Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tykkäätte ihmisistä jotka sanelevat ainoat oikeat tavat olla ja elää?

Vierailija
27.03.2019 |

Minulle tulee mieleen henkinen impotenssi... Yritys kompensoida itsessä olevia puutteita.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeisinä ja kapeakatseisina.

Vierailija
22/34 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat yksinkertaisia.

Varmuus tulee hyvästä itsetunnosta ja asiantuntemuksesta ja silloin ei jokaista sukkaa päivitellä kuten eräät ja jokaista mutkaa lärpätetä. Monilla on oikeasti asioita hoidettavana eikä he jaksa jokaista arkipäiväistä asiaa vaan monimutkaistella.

Steve Jobs piti siksi aina samaa poolopaitamallia  ettei mene aika siihen. Kyse on siitä useimmiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään sellasista tyypeistä! Kaikkein kivointa on heittää hiukan vettä löylyyn kun juttelee ihmiselle jolla on pakkomielle elää "oikein". Tiedätte varmaan, sellainen ihminen joka ei syö muuta kuin chiansiemeniä ja spirulinasmoothieita ja juoksee silti joka päivä maratonin 2 kertaa. Niitä kaikkein mustavalkoisimpia on kiva hiukan härnätä. Yleensä laitan tupakin palamaan ja juttelen miten vois taas tänään käydä mäkkärissä vaikka eilenkin kävin, ja että katson illalla kotona 3 leffaa peräkkäin enkä tee yhtään mitään. Riippumatta sitä aionko toimia näin.

Täytyy sanoa että röyhkeämpikin elämäntapavalistaja yleensä hiljenee. :)

Heh... Niin sama mihin uskoo tai mitä syö, kuollaan joskus kumminkin...

Uskoville sanon yleensä et kaikki pääsee taivaaseen ja Jesse rakasti viinii lauluu ja naisii.

Myöskin mainitsen et Jumala tuskin tarvii kirkkoja.

Lihansyöjille kerron seikkaperäisesti stressilihansyönnin vaikutuksista verrattuna halal-lihaan.

Aina minusta ei tykätä...

Noh, mummon sanoin, ne jotka ei tykkää voi siirtyy seuraavaan...

Ap

Yötä, kukkaset ja kaktukset.

Vierailija
24/34 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se toinen puolikas yhtä lailla tekee niin kuin itse haluaa. Sitähän me kaikki teemme. Silloin kun joku ei tee kompromissia sinun vuoksesi niin silloinhan se tarkoittaa, että olet turhaan olettanut toisen tanssivan sinun pillisi mukaan.

Vierailija
25/34 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap se toinen puolikas yhtä lailla tekee niin kuin itse haluaa. Sitähän me kaikki teemme. Silloin kun joku ei tee kompromissia sinun vuoksesi niin silloinhan se tarkoittaa, että olet turhaan olettanut toisen tanssivan sinun pillisi mukaan.

Nöy

Ap

Vierailija
26/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä: siksihän minä täällä palstallakin käyn kun rakastan eri näkökulmia ja pienimuotoista debattiakin.

Uteliaisuus, ilo ja vapaus kuuluvat itsenäisyysjulistukseeni. Jos jokin tai joku alkaa hämmentää ja suorastaan kiristää niin mikäs pakko siihen on "leiriytyä".

Miksi tuhlata aikaa tapauksiin joilla ei ole parempaa tekemistä kuin kasvatus 50-luvun tyyliin.

Pidän ihmissuhteissa tasa-arvosta ja jos arvomaailmat ei nyt vain kohtaa niin ihan palveluksenhan siinä tekee kun keskittyy omiin asioihinsa ja antaa sen toisen keskittyä ihan mihin vaan.

Vierailija
27/34 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän maailmaan mielipiteitä ja tapoja mahtuu, mutta eivät ne ole saman arvoisia. Toiset toimivat paremmin kuin toiset. Ja teoreettisesti tarkasteltuna aina on olemassa totuus, vaikka se olisikin vaikeasti selvitettävissä.

Ilmapiiri missä kaikki on hyvää ja tasavertaista, syöksee lopulta koko yhteisön alamäkeen. Panokset kannattaisi asettaa kaikkien hevosten sijaan voittajaan. Ei elämä sen monimutkaisempaa ole.

Vierailija
28/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeeta

Vierailija
29/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko Vihreää puoluetta, vai?

Fatim Diarra lentelee kaukomaihin mies mukanaan ja moittii kansanedustajia lentämisestä.

Vierailija
30/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuuden alueella ymmärrän hyvän moraalin vaatimisen myös muilta, sehän on ihmisarvon ja kunnian ydin. Muuten aika lailla vapaasti saavat ihmiset mielestäni elää.

Vierailija
31/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne sellaisia ihmisiä.

Vierailija
32/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan, että aikani on rajallinen ja elämäni tärkein resurssi terveyden ohella. En anna kumpaakaan näistä resursseista pisaraakaan mainitulle ihmistyypille.

Vierailija
33/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat yksinkertaisia.

Varmuus tulee hyvästä itsetunnosta ja asiantuntemuksesta ja silloin ei jokaista sukkaa päivitellä kuten eräät ja jokaista mutkaa lärpätetä. Monilla on oikeasti asioita hoidettavana eikä he jaksa jokaista arkipäiväistä asiaa vaan monimutkaistella.

Steve Jobs piti siksi aina samaa poolopaitamallia  ettei mene aika siihen. Kyse on siitä useimmiten.

Tai sitten jääräpäisestä muiden mielipiteet suoraan ohittavasta junttiudesta. Jos ei edes kykene helposti ja nopeasti selittämään miksi joku asia on mielestään parempi, saati absoluuttisesti parempi, oma arviointi ei perustu mihinkään paitsi mutuun. Ja tämän älykäs ihminen tietää, ihmissuhdekyvytön kpää yleensä ei.

Vierailija
34/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus lähti siitä että kävin tutun naisen luona kylässä ja hänellä on kovin yleistävä linja moneenkin asiaan. Yllätyksenä tuli se, että kun ilmaisin tahtovani maitotilkan teeheni otti rouva pultit ja oikeesti huusi MINUA EI JUMALAUTA KOMENNETA EIKÄ KÄSKETÄ.

Jos se että sanon "anna maitoo" on rouvalle liikaa, niin minä sitten ghoustaan...

Huumorilla otin mielipiteet huonoista ihmisistä ja asioista. Utelias olin kun hän kertoi mitä minun pitäisi sanoa ja ajatella.

Nyt olen viisaampi...

Jos joskus eksyn jonkun luo, vien oman termarin. 😁

Ap

Eli et osannut käyttäytyä kohteliaasti ja sait siitä palautetta > naisen vika. Just. Kuka edes sanoo kylässä, että "Anna maitoo"? Joku lapsi ehkä? Itsellä ei tulisi mieleenkään ja opettaisin myös sille lapselle, miten kysytään kauniisti ja kohteliaasti.

Tuolla tilanteella ei ole kuitenkaan aloituksen kanssa mitään tekemistä. Ehkä tämä kyseinen kyläilykumppani on myös muiden valintoja tuomitseva (on usein traumareaktio), mutta aloitus on näköjään tehty vain kostona siitä, että hän ei ottanut törkykäytöstäsi vastaan.