Vein autoni korjaamoon ja korjaaja/kuka lie siellä paikalla kutsui minua "misuksi"
Kerroin mikä autossa on vikana ja tämä mies sanoi "Jätä misu vaan se auto siihen, mä hoidan homman, soitellaan sitten kun on kunnossa"
Eikö ehkä joku neiti/rouva/ ihan vaan "Jätä vaan se auto siihen" olisi vähän kunnioittavampi tapa puhutella vierasta naista?
Kommentit (44)
Tulipa sieltä tytöttelyä, misuttelua tai kisuttelua niin mun vakiovastaukseni on kiitos poju. Siitä ei miehet, jostain syystä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä oli vikana?
Pakoputkesta tuli savua.
Siis se auton takana oleva suutin?
Ilmeisesti ukot edelleen kuvittelee että naisen maksama raha ei edellytä asiakkaan asiallista kohtelua. No tiedätpä minne et vie autoa seuraavan kerran. Laittaisin myös tiedon korjaamolle ja perustelut miksi.
Hei misu, näytä tisu. Älä stressaa, ettei lirahda pisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä oli vikana?
Pakoputkesta tuli savua.
Mun entisessä autossa oli tuo sama vika. Lisäksi siinä renkaat laahasi maata. Lopullinen syy vaihtoon oli kun tuhkakuppi tuli täyteen. Misun mielestä sillä olisi voinut vielä ajaa. Hah! Näkee ettei naiset ymmärrä autoista.
Vierailija kirjoitti:
Naista ei voi koskaan tyydyttää.
Oletko yksinkertainen? Nainen hyvin helppoa tyydyttää tässä tapauksessa. Ei tarvitse kuin korjata auto sovitun mukaisesti ja kohdella asiallisesti maksavaa asiakasta.
Ja todennäköisesti autosta löytyy kaikkea yllättävää vikaa, mitkä on pakko korjata. Tyypillissä toimintaa pienemmissä korjaamoissa.
On se helpotus kun tämä misu ei asu minun kotona.
Auttaako kaasuiluun maitohappobakteerit?
Tän on pakko olla provo hirvee myötähäpeä jos tuollaisesta huumorista loukkaantuu.
Kyllä ollaan niin tosikkoa taas. Raskas ihminen.
Kun meet hakemaan autoasi, kysy "Sitä kuumaa kollia, joka tämän vastaanotti" ja poislähtiessäsi naukaiset! Huumori on elämän suola.
Täällähän näitä "asentajia" tuntuu riittävän!
Musta tuntuu että ite olisin vaan tuijottanu sellasella tonnin seteli ilmeellä :D Mulle on siunaantunut todella tehokkaasti limasia miehiä karkottava resting bitch face, joten työntekijälle ei olis jääny epäselväks etten arvostanut "kohteliaisuutta". Sen jälkeen olis vaan oltu molemmat kiusallisessa hiljaisuudessa... tollanen kieli ei oo mun mielestä ammattimaista asiakaspalvelua. Iteltä löytyy kuorma-autokortti ja harvinainen auto niin en yleensä oo törmännyt vähättelevään käytökseen autokorjaamoilla ja ukkoporukoissa.
Ohis...sorry, mutta vieläkö joku jaksaa viljellä tota resting bitch face termiä? Yksi väsyneempiä keksintöjä ikinä toi "sanonta". Ja sitten ollaan vielä oikein ylpeitä siitä.
Menetkö tiikerinä maksamaan laskun vai teitkö kirjallisen sopimuksen. Et.
Vierailija kirjoitti:
Ohis...sorry, mutta vieläkö joku jaksaa viljellä tota resting bitch face termiä? Yksi väsyneempiä keksintöjä ikinä toi "sanonta". Ja sitten ollaan vielä oikein ylpeitä siitä.
Sorry mutta en oo keksiny parempaa termiä, ilmeisesti mulla näkyy vitutus kasvoista kauas. Aina kun joku tulee lähentelemään asiattomasti mua tai kavereita niin vilkasen vaan vihasesti ja ahdistelija häipyy. Se miten hitossa kyseinen ilmiö toimii niin en osaa sanoa, oon kuitenkin aika harmittoman näkönen ja perusnätti. Tästä on muodostunut sisäpiirin vitsi kaverien kesken. Ja oon aika tyytyväinen, etten joudu sanallisesti tai fyysisesti puolustamaan itseäni, vaan pelkkä katse riittää. Toimii opiskelijabileissä ja festareilla todella tehokkaasti.
Mutta edelleenkin aiheeseen palaten niin korjaajan käytös oli epäammattimaista ja sitä voi ihmetellä. Ärsyttävää että leimataan huumorintajuttomaksi, jos ei ota kaikenmaailman kisuttelua kohteliaisuutena.
Jätä vaan tisu se auto siihen. Mä hoidan homman. Olisiko se parempi.
Sinccis
Antava kaula-aukko on pakoputken tutkinnassa mielenkiintoista.