Haluaisin korkeasaareen kesätöihin, mutta pelkään mennä ruokkimaan karhuja
Aitaukseen jos hyökkäävät kimppuuni takaapäin just kun olen kumartumassa ruokaa laittamaan ja jos siellä pitää siistiä aitausta ni meenkö vaan haravoimaan välittämättä karhuista?
Kommentit (7)
Ihana aloitus! 😁
Ei ole tarkoitus mennä sinne aitaukseen samaan aikaan, kun karhut ovat itse siellä. Ruoan vieminen ja siivoaminen tapahtuu silloin, kun karhut ovat toisessa tilassa.
Entisenä Korkeasaaren kesurina voin rauhoitella sinua: kesätyöntekijät eivät osallistu petojen hoitoon. Sinänsä Korkeasaareen oli ainakin silloin sangen vaikea päästä kesätöihin, olin itse puutarhapuolella ja neljää kesätyöpaikkaa haki tuhat ihmistä. Eläintenhoitajaksi tuskin pääsee ilman aiempaa kokemusta tai opintoja relevantilta alalta (eläintenhoitajina oli mm. eläinlääkäriopiskelijoita).
Et sinä sinne pääse kesätöihin ellei sinulla ole sopivaa koulutusta.
Mutta sua ei pelota tiikerit tai leijonat?
Mene ensin oppaaksi ja sitten vasta eläintenhoitajaksi? Opit kaikki karhuteoriat ennakkoon, kun lässytät niistä lapsille. Sitten ei enää pelota. :)
Mahtava työpaikka, mutta sinne on varmaan todella paljon hakijoita. Itse haluaisin nimenomaan työskennellä siellä eläinten parissa, ruokkia, siivota aitauksia ja seurata eläinten vointia yms.
Oppaana en haluaisi olla, koska siinä täytyy esiintyä ja olla ihmisten kanssa tekemisissä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Entä jos hakeutuisit mieluummin ammattikorkeasaareen? Siellä ei tarvitse karhuja pelätä. Apinatkin ovat kilttejä