Löytyykö palstalta ketään muuta jolla ei ole tatuointia?
Kommentit (63)
Täällä myös! Eikä miehelläkään ole.
Juu ei ole.
En tunne ketään jolla lisi näkyvillä oleva tatuointi. Serkullani on alaselässä, sen tiedän kun hän itse kertoi. Voi siis olla että jollain tutulla on jossain normaalisti piilossa olevalla alueella tatska.
Ei ole minulla eikä miehelläni tatuointia. Tuttavapiirissäni tatuoinnit ovat aika harvinaisia.
Hep. Koko perhe tatskoista puhtaita
Ei ole, eikä useimmilla kavereillakaan ole.
Mulla ei ole 👋🏼
Aloitin opiskelut jokin aikaa sitten, meidän 25 ihmisen ryhmässä vain muutama on tatuoimattomia kun asiasta puhuttiin 😀
Eli harvinaisempaa on nykyään olla puhdasihoinen 🙂
Ei ole minulla eikä puolisolla mutta minulla ei ole mitään tatuointeja vastaan. Mm. kollegalla (ylempi korkeakoulututkinto, asiantuntija-ammatissa kuten minäkin) on.
Mulla ja miehelläni ei ole, eikä tule.
Oon 25 ja mies 28. Kummallakaan ei oo yhtää tatuointia (eikä lävistystä.) Mukava et on muitakin. Mut ei siinä mitää jos tykkää, ei ole minun asia toisten valinnat. 👍
Meidän toimistolla on tyttö jolla on kaulassa tatuointi NEVER DIE. Huvittaa joka kerta kun näen sen.
Ainoastaan "kolmen pisteen" tatuointi, rintasyöpähoitoja varten ( koska syöpäpotilaan sädehoito on millimetrin tarkkaa työtä, niin paras tapa merkata sädetyskohdat on merkata ne ihoon). Koordinaatit, eli keskipiste ja sivupisteet tatuoidaan syöpäpotilaan kehoon.
Muita ei ole, eikä tule.
Ei puolisollakaan.
Tieteen kanssa ei voi paljoa kiistellä, joten tässä mielenkiintoista tiedettä mainittu tatuoinneista:
Ei ole tatskoja, eikä ollut kellään exälläkään.
Mulla eikä kellään mun perheessä ole tatuointeja.
Nyt kun rupesin tarkemmin miettimään, niin kaikilla mun kavereista joilla on vain toisen asteen koulutus, on myös tatuointeja. Korkeakoukutetuista vain yhdellä on tatska. 🤔
Ei ole mitään, mutta akalla on kaikenlaisia töherryksiä.
Ei ole. Ja jos olisi ylimääräistä rahaa, pistäisin sen kauneudenhoitoon ennemmin kuin tatuointiin. Esim.kasvohoitoon, hampaiden valkaisuun tai vastaavaan.
Eikä mulla, eikä mun miehellä.