Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pisinaika minkä olet viettänyt kotona.Käymättä kertaakaan edes ulkona?

Vierailija
27.03.2019 |

Kokeilin kerran kun olin lomautettuna,olin 4viikkoa etten kertaakaan poistunut asunostani. Minulla oli pakasteessa syömiset, ettei tarvinnut edes kaupassa käydä. Kukaan ei edes käynyt kylässä,puhelimessa kylläkin olin sukulaisten ja ystävien kanssa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan viitisen päivää. Viikonloppu menee helposti niin että perjantaina illalla kotiin ja maanantaina aamulla töihin. Vähintään joka toinen vkl on tällainen.759

Vierailija
42/47 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää kun olin kipeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh...

Vierailija
44/47 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin hetkellä on kuudes päivä menossa kun en ole poistunut kotoa. Pisin taitaa olla 9 päivää, sitten oli pakko lähteä kauppaan. 

Vierailija
45/47 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin hetkellä on kuudes päivä menossa kun en ole poistunut kotoa. Pisin taitaa olla 9 päivää, sitten oli pakko lähteä kauppaan. 

Lisään: Olen sen verran poistunut, että olen vienyt roskia. 

Vierailija
46/47 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vuorokausi. En kestä olla vain sisällä. Koiria ei ole. Muistan että keuhkokuumeessakin oli pakko päästä ulos hetkeksi.

Ja olen läski.

Vierailija
47/47 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari päivää joskus sairastaessa. Minulla on myös koira ja senkin takia tulee käytyä ulkona todella usein. Nuo pidemmät sisällä olot onnistuvat vain koiran ollessa hoidossa muualla. Muistan kun minulla oli kerran norovirus ja siltikin oli pakko päästä ulos vähäksi aikaa kun oli niin lämmin ilma ja istuin sitten pihassa, vaikka taisi kuumettakin olla. Muuten minullakin on eräitä ongelmia ja jotain pelkoja, mutta ulkoa en voi silti pois olla. Tosin se helpottaa, kun asun talossa jossa iso piha ja muutenkin rauhallinen paikka. Olen kyllä asunut kerrostalossakin ja aina piti päästä ulos, vaikka olisin ollut kipeä. Ulkoilusta on pysty ikinä luopumaan. Kaupassa käynti joskus vaikeaa ja sitä voin siirtää, mutta ulos täytyy päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi