Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas lähti vuokrankorotuskirjeet vuokralaisille --- vähän naurattaa

Vierailija
27.03.2019 |

Oikeastaan kulut eivät ole kasvaneet, mutta nostan vuokria silti sillä verukkeella kuitenkin. Jokainen uskoo, että kaikki kallistuu. Lisää tuloja minulle noin 700€/kk. Mikäs tässä, Bangkokin matkaa varatessa.

Vuokranantaja, Espoo, Tapiola

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida naurattaa kun näet missä kunnossa tämä asunto on kun muutetaan ulos. Kaikki on tietty "käytössä kulumista" ja joudut rahoittamaan remontin itse:)

Vierailija
2/4 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat asuntosijoittajat pyrkivät saamaan pitkäaikaisia vuokralaisia ja pitävät korotukset siksi maltillisina. Vaihtuvuus, uuden vuokralaisen etsintä ja mahdolliset tyhjät kuukaudet tekevät tiliin loven, joka on helposti korotuksilla tienattua summaa isompi. Uusi vuokralainen on myös aina riski, vanhoista kannattaa pitää kiinni, jos ovat siistejä ja maksavat vuokrat ajallaan. Olet joko provo tai kokematon asuntosijoittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, vuokra nousee? Kauheeta, nyt on pakko vaihtaa asunto. Otetaan joku halvempi vähäksi aikaa kun meidän on helppo muuttaa. Voisin samalla ottaa kaverilta ludesänkyn vähäksi aikaa tyhjään kämppään lojumaan. Se on fifty-sixty lähteekö leviämään.

Vierailija
4/4 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko näitä samoja jotka kauhistelevat vuokra-asumisen järjettömyyttä, ja samalla kuitenkin itse pidätte sijoituskämppiä? :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän