Miksi Vauva lehdessä on eroottisia kuvia!
En ollut aikaisemmin katsonut koko lehteä ja oletus oli, että se sisältäisi vain hyvin kliinisiä ja tunteita herättämättömiä kuvia. Sitten kun näin julkaisun en voinut kuin hämmästellä. Toinen toistaan enemmän eroottisesti ladattuja kuvia vähäpukeisista ja tiukkavaatteisista kaunottarista ja mallimittaisista naisista. Vauvalehdessä! Eikö tämä häiritse ketään muuta?
Kommentit (17)
Jaa eroottisia? No, eroottisuus on katsojan silmissä. Olihan Anttilan alusvaatekuvastokin aikanaan Suomen luetuin eroottinen julkaisu.
Kuka täällä kommentoivista on edes ikinä lukenut Vauva lehteä? < 1%
Seksi myy. Lehden pääkohderyhmä on nuoret ja viriilit aikuiset.
Mitäköhän kuvia sinä olet nähnyt? Ettet vain olisi lukenut jallua ja hymyä
Mielestäni kuva on eroottinen, jos sen tarkoitus on kiihottaa. Mikäli tarkoitus on esitellä alusvaatteita tai muuta vastaavaa ei kuva ole eroottinen. Joskus Vauva-lehdessä oli juttu vesisynnytyksestä ja oli minusta aika luontevaa, että synnyttävä äiti oli kuvissa alasti.
Olen niin vanha, etten muista tarkasti, mutta eikö erotiikka liity vauvojen tekoon jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Olen niin vanha, etten muista tarkasti, mutta eikö erotiikka liity vauvojen tekoon jotenkin?
Ei kuule, kyllä sä nyt muistat väärin. Se on pupuilua se homma, erotiikka ei liity siihen mitenkään.
Oon aina ihmetellyt palstamammojen erotiikanvastaisuutta. Raiskaamallako te lisäännytte, kun seksi on ällöä ja miehet sikoja?
Ei ihan terve asenne.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihmetellyt palstamammojen erotiikanvastaisuutta. Raiskaamallako te lisäännytte, kun seksi on ällöä ja miehet sikoja?
Ei ihan terve asenne.
Mitä tämä palstamammojen erotiikanvastaisuus on ja missä sitä voi ihastella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule, kyllä sä nyt muistat väärin. Se on pupuilua se homma, erotiikka ei liity siihen mitenkään.
Toivottavasti tuo oli sarkasmia. Minulle kaikki heteroläheisyys on eroottista, johti se lisääntymiseen tai ei.
Kanien parittelu kestää alle sekunnin, eikä sitä naaraskani juuri ehdi huomata. Saati nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuo oli sarkasmia. Minulle kaikki heteroläheisyys on eroottista, johti se lisääntymiseen tai ei.
Kanien parittelu kestää alle sekunnin, eikä sitä naaraskani juuri ehdi huomata. Saati nauttia.
Viittasin tällä siihen sanastoon, jota käytetään noissa raskaaksi tuloa yrittävien, etenkin jonkinlaisista hedelmällisyyshaasteista kärsivien keskusteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan terve asenne.
Jokaisessa seksiin ja erotiikkaan liittyvässä ketjussa, mm. tässä.
Ihastella sitä tuskin voi, ellei itse pode samaa vammaa kuin ne.
Miesviha/naisviha on yleistä, puoliso omaisuutta ja seksi ällöttävää näiden mielestä. Sen sijaan "parisuhdeaikaa" ja "perheenä olemista" nämä ääliöt harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanien parittelu kestää alle sekunnin, eikä sitä naaraskani juuri ehdi huomata. Saati nauttia.Viittasin tällä siihen sanastoon, jota käytetään noissa raskaaksi tuloa yrittävien, etenkin jonkinlaisista hedelmällisyyshaasteista kärsivien keskusteluissa.
Sori, en tuntenut tuota alakulttuuria. Itse tulin raskaaksi nimenomaan rakastelusta nauttien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan terve asenne.
Jokaisessa seksiin ja erotiikkaan liittyvässä ketjussa, mm. tässä.
Ihastella sitä tuskin voi, ellei itse pode samaa vammaa kuin ne.
Miesviha/naisviha on yleistä, puoliso omaisuutta ja seksi ällöttävää näiden mielestä. Sen sijaan "parisuhdeaikaa" ja "perheenä olemista" nämä ääliöt harrastaa.
Ok. Eli jos joku kirjoittaa tälle palstalle jonkin mielipiteen tai ajatuksen, se edustaa mielestäsi jotain sellaista, jonka "palstamammat" yhteisönä allekirjoittavat? Oletko sinä palstamamma?
Onko kukaan lukenut Vauva lehteä oikeasti?
Ne on sen takia, että miehetkin lisäävät lukijapeittoa!