Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suihkuunmeno teistä rasittavaa?

Vierailija
27.03.2019 |

Käyttekö aamulla vai illalla?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys mutta on! En jaksa koskaan aamuisin ja iltaisin itsensä kastelu on oikeesti rasittavaa. Saunan kautta on kivempi mennä suihkuun mutta siinä menee aina tunti.

Vierailija
2/24 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahemman luokan first world problem, mutta joo. Iho kuivuu, kylppäri kastuu. Hiusten pesu vasta rasittavaa onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneenä on kyllä. Esim. olet uurastanut itsesi väsyneeksi ja hikoillut siinä, ja sittwn pitäisi vielä raahautua suihkuun.

Hiusten pesu se vasta rasittavaa onkin, pitkillä hiuksilla. Pesen tukan max 2 krt/vk.

Vierailija
4/24 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin aamulla suihkuun.

Nyt on vilu, joten ei olisi kiva mennä suihkuun.

Vierailija
5/24 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on. Useimmiten ei, sitä oikein odottaa kun saa hetken lotrata kuuman veden alla ja naatiskella. 

Vierailija
6/24 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin ja illalla, en pystyisi nukkumaan likaisena. 

Vierailija
7/24 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsyneenä on kyllä. Esim. olet uurastanut itsesi väsyneeksi ja hikoillut siinä, ja sittwn pitäisi vielä raahautua suihkuun.

Hiusten pesu se vasta rasittavaa onkin, pitkillä hiuksilla. Pesen tukan max 2 krt/vk.

Totta. Kun hiusten kuivumiseen menee 2 tuntia, joutuu oikeasti miettimään, koska ehtii pesulle.

Vierailija
8/24 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan nyt kun minulla on pienet lapset. Ihana hetken rentoutuminen ihan yksikseen.

Vierailija
9/24 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkusta tykkään, mutta hiusten pesu on rasittavaa/ärsyttävää. Palkkaisin mieluusti henkilökohtaisen hiustenpesijän, jos olisin paremmin varoissani. Suihkussa käynnin ajankohdan valitsen sen mukaan, millainen päivä on tiedossa. Jos on aikainen aamu, käyn illalla. Jos on menoa vasta päivällä tai illalla, käyn suihkussa aamulla.

Vierailija
10/24 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan ajasta se on todella rasittavaa.

Nytkin pitäisi mennä suihkuun, koska huomenna pitää herätä aikaisin enkä varmasti jaksa aamulla puolikuolleena käydä suihkussa.

Ärsyttävintä on, jos pitää pestä hiuksetkin.

Suihkussa käymisessä inhottavinta on se, miten kauan siellä menee. Mulla menee siellä helposti 20 - 45 minuuttia. Ekat 10 minuuttia on ihan jees, loput on tylsää. En tiedä mikä mua vaivaa. Hajamielisyys varmaan ainakin. (Mun on yleensä vaikea vaihtaa olotiloja, joten jämähdän siihen samaan tilanteeseen pitkäksi aikaa.)

Tiedän että kätevämpää olisi käydä suihkussa useammin ja vähemmän aikaa kerrallaan, mutta en vain ole saanut sitä onnistumaan. Pikasuihkut sujuu kyllä silloin, kun olen tullut nopeasti puhtaasta likaiseksi/hikiseksi.

Vierailija
11/24 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja sitten, kun sinne on raahautunut, ei viitsisi tulla pois, kun alkaa palella. 

Vierailija
12/24 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Tässä marinoin ja tänään pitäisi vielä ponnistaa. Näkisittepä mun tukkaräähkän.

Vierailija
13/24 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten joo.

Pitkien hiusten pesu se vasta rasittavaa puuhaa onkin, huoh. Pakko yrittää yhdistää samaan kertaan, useimmiten iltoihin. Aamusuihku hiusten pesuineen ei tule kuuloonkaan.

Vierailija
14/24 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tässä 15min koittanut saada itseni sohvalta ylös ja suihkuun! Yhtään ei huvittais/viitsis mutta pakko mennä. Aamulla herätys klo 5, silloin en todellakaan selviäisi suihkuun.

Vierailija
15/24 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin se ongelma, etten tunne itseäni puhtaaksi, jos en pese hiuksia. 

Pesen siis joka päivä hiukset. Eivät ole kovin pitkät, mutta olkapäiden yli kuitenkin. Ihan kevyesti pesen. Teelusikallinen shampoota päänahkaan, ei mitään jynssäämistä. 

Ihan turhaa ja tyhmää silti, tiedän. 

Suihkuun meno ei niinkään rasita ja inhota, mutta se jälkitila on vastenmielinen -- kuin märkä koira. 

Elämässä on vain tiettyjä pakkoja ja tämä kuuluu niihin. 

Vierailija
16/24 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa tykkään käydä, jos ei tarvitse pestä hiuksia. Käyn sekä aamulla että illalla, koska hikoan paljon.

Vierailija
17/24 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
18/24 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon ap pakkasessa -20c asteessa töissä. Suorastaan odotan kuumaa suihkua. Semmoista suihkua, että jos laittaisi vielä pikkasenkin kuumemmalle, niin iho palaisi.

Vierailija
19/24 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin aamulla suihkuun.

Nyt on vilu, joten ei olisi kiva mennä suihkuun.

Likaisena nukkumaan?

Vierailija
20/24 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oli hyvin rasittavaa. Mutta sitten aloitin liikuntaharrastuksen. Käyn nykyään ainoastaan treenipaikalla suihkussa ja ei rasita ollenkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan