Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koripalloilija Markkasen vaimo kataa pöytään kikherneitä kun pelikaverit syövät lihaa

Vierailija
28.03.2019 |

Ei ihme että on jatkuvasti sairaana. Nyt luultavasti elimistö hätäratkaisuna vajonnut apatiaan. Kun ei vaimo kata lihaa pöytään.

Lauri tuo rahat perhelle ja samaan aikaan naiivi vaimo ei saa edes pihviä tarjottua:(

Kunnon vaimo laittaisi Laurin syömään lihaa. Tai sitten kotiin maitojunalla. Siitä voi vegaanivaimo valita.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen mies ei osaa syödä lihaa ilman vaimon lupaa niin sitten pitää vaikka nääntyä nälkään.

Vierailija
22/31 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko vegaani matkustaa maitojunalla?

Hyvä heitto, mutta tää on taas niitä kun tuntuu että vastaaja on tehnyt itse aloituksen päästäkseen heittämään siihen jonkun hyvän läpän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko te toopet todella, että punainen liha on joku elämän eliksiiri? :D

Lauri on sen verran iso poika, että varmasti päättää itse ruokavaliostaan.

Vaikea on päättää itse, kun vaimo toisella puolen ruokapöytää tuhahtelee nenäänsä, jos Lauri sitä kokolihapihviä syö. 

Eikö Lauri saa käydä syömässä missään kodin ulkopuolella ilman lupaa?

Meinaat että Laurin pitäisi mennä kodin ulkopuolelle harjoittamaan "pahettaan"? Pitäisikö syödä pihvinsä salaa?

Vierailija
24/31 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä heitto, mutta tää on taas niitä kun tuntuu että vastaaja on tehnyt itse aloituksen päästäkseen heittämään siihen jonkun hyvän läpän.

Ei pidä paikkaansa.

ap.

Vierailija
25/31 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa ja lisäksi taidat itse tehdä kuten syytät muita:)

Taisi napsahtaa kohilleen:)

ap.

Vierailija
26/31 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea on päättää itse, kun vaimo toisella puolen ruokapöytää tuhahtelee nenäänsä, jos Lauri sitä kokolihapihviä syö. 

Joopa joo. :D Punainen liha ei todellakaan ole urheilijalle mikään välttämättömyys. Enemmän haittaa siitä on kuin hyötyä. Punainen liha ei ole erityisen

terveellistä.

Vierailija
27/31 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu etteivät Suomalaiset ole tajunneet kuinka suuri urheilija Lauri Markkanen oikeasti onkaan. Paljon suurempi kuin yksikään hiihtäjä esimerkiksi. Miehellä on sellaiset arvot ja moraali että se on jotain ainutlaatuista.

Vierailija
28/31 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tossa koomista se, että miten noin iso mies saa kaiken tarvitsemansa energian jostan ituhippeilystä (eikä saakaan, söi kanaa, itse joutui valmistamaan, koska vegaanivaimo ei lihaan koskenut). Tuntemani vegaanit ovat yleensä sellaisia pikkuruisia kuivan kesän oravia, naiset läheltä katsottuina ryppyineen ikäistään vanhemman näköisiä. Ja pirun kireitä luonteeltaan.

Siis ihan totta?

Vaimo leikkii Laurin terveydellä:(

Jos ja kun näin on asiat, niin Laurin pitäisi alkaa syömään ulkona ja näin huolehtia paremmin terveydestään. 

Vierailija
29/31 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa ja lisäksi taidat itse tehdä kuten syytät muita:)

Taisi napsahtaa kohilleen:)

ap.

No en minä... mutta oli ihan just kans viime päivinä semmoinen että mietin että miten osasikin joku heti parin minsan päästä heittää niin hyvin, niin tuli mieleen että joku vois tehdä noinkin :D

Vierailija
30/31 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Lauri saa käydä syömässä missään kodin ulkopuolella ilman lupaa?

Meinaat että Laurin pitäisi mennä kodin ulkopuolelle harjoittamaan "pahettaan"? Pitäisikö syödä pihvinsä salaa?

Pihviä ei tarvitse syödä joka aterialla, kerta päivässä riittää. Monet syövät työpäivän aikana lounaan kodin ulkopuolella, joten en usko, että se on ammattiurheijalle poikkeuksellista.

Vierailija
31/31 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tossa koomista se, että miten noin iso mies saa kaiken tarvitsemansa energian jostan ituhippeilystä (eikä saakaan, söi kanaa, itse joutui valmistamaan, koska vegaanivaimo ei lihaan koskenut). Tuntemani vegaanit ovat yleensä sellaisia pikkuruisia kuivan kesän oravia, naiset läheltä katsottuina ryppyineen ikäistään vanhemman näköisiä. Ja pirun kireitä luonteeltaan.

Voi kun herkkähipiäisen sekasyöjän sieluun sattui, kun joku ei syö oikein. Kyllä ne ilkeät kasvisyöjät aina valittavat toisten ruokatavoista.