Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stadin asunnot / Heka Kalasatama Kapteeni Sundmanin katu 1-3

Toiveikas
27.03.2019 |

Haettu on Heka Kalasatama Kapteeni Sundmanin katu 1-3 kohteeseen👍Onko kukaan saanut asuntotarjousta📲👍

Kommentit (348)

Vierailija
141/348 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö paikkaansa, että asunnoista ilmoitetaan pääsääntöisesti klo 9-11 välillä vai onko ihan urbaani legenda?

Vierailija
142/348 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö paikkaansa, että asunnoista ilmoitetaan pääsääntöisesti klo 9-11 välillä vai onko ihan urbaani legenda?

En tiedä, mutta mä olen saanut yhden tarjouksen n. 10.30 ja yhden n. 13.30.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/348 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirius* kirjoitti:

Tyttäreni hakee Helsingin puolelta Stadin Asuntoja ja kaikki uudiskohteiden yksiöt on ruksattu hakemukseen. Hän on ollut jonossa vuoden vaihteesta lähtien, asuu nyt mun luona Espoon puolella kaksiossa, on matalapalkkainen, mutta hoitaa kuitenkin vuokran maksun itse. Eli onko mitään mahiksia, vai pitääkö alkaa kattelee muitakin vaihtoehtoja. Lumo- ja Sato-yksiöiden vuokrat ovat ihan yläkantissa ja yksityisillä vielä enemmän. Itse olisin saanut Espoon kaupungin asunnon viime kesänä Haukilahdesta, meren läheisyydestä, 60 neliöö, vuokra alle 800 erkkuu, mutta hätäpäissäni olin jo ennättänyt tehdä sopimuksen Lumo asunnosta, koska muutolle tuli kiire.

Asuuko hän nyt Espoossa? Jos asuu niin on vaikeaa saada Hekalta asunto. Ensisijaisesti kehotetaan hakemaan Espoon kaupungilta. Ainakin meidän kohdalla, kun puolison nimellä oli ensin hakemus Stadinasunnoille ja kirjat Espoossa, sit ku soitin sinne, nii kehoitti mun nimissä tekemään hakemuksen, kun mulla on kirjat Stadissa.

Vierailija
144/348 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljää uudiskohdetta hakeneena vanhana hekalaisena ei viitsi enää jännittää. Syyt vaihdolle on ja luokituksen perusteella jaksoin uskoa vaihtoon. Monta kuukautta elämästä meni tuohon odottamiseen. Nyt hakemukset aktiivisena mutta pakko yrittää keskittyä muihinkin asioihin.

Joo ymmärrän hyvin, että on ollut raskasta. Hain vain tähän kohteeseen ja tätäkin on saanut jännittää niin paljon että voi sanoa, että monta viikkoa elämästä on mennyt odottamiseen. Harmi ettei sulla ole tärpännyt - haitko siis tähänkin kohteeseen?

Tähän en hakenut tällä kertaa. Aluerajauksena on kuitenkin myös kalasatama ja minulle kerrottiin että hakemukseni on mukana myös näissä jos olen hakemukseen rajannut kalasataman. Meillä erittäin kiireellinen luokitus ja monta vuotta nykyisessä asuttu ongelmitta. Tuuria siis tuntuu olevan näihin uusiin päästä.

Vierailija
145/348 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli asuntotarjous klo 16.28.

Vierailija
146/348 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli asuntotarjous klo 16.28.

En tienny et noin myöhäänkin voi tulla... Lisää jännitystä kun nyt on voinu joskus kolmelta lopettaa koska oon ajatellut ettei tuu enää tänää...

Vierailija
147/348 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelusta saadun tiedon mukaan asuntotarjouksia lähetetään klo 9.00-16.00 välisenä aikana📲

Vierailija
148/348 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä saisin hänet sitten kirjoille Helsingin puolelle...? Onko idiksiä? Tietty hän voisi ehkä väliaikaisesti mennä Lumon asuntoon ja hakea sieltä käsin. Vai kattooko ne, että tuolla on nyt asunto, ei tartte enään.

Vierailija
149/348 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirius* kirjoitti:

Miten mä saisin hänet sitten kirjoille Helsingin puolelle...? Onko idiksiä? Tietty hän voisi ehkä väliaikaisesti mennä Lumon asuntoon ja hakea sieltä käsin. Vai kattooko ne, että tuolla on nyt asunto, ei tartte enään.

Joo kattoo ettei oo ensisijaisesti asunnon tarpeessa, jos on kämppä. Vanhempien luona asuessa pääsee erittäin kiirelliseen asunnon tarpeeseen ja sekään ei sano et sais asunnon. Jos laittaa kaikki mahdolliset alueet asunnon hakuun, nii luulis asunnon jossain välis saavan. On eri asia jos asuu jossain Lapissa ja on muuttamassa pk-seudulle esim töiden perässä on vahvoilla asunnon saannissa. Muulta pk-seudulta Helsinkiin on vaikeaa.

Vierailija
150/348 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut 62 neliöistä kolmiota?

Vierailija
151/348 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirius* kirjoitti:

Joo kattoo ettei oo ensisijaisesti asunnon tarpeessa, jos on kämppä. Vanhempien luona asuessa pääsee erittäin kiirelliseen asunnon tarpeeseen ja sekään ei sano et sais asunnon. Jos laittaa kaikki mahdolliset alueet asunnon hakuun, nii luulis asunnon jossain välis saavan. On eri asia jos asuu jossain Lapissa ja on muuttamassa pk-seudulle esim töiden perässä on vahvoilla asunnon saannissa. Muulta pk-seudulta Helsinkiin on vaikeaa.

Hakemuksessa on useita alueita, ei vain nämä uudiskohteet. No, jospa sieltä jotain tulisi. Herttoniemen uusiin asuntoihin on myös haku päällä, nekin ovat kivalla paikalla. Joku ehdotti, että kannattaa ilmoittaa osoitteeksi joku postilokero, mutta eikö se ole jo liian kimuranttia...? Milloin näihin Kalasataman asuntoihin pääsisi muuttamaan? Mun tytär saa armonaikaa mun luona heinäkuun loppuun.

Vierailija
152/348 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut tarjousta 35,5-37,5m2 yksiöistä?

Vierailija
153/348 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelusta juuri saadun tiedon mukaan suurinosa asunnoista tarjottu ja kuun loppuun mennessä kaikki asukkaat valittu.

Vierailija
154/348 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirius* kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirius* kirjoitti:

Hakemuksessa on useita alueita, ei vain nämä uudiskohteet. No, jospa sieltä jotain tulisi. Herttoniemen uusiin asuntoihin on myös haku päällä, nekin ovat kivalla paikalla. Joku ehdotti, että kannattaa ilmoittaa osoitteeksi joku postilokero, mutta eikö se ole jo liian kimuranttia...? Milloin näihin Kalasataman asuntoihin pääsisi muuttamaan? Mun tytär saa armonaikaa mun luona heinäkuun loppuun.[/

Eivät varmasti suosi mitään kikkailua ja voi tyssätä koko asunnon saaminen siihen. Alueita vaan laajentamaan runsaasti mielestäni myös ulkopuolelle näistä uusista kohteista.

Vierailija
155/348 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelusta juuri saadun tiedon mukaan suurinosa asunnoista tarjottu ja kuun loppuun mennessä kaikki asukkaat valittu.

Niin meni Kalasatama ohi suun. Voi pettymyksen ja harmituksen määrää. :(

Vierailija
156/348 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin meni Kalasatama ohi suun. Voi pettymyksen ja harmituksen määrää. :(

Jätkäsaareen on nousemassa seuraavat uudet kohteet. Herttoniemen asuntoihin taisi mennä hakuaika jo umpeen.

Vierailija
157/348 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut noista pienemmistä asunnoista asuntotarjousta?

Vierailija
158/348 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin veli sai yksiöstä tarjouksen kaksi viikkoa sitten

Vierailija
159/348 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hekan uudiskohteisiin valittuja ihmisiä edes olemassa? Tunnetteko yhtäkään?

Kaupungin vanhoihin vapautuviin asuntoihin pääseminenhän on mahdotonta, mutta joku näissä uudiskohteiden erillisissä hakuprosesseissa tekee asiasta todellisen tuntuista. Ehkä se, että asuntoja tulee paljon kerralla eikä vain yksittäisiä vapautuvia sieltä täältä. Vaikka todennäköisyydet ovat silti minimaalisia.

Näitä hakuja tulee ja menee.

Mulla monia tuttavia jotka saaneet uusista. Kaikki kyllä vanhoja jo hekalla asuvia ja vähintään kiireellinen asunnontarveluokitus.

Vierailija
160/348 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin veli sai yksiöstä tarjouksen kaksi viikkoa sitten

Älä viitsi trollata. Jos ei ole mitään oikeaa sanottavaa, kannattaa olla vaan hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan