Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"hassun hauska" kanssaeläjäni

muuttolaatikko
28.03.2019 |

Mitä tehdä ? Olen rauhallinen ja hiljainen nainen. Viihdyn asumassani kerrostalossa hyvin. Siedän ihmisten elämää ja laitan korvatulpat päähäni kun haluan nukkua jos joku toinen vaikka hieman juhlisikin. vältän riitoja, enkä ota kantaa muiden elämään. Tervehdin asukkaita jne.
Nyt kuitenkin on tunne että häivyn talosta pian. Yläpuolelleni muutti nainen jota en pitkään aikaan noteerannut mitenkään, mutta ajan mittaan käytös on ruvennut puistattamaan sekä ärsyttämään.
Aloin kiinnittämään huomiota kun nainen alkoi seurata tekemisiäni matkimalla perässä aivan kaikki. Lenkille lähtö, kaupassa käynti, pyörällä lähteminen, siivoaminen, imurointi, pyykkien pesu, suihkussa käynti. Siis aivan kaikessa nainen apinoi tekemisiäni. Ihan pakko hänen oli lähteä kauppaankin vanavedessä.
Kun mies ystäväni tuli hakemaan minua, nainen kyttäsi häpeilemättä ikkunasta kun lähdimme pihalta. usein Ikkuna verhot nainen on asettanut niin että verhojen alaosassa on pieni aukko. Kuin osoittaakseen että vahtii kyllä. Kerran hän tirkisteli tuuletusparvekkeen kautta ikkunastani asuntooni.
Jopa vaatetustani tämä nainen on ruvennut parhaansa mukaan matkimaan, jopa hiustyyliäni myöten.
Nainen on työtön ja olen huomannut että,kun ostan jotain uutta tai tulen kampaajalta, hän kostaa kateutensa vetämällä vessaa useita kertoja sekä hakkaamalla lattiaa.
mies suhteita naisella ei tunnu olevan, eikä vieraita taida juuri käydä. Lapsi naisella joka toinen viikko on, enkä näe että lapsellakaan on kavereita. luulen että naisella on päihdeongelma. olen nähnyt oksentelemassa ja sekoilemassa pihalla usein. jopa iso koirakin tällä naisella on, mutta aika ei näytä riittävän koiralle kun vahtii minua !! tämä nainen on huomannut ärtymykseni ja tuntuu olevan hyvillään.
juovuksissa nainen "pitää hauskaa" yksinään ilmastointi kanavan alla. en kehtaa edes vieraita pyytää kylään enää. en ymmärrä miksi hän on ottanut minut silmätikukseen !!
Kuulostaa varmaan älyttömältä tämä teksti. Ja olen ihan kypsä siihen ämmään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuulostaa.

2/5

Vierailija
2/2 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa älyttömältä. Mee juttelee tai soita poliisit