Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette kun menette "viettämään iltaa" kavereiden kanssa?

Vierailija
27.03.2019 |

Mulle olisi tulossa illanvietto... Opiskelukaverini kysyi mukaan ja jostain syystä en heti sanonut ei. Tähän asti olen viettänyt aikaa vain hyvin samanhenkisten ihmisten kanssa, mutta nyt kyseessä on "normaalit nuoret aikuiset" joille illanvietto ei varmaan tarkoita pizzaa ja lautapelejä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään useimmiten ulos syömään. Joskus elokuviin, teatteriin tai konserttiin. Joskus jonkun kotiin, siellä tehdään ruokaa ja syödään.

Vierailija
2/13 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisesti menen rakastajattaren eli työkaverin luokse. ”Illanvietto kavereiden kanssa” on operaation peitenimi kotona kotkanpesässä asuvan kotkan harhauttamiseksi. Satunnaisesti tarkennan ”illanvieton” pitävän sisällään ”keilaamista” ”pelailua” tai vaan ”äijien juttuja”. Menee läpi kuin häkä.

T:mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me mennään useimmiten ulos syömään. Joskus elokuviin, teatteriin tai konserttiin. Joskus jonkun kotiin, siellä tehdään ruokaa ja syödään.

No tää kuulostaa mukavalta! :)

Mä vaan pelkään että ne toiset vaan juo ja käy tupakalla... Oon aina ennen ollut ns. kilteissä "heppatyttö" porukoissa ja olen melkein absolutisti ja koen olevani tosi "tylsä".

Vierailija
4/13 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vietetään iltaa kotioloissa, se sisältää yleensä syömistä, juomista, saunomista, juttelua ja sen sellaista. Jos lähdetään ulos, vietetään ensin aikaa jonkun kotona, syödään jotain pientä, juodaan, ehkä vielä vähän laittaudutaan ja sitten lähdetään liikkeelle, useimmiten jollekin keikalle.

Vierailija
5/13 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käyttäjät:

Miten suhtaudutte kavereihinne jotka ei käytä ollenkaan alkoholia? Kutsutteko semmmoisiakin?

Vierailija
6/13 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tiivistää hyvin, mitä kaverien kanssa tehdään!

Vierailija
7/13 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siihen liittyy aina juominen. On sitten kotona tai ulkona, usein syödään ja juodaan ja jutellaan, joskus jos vaan pari tyyppiä ni sauna. Harvoin humalaan asti kukaan juo joten sillä ei ole merkitystä onko joku raitis ”kiltti heppatyttö”. Itsekään en aina ole halunnut juoda, ihan vaan ilman erityistä syytä ja en ole koskaan joutunut minkään asiattoman kommentoinnin kohteeksi. Koulutettua fiksua porukkaa mun kavereissa.

En koskaan kysele miksei joku juo. Älyttömän junttia.

Vierailija
8/13 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me syödään ja juodaan hyvin.

Vierailija
9/13 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin käyttäjät:

Miten suhtaudutte kavereihinne jotka ei käytä ollenkaan alkoholia? Kutsutteko semmmoisiakin?

Tietysti kutsutaan. Kenenkään ei ole pakko juoda, ja joskus joku saattaa olla muuten vaan selvänä.

Vierailija
10/13 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin käyttäjät:

Ei se mitään haittaa. En todellakaan tuputa mitään kenellekään. Yleensä juomattomat ovat illan torkkuja ja lähtevät aikaisemmin kotiin, itse tykkään jatkaa iltaa myöhään.

Vierailija
11/13 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutaan kahvilassa pari tuntia puhumassa paskaa. Olemme samalla alalla, joten tavallisesti haukutaan asiakkaat ja esimiehet ja vertaillaan työpaikkojamme. Se on semmoista henkistä purkautumista. Sen lisäksi suunnitellaan seuraavia lomamatkoja.

Vierailija
12/13 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin käyttäjät:

Harva mun kaveriporukassa ei juo, mutta ne jotka eivät juo ja viihtyvät kuitenkin juovien seurassa ovat tervetulleita ilman muuta.

Useimmat raittiit eivät vaan jaksa juopottelua katsella, mikä on hyvin ymmärrettävää.

Vierailija
13/13 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä emäntänä määräät illan tahdin.

Kutsuessas voisit vinkata, että hyvää syömistä, rupattelua ja lautapelejä, jos niin tahdot. Meillä on tuommoisiakin ollut. Tietyn porukan kanssa.

Sitten on niitä illanistujaisia, joissa parannellaan maailmaa alkoholin ja naposteltavan kanssa.

Tai käydään syömässä, leffassa, teatterissa...

Itse käytän alkoholia ja mulle sopii alkottomat kaveritkin mukaan. Kaikkia ei vaan kiinnosta meidän lautapeli-illat, joten ne on sitten valikoituneet pienemmän porukan jutuksi. Ehkä jokunen ottaa siinä muutaman olusen, lasin viiniä.. muttei silloin läträtä.

rva47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi