Koripalloilija Markkanen uuvahti pelikentälle ja kausi ohi
Ikävä ajatella että tämän takana olisi Markkasen perheen vegaanius.
https://www.iltalehti.fi/koripallo/a/705d29b4-ddee-4394-89cf-b07ed5cc8e…
Kommentit (10)
Eihän nyt 210-senttiset miehet pysty jumankauta urheilemaan pelkkien kasvisten voimalla.
Eihän hän ole vegaani vaan pelkästään vaimonsa. Jättää itse vain punaisen lihan syömättä.
No nyt on asiantuntia vauhdissa!
Lakkaa kommentoimasta omaa avaustasi.
https://www.iltalehti.fi/koripallo/a/201808262201161354
Aika nopeaa ollut lihaskasvu kesän aikana
Ei tsiisös. Nyt sitä foliohattua taas löysemmälle. Et taida tajuta lajista tai ko liigasta mitään. Markkanen ei sitä paitsi ole vegaani vaan syö mm. maitotuotteita, munia ja käsittääkseni kalaakin. Sitä en ymmärrä, miten hänen puolisonsa ruokavalio vaikuttaisi hänen kuntoonsa?
Kyse taitaa olla siitä, että Markkasella on lieviä ylikunnon oireita. Joukkueella ei ole mitään panosta enää loppukauden peleissä - oikeastaan mahdollisimman huono sijoitus on nyt tavoitteena, jotta pääsisivät tekemään varauksia hyvältä paikalta. Jos Markkasta tarvittaisiin, niin tietenkin hän pelaisi. Nyt hänestä ei ole hyötyä, joten totta kai arvokas pelaaja kannattaa laittaa sivuun ja välttää loukkaantumiset ym.
Vierailija kirjoitti:
Eihän hän ole vegaani vaan pelkästään vaimonsa. Jättää itse vain punaisen lihan syömättä.
Miksi hän ei syö punaista lihaa? Vaimo yllyttänyt?
Urheilu ja punaisen lihan välttely ei sovi oikein yhteen.
Itse duunannut kivitöitä ilman punaista lihaa koko ikäni. Läskimahat syövät makkaraa ne jaksavat ehkä kaksi tuntia painaa hommia, kun kevyemmällä ruokavaliolla jaksaa liikuttaa kiloja noin 12 tuntia. Kalaa ja kasviksia on pääsääntöinen ruokavalioni.
Vierailija kirjoitti:
Ei tsiisös. Nyt sitä foliohattua taas löysemmälle. Et taida tajuta lajista tai ko liigasta mitään. Markkanen ei sitä paitsi ole vegaani vaan syö mm. maitotuotteita, munia ja käsittääkseni kalaakin.
Syö myös kanaa.
No nyt sitä ammattitaitoista ravintoterapeuttia kehiin, jos tähän asti on menty omalla mutulla.
Kun Markkasen pelikaverot ottaa pihvin niin Markkanen yrittää saada samat energiat ämpärillisestä rehuja. On selvä että miten siinä käy.
Ettei vaan olisi Markkasen vaimon syytä, hän kun ontodennäköisesti perheen päävegaani?