30+ ikäluokaa oleva ja sinkku mieslääkäri on usein vähän erikoinen näin sinkkunaisen näkökulmasta. Neuroottisia ja aika tiukasti omille teilleen urautuneita.

Vierailija
6/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo meidän lääkäreitä, niin aika moni on nk. vanhapiika. Kaksi on naimisissa insinöörin kanssa, yhden mies on proviisori, yhden geologi. Miehistä en tiedä. 10 naislääkäriä 4 miestä.

Valmistuneista on nykyisin n.60% naisia.

Vierailija
7/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytön kaverin molemmat vanhemmat ovat erikoislääkäreitä. Siinä mun otanta.

Vierailija
8/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on töissä kaupassa kalatiskillä ja miehensä on kirurgi. Ne kaksi on ollut yhdessä kyllä kauan. 15 vuotiaina alkoi seurustelemaan ja ovat nyt 43 vuotiaita. Olin 10 vuotias, kun siskon mies tuli mopolla aina meille ja eteinen haisi aina bensalle, kun tulin kotiin.

Vierailija
9/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt äkkiä mietin tuntemiani lääkäreitä, niin tulee kumppaneista mieleen hallintobyrokraattina työskentelevä tilastotieteilijä, sairaanhoitaja, yliopiston opettaja, talouspäällikkö. Ja onhan se Laura Huhtasalon mieskin terveyskeskuslekuri, kuulemma.

Vierailija
10/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajien. Jopa 50v+ lääkärit flirttailevat 20- vuotiaille hoitajaharjoittelijoille.

Kohta mennyttä aikaa, koska hoitajissa on niin vähän miehiä ja lääkäreissä ei kuitenkaan kovin paljon lesboja (vaikka muutaman tiedänkin).

Vierailija
11/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähipiirissä on enemmistössä lääkäri-lääkäri -parit. Insinöörejä, opettajia, hammaslääkäreitä sitten lisäksi :)

T. Myöskin lääkäri

Vierailija
12/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysasemalla on tällä hetkellä vain naislääkäreitä. Keskussairaalassakin enemmistö lääkäreistä on naisia.

Vielä parikymmentä vuotta sitten lääkäreistä ja papeista suurin osa oli miehiä. Nyt vastavalmistuneista on 60/40 ja 70/40 Naisten hyväksi.

Vierailija
13/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä toisen lääkärin,sairaanhoitajien, terveydenhoitajien ja fyssareiden.

Vierailija
14/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveysasemalla on tällä hetkellä vain naislääkäreitä. Keskussairaalassakin enemmistö lääkäreistä on naisia.

Vielä parikymmentä vuotta sitten lääkäreistä ja papeista suurin osa oli miehiä. Nyt vastavalmistuneista on 60/40 ja 70/40 Naisten hyväksi.

Terveysasemalla vain naislääkäreitä täh? Olen ollut terveysasemalla töissä ja naisia ja miehiä ihan 50/50. Nyt olen sairaalassa ja taas on naisia ja miehiä ihan 50/50 silmämääräisesti.

Enkä siis ole lääkäri enkä hoitaja.

Vierailija
15/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Juha Tapion vaimo ole lääkäri? Eli voi se lääkärin puoliso olla vaikka muusikko.

Vierailija
16/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri-lääkäri parit äkkiseltään ajateltuna yleisimmät, lisäksi tiedän lääkäri-kirjastonhoitaja ja lääkäri-tradenomi parit.

Vierailija
17/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä ihan totta. Opiskelin aikoinaan hoitoalaa (jätin kyllä muista syistä kesken), mutta muutamassa harkassa ehdin olla ja kyllä todellakin mieslääkärit katselivat sillä silmällä. Että ei se mitään huuhaata todellakaan ole vaan ihan totista totta. Samoin oli esim. Sairaalan sisällä hoitajan ja lääkärin välisiä suhteita.

Vierailija
18/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka nyt kenenki kanssa.

Vierailija
19/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuoliset kirurgit ja anestesialääkärit on ainakin toisten lääkäreiden kanssa. Naisilla puolisoiden ammatit on vaihtelevampia ja taitaa siellä muutama uraan panostanut ikisinkkukin löytyä.

Sitten keäjuhlissa ja pikkujouluissa ne mieslääkärit kiehnää "salaa" sairaanhoitajien kanssa.

Vierailija
20/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveysasemalla vain naislääkäreitä täh? Olen ollut terveysasemalla töissä ja naisia ja miehiä ihan 50/50. Nyt olen sairaalassa ja taas on naisia ja miehiä ihan 50/50 silmämääräisesti.

Enkä siis ole lääkäri enkä hoitaja.

Tällä hetkellä ei ole yhtään mieslääkäriä terveysasemalla.

Ala on naisistunut vauhdilla. Kympin tytöt pääsevät lääkikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän