Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko seksiläppää heittävä nainen miehille turn-off? Pitääkö naisen olla kaunopuheinen ja siveä?

Vierailija
27.03.2019 |

.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa heittää jotain seksiläppää?

Vierailija
2/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi EI haluaisi heittää seksiläppää? Oikeassa seurassa tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nainen heti tutustumisen alussa heittää ronskia seksiläppää, onhan se vähän turn off. Paljon viehättävämpää on olla näissä asioissa aluksi hienovarainen ja siveellinen (tai ainakin esittää sellaista!) Pienet vihjailut ja kaksimielisyydet sitten jossain vaiheessa myöhemmin, kun pöksyissä jo kuumottaa!

Vierailija
4/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä ainakin haluan. Olen kasvanut huumorisuvussa ja aina on laskettu leikkiä kaikesta, myös seksistä. N64

Vierailija
5/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on, joillekin (esim. minulle) ei. Ei kaikki miehet tykkää samoista asioista.

M35

Vierailija
6/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiläppien heittäminen on turn-off, tuli ne sitten miltä sukupuolelta tahansa.

Vierailija
7/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sellaisessa on sun mielestä kiinnostavaa? Minua ei kyllä vähempää voisi tuollainen keskustelu kiinnostaa.

Vierailija
8/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa. Jostain syystä miehet tuntuu saavan minusta päälle päin todella "siveän" kuvan. Oikeastihan olen ihan täys pervo! :D

Vierailija
9/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off. Naiset ei osaa muuta läppää heittää kuin näitä seksiläppiä kun se ei vaadi paljoa mielikuvitusta.

Huhhuh sitä myötähäpeän määrää kun feministi alkaa telkkarissa heittämään alapää läppää jossain standup ohjelmassa.

Vierailija
10/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihihihihihi muna pimppa pyllyreikä hihihihihihi. Bäck to the ala-aste jippiiii!

Vierailija
11/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sellaisessa on sun mielestä kiinnostavaa? Minua ei kyllä vähempää voisi tuollainen keskustelu kiinnostaa.

Mun mielestä ainakin ihmisen seksuaalisuus on tavattoman mielenkiintoinen aihe. Vaikea käsittää, että se joidenkin mielestä ei ole.

Puhun siis aika paljon seksistä ja seksuaalisuudesta. Jos se jollekin miehelle on turn off, niin eipä meillä sitten paljoa yhteistä ole.

Vierailija
12/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiläpän heittäminen on no-no ja totaalinen turn off, oli se vitsailija sitten mies tai nainen. Antaa lähinnä mäntin kuvan ihmisestä. En oikeasti keksi mitään tilannetta, jossa joku seksistinen vitsailu olisi hauskaa.

Ehkä olen sitten tosikko, mutta toisaalta niin on varmaan koko ystäväpiirikin, miehet ja naiset yhtälailla, ainakin jos seksistinen vitsin vääntäminen on jotenkin huumorintajun merkkinä.

Vierailija
13/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ainakin ihmisen seksuaalisuus on tavattoman mielenkiintoinen aihe. Vaikea käsittää, että se joidenkin mielestä ei ole.

Puhun siis aika paljon seksistä ja seksuaalisuudesta. Jos se jollekin miehelle on turn off, niin eipä meillä sitten paljoa yhteistä ole.

Sä oot joku feministi joka on löytänyt juuri seksuaalisuuden ja koettelee nyt rajoja. Tinderissä jaat itseäsi ja voimaannut.

Vierailija
14/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiläppä on hyvää läppää, niin todellakin on turn-on. Hyvä läppä on sellaista joka

- jotain älykästä, yllättävää ja/tai hauskaa

- tulee itsevarmasti ja epäröimättä

- on oikeasti jotain rohkeaa

Ja ehkä kaikkein tärkein asia; läppä tulee sellaiselta naiselta joka on muutenkin turn-on :)

Vierailija
15/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot joku feministi joka on löytänyt juuri seksuaalisuuden ja koettelee nyt rajoja. Tinderissä jaat itseäsi ja voimaannut.

No voi höpöhöpö :D. Ei tuo ihan äsken löydetty asia näin neljäkymppisenä enää oo.

Ja jaan itseäni ihan muualla kuin tinderissä.

Ja aion kyllä jatkaa tieteellisen tiedon etsimistä seksuaalisuuteen liittyvistä asioista, alan kirjallisuuden lukemista, ja aiheesta puhumista.

Vierailija
16/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nainen heti tutustumisen alussa heittää ronskia seksiläppää, onhan se vähän turn off. Paljon viehättävämpää on olla näissä asioissa aluksi hienovarainen ja siveellinen (tai ainakin esittää sellaista!) Pienet vihjailut ja kaksimielisyydet sitten jossain vaiheessa myöhemmin, kun pöksyissä jo kuumottaa!

Tuskinpa tässä tarkoitettiin mitään seksin ehdottelua, vaan pikemminkin törkyhuumoria yms. Jäähdyttele pöksysi.

Vierailija
17/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ny esimerkkejä, millaista läppää tarkoitatte. 

Vierailija
18/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppä. Joopa joo. Mies, joka heittää roiskeläppää, on automies. Tai ainakin romuttamolla töissä.

Seksiin viittaavat sutkaukset ovat naisten suusta ihan jees muutamalla ehdolla:

-Nainen puhuu jotakin fiksua enimmäkseen, ja viskaa sitten läppänsä joskus harvoin.

-Tilanne on selvä sen suhteen, ilmaiseeko nainen seksuaalista halua vai haluaako vain olla humoristinen.

-Juttu ei ole iänkaikkisen vanha ja kulunut.

19/19 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

päin vastoin minulla toimii turn on-puolella.kyllä laittaa lämpöö nousemaan ja tulee selkeetä vaihtelua normijuttuihin!