Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tutustua/viettää aikaa ihmisen kanssa jolla on diagnosoitu narsismi?

Vierailija
27.03.2019 |

Tietäisit 100% varmasti, että hänellä on diagnoosi? Itse en halua ja nyt mulle vihotellaan kun on muutakin tekemistä kun tutustua tällaiseen henkilöön.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan täysipäinen haluaa:D

Vierailija
2/9 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tosin itsellänikin on persoonallisuushäiriö, tuskin moni haluaisi minuunkaan tutustua jos tietäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua. Kokemusta yhdestä tämmösestä tapauksesta, ja yks hankalimmista, ja rasittavimmista ikinä ..

En voi suositella siis.

Ne suuttujat ym. länkyttäjät kaveeratkoon vaan itse mutta omalla vastuulla.

Vierailija
4/9 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla mielenkiintoinen tutkimuskohde. Mutta en haluaisi, koska jos hän suuttuisi minulle, olisi liian suuri riski, että narsisti keksii oikeasti vaarallisia kostokeinoja. 

Vierailija
5/9 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut että tämän tyyppiset (siis kenellä narsistisia piirteitä) viihtyvät tosi hyvin keskenään.

Vierailija
6/9 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut että tämän tyyppiset (siis kenellä narsistisia piirteitä) viihtyvät tosi hyvin keskenään.

Kuka muu kestäisi niitä?

Yritetään tässä juuri eroon yhdestä, jonka tekemiset oikein huutaa diagnoosia.

Rahaa on mennyt lakimieheen ja tulee vielä menemään.

Vierailija
7/9 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
8/9 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa tutustua tai tarkkailla, kunhan saisi poistua tilanteesta. Eli ei mielellään tietysti vaikka samalle työpaikalle töihin, mutta lyhyesti olisi "hauska" kohdata.

Vierailija
9/9 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Ex-vaimo oli covert narsisti. Nyt kun tietää mitä nuo tapaukset ovat niin ei todellakaan kiinnosta olla tekemisissä. Valitettavasti joudun olemaan ja nyt osaan myös tunnistaa heikäläiset helposti. Käytännössä joudun nyt itsekin vetämään samaa teatteria ja peliä heidän kanssa. Varsin rasitettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan