Mikä on pisinaika minkä olet viettänyt kotona.Käymättä kertaakaan edes ulkona?
Kokeilin kerran kun olin lomautettuna,olin 4viikkoa etten kertaakaan poistunut asunostani. Minulla oli pakasteessa syömiset, ettei tarvinnut edes kaupassa käydä. Kukaan ei edes käynyt kylässä,puhelimessa kylläkin olin sukulaisten ja ystävien kanssa.
Kommentit (47)
Marras-helmikuussa reilut kolmekuukautta, esuraavan kerran ulos 21.4. tuolloin tulee oltua sisällä 7 viikkoa.
2 vuotta, nuorena. Asuin vielä äitin kanssa. Oli niin pahoja mt-häiriöitä, etten pystynyt edes roskapussi viemään.
Oli aika upea hetki kun uskalsin ensi kertaa ulos, siskoni tukemana. Maailma näytti niin isolta, se puiden teunustama tie jossa kävelin. Upeat puut, raikas ilma, ei seiniä.
Muutaman päivän, keuhkokuumeessa. Silloin mies käytti koirat ulkona, yleensä lenkitän ne aina itse.
Taitaa olla sen joku 4 päivää, kun on ollut kova influenssa tai joku muu voimat vievä tauti.
Te terveet kotona istujat, ettekö tule hulluksi sisällä? Itse on pakko käydä kävelyllä edes korttelin ympäri joka päivä tai hermot alkaa mennä.
Taitaa olla päivä tai kaksi ja silloinkin olen ollut kipeänä tai darrassa. Tulee huono olo jos on sisällä pitkään.
Kun lapseni syntyi kovalla pakkasella, olin kotona hänen kanssaan kuukauden, enkä poistunut kotoa. Mieheni kävi kaupassa ja hoiti kaikki asiat, minä olin vauvan kanssa kotona. Kun pakkaset lauhtuivat ja minä aloin toipua synnytyksestä, menimme mukaan kauppaan ja aloimme ulkoilla.
Olen aika yllättynyt miten pitkiä aikoja ihmiset on vaan sisällä. Eikö teille tule huono olo, mulla alkaa jo päivän jälkeen päätä särkeä ym? Oletteko kenties masentuneita?
Olen aina elänyt koiran kanssa, joten maksimissaan olen tainnut olla sisätiloissa pari päivää, ollessani kipeä. Joku muu on tällöin lenkittänyt koiran.
Pakko päästä ulos happihyppelylle useampaan otteeseen päivässä. Sää kuin sää, ulkoilma virkistää. Jos en kävisi ulkona niin tuntuu ettei päivä lähde käyntiin.
En todellakaan tiedä. Ehkä pari päivää joskus sairaana. Yleensä olen ulkona joka päivä enkä voisi kuvitella muuta, vaikuttaa heti kehoon.
Joku 7-8 tuntia, eli yön yli.
Koiria löytyy täältäkin eli ulos on lähdettävä vaikka pää kainalossa.
Varmaan kolme-neljä päivää maksimissaan, kauppaan on pitänyt mennä mutta joskus ei juuri muualle.
Todella karmeita sairaita erakoita täällä on jos maataan kotona viikko kausia... Sairasta. Ilmankos palstan jutut ovat yhtä sairaita.
Asun omakotitalossa ja pisin aika vain sisällä on ollut varmaan jotakin 24 h. Pisin aika sisällä tai vain omalla pihalla on ehkä pari päivää.
Pahimman masennuksen aikana taisin olla hieman alle 3 kk kotona niin etten edes vienyt roskia. Oli aika hankala palata takaisin ihmisten ilmoille 😬
Kaksi päivää. Toki roskat vein ainakin kerran sinä aikana, mutta muuten en käynyt missään. Mutta en pysty olemaan kauaa kotona sisällä. Jos ei muuta menoja ole, käyn kävelyllä tai kaupassa ostamassa jotain, mitä tekee mieli. Tosi usein viikonloput, joille ei oo sovittu mitään, on tämmöisiä että kotona vaan. Arkipäivisin oon töissä.
Terveyden kannalta pitäisi ulkoilla vähintään tunti päivässä, sillä ainakin verenpaine tuppaa nousemaan, jos on putkeen sisällä useita päiviä
Maksimi on varmaan 3 päivää. Olen ollut vaikeasti masentunutkin, kyllä sitä silloinkin kävi edes kaupassa.
Nykyään pitää kyllä joka päivä päästä ulos kävelemään. Olen todella hämmästynyt näistä jotka on viikkoja vaan sisällä, minulla tulisi paha olo.
Ehkä joku 3-4 päivää influenssan kourissa. Mulla on koiria ja hevosia eli normaalisti käyn monta kertaa päivässä ulkona, kipeänäkin vähintään kotipihalla.