Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Stadin asunnot / Heka Kalasatama Kapteeni Sundmanin katu 1-3

Toiveikas
27.03.2019 |

Haettu on Heka Kalasatama Kapteeni Sundmanin katu 1-3 kohteeseen👍Onko kukaan saanut asuntotarjoustađŸ“Č👍

Kommentit (348)

Vierailija
161/348 |
24.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin veli sai yksiöstÀ tarjouksen kaksi viikkoa sitten

ÄlĂ€ viitsi trollata. Jos ei ole mitÀÀn oikeaa sanottavaa, kannattaa olla vaan hiljaa.

MikĂ€ tĂ€ssĂ€ sun mielestĂ€ on outoa? Asia tuli puheeksi kun kaikki haimme samaa kohdetta 🙄🙄

Vierailija
162/348 |
25.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄlĂ€ viitsi trollata. Jos ei ole mitÀÀn oikeaa sanottavaa, kannattaa olla vaan hiljaa.

MikĂ€ tĂ€ssĂ€ sun mielestĂ€ on outoa? Asia tuli puheeksi kun kaikki haimme samaa kohdetta 🙄🙄

Asuntotarjousten lÀhettÀminen ei ollut edes kaksi viikkoa sitten alkanut?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/348 |
25.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuntotarjousten lÀhettÀminen ei ollut edes kaksi viikkoa sitten alkanut?

NÀin kertoi kuitenkin. EhkÀ ei nÀhnyt tÀrkÀnÀ kertoa tarkkaa pÀivÀÀ. Ei siinÀ sen kummempaa ole.

Vierailija
164/348 |
25.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muillakin palstoilla keskusteltu tÀstÀ asiointikansion pÀivittymisestÀ. Minulla pÀivittyi myös kansio mystisesti muutama viikko takaperin mutta tarjousta ei ole kuulunut. LisÀksi etusivulla nÀkyy uusimmissa tapahtumissa: uusi / hakemus pÀivitetty. Olen klikannut sen auki mutta silti vaan nÀyttÀÀ uutta tapahtumaa. Liekö joku hÀiriö palvelussa tms :/ Onko muilla tÀllÀistÀ?

Vierailija
165/348 |
25.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muillakin palstoilla keskusteltu tÀstÀ asiointikansion pÀivittymisestÀ. Minulla pÀivittyi myös kansio mystisesti muutama viikko takaperin mutta tarjousta ei ole kuulunut. LisÀksi etusivulla nÀkyy uusimmissa tapahtumissa: uusi / hakemus pÀivitetty. Olen klikannut sen auki mutta silti vaan nÀyttÀÀ uutta tapahtumaa. Liekö joku hÀiriö palvelussa tms :/ Onko muilla tÀllÀistÀ?

Oman kÀsityksen mukaan Stadissa ja Espoossa kun tulee tarjous se tulee samanaikaisesti teksti- ja spostiviestillÀ ihan niin kuin joku aikaisemmin kertoi tÀllÀ palstalla tarjouksen kalasatamasta saaneen.

Vierailija
166/348 |
25.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh miten kurjaa tollainen. SitĂ€ ensin innostuu ettĂ€ tarkoittaako kansion pĂ€ivittyminen sitĂ€, ettĂ€ saa asunnon. Ja sitten ei kuulukaan mitÀÀn. EhkĂ€ sun kannattais soittaa Hekalle ja kysyĂ€?

Vierailija
167/348 |
25.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Te onnekkaat jotka saitte asunnon Kalasatamasta, milloin teillÀ on muutto?

Vierailija
168/348 |
25.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh miten kurjaa tollainen. SitĂ€ ensin innostuu ettĂ€ tarkoittaako kansion pĂ€ivittyminen sitĂ€, ettĂ€ saa asunnon. Ja sitten ei kuulukaan mitÀÀn. EhkĂ€ sun kannattais soittaa Hekalle ja kysyĂ€?

Joo, tÀytyy varmaan soittaa huomenna. Aikaisemmin ei ole itsekseen pÀivittynyt. Tottakai ehdin jo innostua mutta luultavasti turhaan :D

Vierailija
169/348 |
25.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tÀytyy varmaan soittaa huomenna. Aikaisemmin ei ole itsekseen pÀivittynyt. Tottakai ehdin jo innostua mutta luultavasti turhaan :D

Mutta eihÀn sitÀ tiedÀ! PidÀn peukkuja! :)

Vierailija
170/348 |
25.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

sinne betonin hettoon😂😂😂, ei puita, ei nurmikkoa, ihan karsea paikka ja ruma talo.

Vierailija
171/348 |
25.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MietityttÀÀ, ettÀ millaiset ihmiset nÀitÀ asuntoja saavat? Miten te nyt asunnon saaneet ja jo Hekalla asuvat olette onnistuneet saamaan asunnon? MitÀ olette kirjoittaneet esim. lisÀtietoihin? Millaiset tulot ja elÀmÀntilanne hakiessa? Oletteko hakeneet kaikkia alueita? Olen hakenut Hekan asuntoa puoli vuotta, työ HelsingissÀ ja asunnoton. EpÀtoivoinen olo.

Vierailija
172/348 |
25.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi ei, minullekin tuli tĂ€nÀÀn illalla viesti ettĂ€ asiointikansio on pĂ€ivittynyt, vaikka en mitÀÀn muutoksia itse ollutkaan tehnyt. LisĂ€tietoina luki vain ettĂ€ ”hakijoiden tietoja muutettu”.

Ehdin jo toivoa ettÀ tÀmÀ olisi ollut viite tulevasta asuntotarjouksesta, mutta taisi olla turha toivo...

Vierailija
173/348 |
25.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

huh kirjoitti:

sinne betonin hettoon😂😂😂, ei puita, ei nurmikkoa, ihan karsea paikka ja ruma talo.

Kalasatama on ihana paikka, yhteisöllinen, merellinen, hyvÀt palvelut ja suuri puisto rakentumassa ja paljon puita jo istutettu ja lisÀÀ tulee.

Vierailija
174/348 |
25.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀköjÀÀn kansiot pÀivittynee itsestÀÀn muillakin :d

Vierailija
175/348 |
25.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

huh kirjoitti:

Kts Kalasatama Facebook, julkinen ryhmÀ, saat tietoa puistoista ja muusta. Ja tule Parrulaiturille kalastamaan tai Harbourin terassille lailliselle.

Vierailija
176/348 |
25.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ruutana kirjoitti:

Voi ei, minullekin tuli tĂ€nÀÀn illalla viesti ettĂ€ asiointikansio on pĂ€ivittynyt, vaikka en mitÀÀn muutoksia itse ollutkaan tehnyt. LisĂ€tietoina luki vain ettĂ€ ”hakijoiden tietoja muutettu”.

Ehdin jo toivoa ettÀ tÀmÀ olisi ollut viite tulevasta asuntotarjouksesta, mutta taisi olla turha toivo...

KyllÀ lupaavalta kuulostaa! Uskon, ettÀ saat asuntotarjouksen.

Vierailija
177/348 |
25.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eikös nÀistÀ pitÀnyt tarjoukset olla tehty 30.4. mennessÀ?

Vierailija
178/348 |
26.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huh kirjoitti:

Kalasatama on ihana paikka, yhteisöllinen, merellinen, hyvÀt palvelut ja suuri puisto rakentumassa ja paljon puita jo istutettu ja lisÀÀ tulee.

KÀvin kyllÀ katsomassa ja kiersin koko aluetta, ei muuta kun taloja talojen pÀÀllÀ ja pölyÀ, ei voi verrata esim Aurinkolahden, jossa on oikeasti luontoa, puistoja ym.

Vierailija
179/348 |
26.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huh kirjoitti:

KÀvin kyllÀ katsomassa ja kiersin koko aluetta, ei muuta kun taloja talojen pÀÀllÀ ja pölyÀ, ei voi verrata esim Aurinkolahden, jossa on oikeasti luontoa, puistoja ym.

On jÀnnÀ, miten Kalasatama herÀttÀÀ voimakkaita tunteita suuntaan jos toiseenkin. Ihmiset, jotka eivÀt haluaisi muuttaa Kalasatamaan, tulevat tÀhÀn ketjuun selittÀmÀÀn, miten kamala paikka se on. Ja meistÀ monet toivovat hartaasti saavansa sieltÀ asunnon.

Vierailija
180/348 |
26.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miks tĂ€ssĂ€ keskustelussa on niin vĂ€hĂ€n tyyppejĂ€, jotka kertovat saaneensa asunnon? jos vertaa muihin uudis kohteisiin niin niissĂ€ on enemmĂ€n

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi kaksi yhdeksÀn