Onko hyötyä paljastaa poliisille mies joka hyväksikäytti minua lapsena? Rikoshan on jo vanhentunut.
Omien lasten myötä asia alkanut kalvamaan. En ole kertonut asiasta edes miehelleni. Naapurin mies hyväksikäytti minua ollessani 8-9-vuotias, nyt olen 35. Rikos on siis jo vanhentunut. Onko minun enää mitään hyötyä kertoa asiasta poliisille. Joskus olen ajatellut, että hän varmaan jo istuu vankilassa. Törmäsin mieheen kuitenkin aivan sattumalta viime vuonna. Olisin varmaan hyökännyt kimppuun ja tappanut jos en olisi itse ollut tuolloin raskaana. Hän tuskin tunnisti minua ja hakeuduinkin tilanteesta nopeasti pois. Muutama viikko sen jälkeen törmäsin häneen taas sattumalta kaupungilla, tuolloin minulla oli 8-vuotias tyttäreni mukana. Asiat tietysti nousivat pintaan mielessäni. Tuo mies siis kulkee vapaana edelleen, enkä tiedä kenen naapuri hän nykyään on ja jatkaako touhujansa. Oksettava ajatus. Voinko tehdä mitään?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Tuossa asiassa on sekin puoli, että jos kannustetaan ilmoittamaan poliisille vanhentuneita rikoksia, niin sinne voi ilmoittaa myös mielikuvitusrikoksia kosto- tai vahingoittamistarkoituksessa tietäen samalla, ettei poliisi tule tutkimaan keksittyjä väitteitä, mutta se pahan siemen on kuitenkin istutettu varsinkin pikkupaikkakunnilla, missä voi törmätä poliiseihin.
Ja noista tapahtumista on siis 25 vuotta, mutta tunnistit miehen noin varmasti?
Ja heti alkoi uhrin epäileminen. Eikö sinua hävetä?
Jos kyseessä oli tuttu mies, niin eipä siinä paljon voi henkilöstä erehtyä.
onkon ollut myös seksiä yhdessä harketin? Moni nainen myöhemmin muka katuu vaikka myös meillä miehillä välillä se seksi että ovat kalussa kiinni? Nimimerkillä itsekkin raiskatuksi tullut ja nämä oikeudenkäynnit käynnyt!
Niin kysyt että oliko "seksiä yhdessä harkiten"?? Olin 8-9v ja mies 40+ niin mitäs veikkaat?
Ap
En vähättele kokemaasi kauhua ja traumaa. Mutta asiaan olisi pitänyt reagoida tuolloin. Elän itse mielummin maassa, jossa todisteiden puutteiden johdosta syyllinen mies voi olla myös vapaana kuin sellaisessa, jossa ilman pitäviä todisteita tuomitaan henkilöä. Antaisi nimittäin hyvin vaarallisin signaalin, koska kuka tahansa voisi kosto tai kiusaamistarkoituksessa keksiä, mitä tahansa vuosia sitten tapahtuneita kauheuksia toisista ihmisistä. Joku miehesi exä esimerkiksi voisi katkeruuspäissään syyttää häntä raiskauksesta ja, mikäli tuomioon riittäisi vain tarpeeksi vakuuttava tarina, niin miehesi elämä on pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa asiassa on sekin puoli, että jos kannustetaan ilmoittamaan poliisille vanhentuneita rikoksia, niin sinne voi ilmoittaa myös mielikuvitusrikoksia kosto- tai vahingoittamistarkoituksessa tietäen samalla, ettei poliisi tule tutkimaan keksittyjä väitteitä, mutta se pahan siemen on kuitenkin istutettu varsinkin pikkupaikkakunnilla, missä voi törmätä poliiseihin.
Ja noista tapahtumista on siis 25 vuotta, mutta tunnistit miehen noin varmasti?
Kas, naapurikin tuli keskusteluun.
Ap. Laita sellainen nettirikosilmo menemään vaikka heti. Ota myös yhteys Tukinaiseen, se on raiskauskriisikeskus. Sekasin-chat auttaa myös tähän aikaankin. Mutta tuo että jos hänellä on materiaalia koneella niin sehän on suht helppoa tutkia. Varsinkin jos hän on ottanut sinustakin aikanaan kuvia niin aivan varmasti on tehnyt niin muillekin. Ehdottomasti kannattaa olla yhteydessä poliisiin. Vaikka sitten oman tukihenkilön kanssa. Voimia sinulle kovasti. Älä kanna salaisuutta enää turhaan, se ei ollut sinun vikasi, olit pieni lapsi.