Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Stadin asunnot / Heka Kalasatama Kapteeni Sundmanin katu 1-3

Toiveikas
27.03.2019 |

Haettu on Heka Kalasatama Kapteeni Sundmanin katu 1-3 kohteeseen👍Onko kukaan saanut asuntotarjoustađŸ“Č👍

Kommentit (348)

Vierailija
141/348 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PitÀÀkö paikkaansa, ettÀ asunnoista ilmoitetaan pÀÀsÀÀntöisesti klo 9-11 vÀlillÀ vai onko ihan urbaani legenda?

Vierailija
142/348 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PitÀÀkö paikkaansa, ettÀ asunnoista ilmoitetaan pÀÀsÀÀntöisesti klo 9-11 vÀlillÀ vai onko ihan urbaani legenda?

En tiedÀ, mutta mÀ olen saanut yhden tarjouksen n. 10.30 ja yhden n. 13.30.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/348 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sirius* kirjoitti:

TyttÀreni hakee Helsingin puolelta Stadin Asuntoja ja kaikki uudiskohteiden yksiöt on ruksattu hakemukseen. HÀn on ollut jonossa vuoden vaihteesta lÀhtien, asuu nyt mun luona Espoon puolella kaksiossa, on matalapalkkainen, mutta hoitaa kuitenkin vuokran maksun itse. Eli onko mitÀÀn mahiksia, vai pitÀÀkö alkaa kattelee muitakin vaihtoehtoja. Lumo- ja Sato-yksiöiden vuokrat ovat ihan ylÀkantissa ja yksityisillÀ vielÀ enemmÀn. Itse olisin saanut Espoon kaupungin asunnon viime kesÀnÀ Haukilahdesta, meren lÀheisyydestÀ, 60 neliöö, vuokra alle 800 erkkuu, mutta hÀtÀpÀissÀni olin jo ennÀttÀnyt tehdÀ sopimuksen Lumo asunnosta, koska muutolle tuli kiire.

Asuuko hÀn nyt Espoossa? Jos asuu niin on vaikeaa saada Hekalta asunto. Ensisijaisesti kehotetaan hakemaan Espoon kaupungilta. Ainakin meidÀn kohdalla, kun puolison nimellÀ oli ensin hakemus Stadinasunnoille ja kirjat Espoossa, sit ku soitin sinne, nii kehoitti mun nimissÀ tekemÀÀn hakemuksen, kun mulla on kirjat Stadissa.

Vierailija
144/348 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NeljÀÀ uudiskohdetta hakeneena vanhana hekalaisena ei viitsi enÀÀ jÀnnittÀÀ. Syyt vaihdolle on ja luokituksen perusteella jaksoin uskoa vaihtoon. Monta kuukautta elÀmÀstÀ meni tuohon odottamiseen. Nyt hakemukset aktiivisena mutta pakko yrittÀÀ keskittyÀ muihinkin asioihin.

Joo ymmÀrrÀn hyvin, ettÀ on ollut raskasta. Hain vain tÀhÀn kohteeseen ja tÀtÀkin on saanut jÀnnittÀÀ niin paljon ettÀ voi sanoa, ettÀ monta viikkoa elÀmÀstÀ on mennyt odottamiseen. Harmi ettei sulla ole tÀrpÀnnyt - haitko siis tÀhÀnkin kohteeseen?

TÀhÀn en hakenut tÀllÀ kertaa. Aluerajauksena on kuitenkin myös kalasatama ja minulle kerrottiin ettÀ hakemukseni on mukana myös nÀissÀ jos olen hakemukseen rajannut kalasataman. MeillÀ erittÀin kiireellinen luokitus ja monta vuotta nykyisessÀ asuttu ongelmitta. Tuuria siis tuntuu olevan nÀihin uusiin pÀÀstÀ.

Vierailija
145/348 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli asuntotarjous klo 16.28.

Vierailija
146/348 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli asuntotarjous klo 16.28.

En tienny et noin myöhÀÀnkin voi tulla... LisÀÀ jÀnnitystÀ kun nyt on voinu joskus kolmelta lopettaa koska oon ajatellut ettei tuu enÀÀ tÀnÀÀ...

Vierailija
147/348 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelusta saadun tiedon mukaan asuntotarjouksia lĂ€hetetÀÀn klo 9.00-16.00 vĂ€lisenĂ€ aikanađŸ“Č

Vierailija
148/348 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten mÀ saisin hÀnet sitten kirjoille Helsingin puolelle...? Onko idiksiÀ? Tietty hÀn voisi ehkÀ vÀliaikaisesti mennÀ Lumon asuntoon ja hakea sieltÀ kÀsin. Vai kattooko ne, ettÀ tuolla on nyt asunto, ei tartte enÀÀn.

Vierailija
149/348 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sirius* kirjoitti:

Miten mÀ saisin hÀnet sitten kirjoille Helsingin puolelle...? Onko idiksiÀ? Tietty hÀn voisi ehkÀ vÀliaikaisesti mennÀ Lumon asuntoon ja hakea sieltÀ kÀsin. Vai kattooko ne, ettÀ tuolla on nyt asunto, ei tartte enÀÀn.

Joo kattoo ettei oo ensisijaisesti asunnon tarpeessa, jos on kÀmppÀ. Vanhempien luona asuessa pÀÀsee erittÀin kiirelliseen asunnon tarpeeseen ja sekÀÀn ei sano et sais asunnon. Jos laittaa kaikki mahdolliset alueet asunnon hakuun, nii luulis asunnon jossain vÀlis saavan. On eri asia jos asuu jossain Lapissa ja on muuttamassa pk-seudulle esim töiden perÀssÀ on vahvoilla asunnon saannissa. Muulta pk-seudulta Helsinkiin on vaikeaa.

Vierailija
150/348 |
24.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut 62 neliöistÀ kolmiota?

Vierailija
151/348 |
24.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirius* kirjoitti:

Joo kattoo ettei oo ensisijaisesti asunnon tarpeessa, jos on kÀmppÀ. Vanhempien luona asuessa pÀÀsee erittÀin kiirelliseen asunnon tarpeeseen ja sekÀÀn ei sano et sais asunnon. Jos laittaa kaikki mahdolliset alueet asunnon hakuun, nii luulis asunnon jossain vÀlis saavan. On eri asia jos asuu jossain Lapissa ja on muuttamassa pk-seudulle esim töiden perÀssÀ on vahvoilla asunnon saannissa. Muulta pk-seudulta Helsinkiin on vaikeaa.

Hakemuksessa on useita alueita, ei vain nÀmÀ uudiskohteet. No, jospa sieltÀ jotain tulisi. Herttoniemen uusiin asuntoihin on myös haku pÀÀllÀ, nekin ovat kivalla paikalla. Joku ehdotti, ettÀ kannattaa ilmoittaa osoitteeksi joku postilokero, mutta eikö se ole jo liian kimuranttia...? Milloin nÀihin Kalasataman asuntoihin pÀÀsisi muuttamaan? Mun tytÀr saa armonaikaa mun luona heinÀkuun loppuun.

Vierailija
152/348 |
24.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut tarjousta 35,5-37,5m2 yksiöistÀ?

Vierailija
153/348 |
24.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelusta juuri saadun tiedon mukaan suurinosa asunnoista tarjottu ja kuun loppuun mennessÀ kaikki asukkaat valittu.

Vierailija
154/348 |
24.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sirius* kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirius* kirjoitti:

Hakemuksessa on useita alueita, ei vain nÀmÀ uudiskohteet. No, jospa sieltÀ jotain tulisi. Herttoniemen uusiin asuntoihin on myös haku pÀÀllÀ, nekin ovat kivalla paikalla. Joku ehdotti, ettÀ kannattaa ilmoittaa osoitteeksi joku postilokero, mutta eikö se ole jo liian kimuranttia...? Milloin nÀihin Kalasataman asuntoihin pÀÀsisi muuttamaan? Mun tytÀr saa armonaikaa mun luona heinÀkuun loppuun.[/

EivÀt varmasti suosi mitÀÀn kikkailua ja voi tyssÀtÀ koko asunnon saaminen siihen. Alueita vaan laajentamaan runsaasti mielestÀni myös ulkopuolelle nÀistÀ uusista kohteista.

Vierailija
155/348 |
24.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelusta juuri saadun tiedon mukaan suurinosa asunnoista tarjottu ja kuun loppuun mennessÀ kaikki asukkaat valittu.

Niin meni Kalasatama ohi suun. Voi pettymyksen ja harmituksen mÀÀrÀÀ. :(

Vierailija
156/348 |
24.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin meni Kalasatama ohi suun. Voi pettymyksen ja harmituksen mÀÀrÀÀ. :(

JÀtkÀsaareen on nousemassa seuraavat uudet kohteet. Herttoniemen asuntoihin taisi mennÀ hakuaika jo umpeen.

Vierailija
157/348 |
24.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut noista pienemmistÀ asunnoista asuntotarjousta?

Vierailija
158/348 |
24.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaverin veli sai yksiöstÀ tarjouksen kaksi viikkoa sitten

Vierailija
159/348 |
24.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hekan uudiskohteisiin valittuja ihmisiÀ edes olemassa? Tunnetteko yhtÀkÀÀn?

Kaupungin vanhoihin vapautuviin asuntoihin pÀÀseminenhÀn on mahdotonta, mutta joku nÀissÀ uudiskohteiden erillisissÀ hakuprosesseissa tekee asiasta todellisen tuntuista. EhkÀ se, ettÀ asuntoja tulee paljon kerralla eikÀ vain yksittÀisiÀ vapautuvia sieltÀ tÀÀltÀ. Vaikka todennÀköisyydet ovat silti minimaalisia.

NÀitÀ hakuja tulee ja menee.

Mulla monia tuttavia jotka saaneet uusista. Kaikki kyllÀ vanhoja jo hekalla asuvia ja vÀhintÀÀn kiireellinen asunnontarveluokitus.

Vierailija
160/348 |
24.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin veli sai yksiöstÀ tarjouksen kaksi viikkoa sitten

ÄlĂ€ viitsi trollata. Jos ei ole mitÀÀn oikeaa sanottavaa, kannattaa olla vaan hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn kolme kolme