Onko Jari Sillanpään artistiura nyt lopullisesti ohi?
Kotisivuilla ei ole enää keikkakalenteria ja fani-klubi on lopettanu toimintansa.
Kommentit (424)
Eikö muka tiennyt kuvista kamerassa & tietokoneella? Uskokoon ken haluaa.. Jo pelkästään se, että on edes pyörinyt näiden tyyppien kanssa "sessioimassa" on kuvottavaa.
On myös outo yhteensattuma, että taannoisessa kirjassaan Jari itse kertoo omistavansa vauva-asun seksileikkejä varten. Sillanpää oli tuolloin puhtoinen koko kansan suosikki, joka vaikutti minustakin symppikseltä, mutta tuo vauva-asu ällötti ja ihmetytti. Mietin, kenen mielestä sellainen olisi kenenkään muun kuin lapsiinsekaantujan mielestä mitenkään kiihottavaa. Epäilys heräsi. Ja yllättäen löytyi materiaalia Jarin laitteilta ja rikollisia kavereista.
Vierailija kirjoitti:
On myös outo yhteensattuma, että taannoisessa kirjassaan Jari itse kertoo omistavansa vauva-asun seksileikkejä varten. Sillanpää oli tuolloin puhtoinen koko kansan suosikki, joka vaikutti minustakin symppikseltä, mutta tuo vauva-asu ällötti ja ihmetytti. Mietin, kenen mielestä sellainen olisi kenenkään muun kuin lapsiinsekaantujan mielestä mitenkään kiihottavaa. Epäilys heräsi. Ja yllättäen löytyi materiaalia Jarin laitteilta ja rikollisia kavereista.
Ja loma-asunto Thaimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi on ja hyvä niin. Jos lastenraisk...ja on ystävänä, niin joutaakin pois koko Suomesta.
Onko jossain näyttöä että diilerin pedo hommat liittyy Jariin mitenkään? Minun silmissä Jari ei ole tehnyt mitään väärää paitsi ajanut autoa päihtyneenä, mielestäni omalle keholle saa tehdä mitä haluaa.
En olisi uskonut tätä näkeväni.
Joku alkaa vieläkin vähättelemään Sillanpään tekemisiä.En minäkään olisi uskonut!
Onneksi ylivoimaisesti suurin osa
kansalaisista on vielä oikeudentuntoisia.
Toivottavasti huumerikollinen J.S. saa rangaistuksensa, eikä pääse rahojensa voimalla kuin sika veräjästä lapo-asiassa.
Hänen kaltaisiaan "esikuvia" ei Suomi todellakaan tarvitse.On se hirveetä kun kehtas amfetamiinia käyttää, ehdottomasti pitää loppuelämä tota hyvittää. Lapo-asiassa häntä ei epäillä, varmaan pitäis tulla se tuomio eka ennen kuin täällä suu vaahdossa öyhötetään?
Sisälukutaito puuttuu? Ei tässä ole väitettykään että Jaria SYYTETTÄISI laposta mutta fakta on että hän on siihen SEKAANTUNUT. Hänen kotinsa tietokoneelta ja kameransa muistikortilta on löytynyt lapo-videoita ja kuvia. Vakava asia vaikka joku hänen saastaisista hirviökavereistaan olisikin ne sinne laittanut. Rahoittanut myös kristalliostoksillaan huumekauppaa ja laporinkiä, tietoisesti tai tietämättä siitä itse.
Ei ole vaan fakta on että ei ole siihen sekaantunut (ei syytettä tutkimusten jälkeen). Siinä trollatessasi kannattaisi muistaa ettet voi istua pönöttää kotisohvallasi väittämässä ihmisistä ihan mitä mieleen juolahtaa. Siis ilman seurauksia.
Taidat olla itsekin vakavasti häiriintynyt kun kehtaat puolustella lapsir*iskaajien kanssa kotonaan hilluvaa ja heitä rahoittavaa äijää? Et edes ymmärrä sanaa "sekaantuminen": se ei tarkoita syytettynä olemista vaan että on asian kanssa tekemisissä millä tahansa tavalla. Etkä voi väittää vastaan siihen mitä Jari itse kertoi materiaaleista kotikoneellaan.
Vierailija kirjoitti:
Keikkamyyjänä nykyään Miia Valenko.
Tilinpäätöksistä selviää, ettei yrityksellä ole ollut käytännössä lainkaan toimintaa.Viimeisin tilinpäätöstieto on vuodelta 2014. Tilinpäätöksen liitteenä on yhtiökokouksen pöytäkirja, jossa todetaan yhtiön lopettaneen toimintansa.
Kaupparekisterin mukaan yhtiö on edelleen olemassa.
Mitä ihmettä sä höpiset.
Kauppalehti hehkuttaa juuri Sillanpään v. 2018 tilinpäätöstä ja puolen miljoonan voittoa verojen jälkeen, joka pyörii samoissa lukemissa kuin edelliset tilikaudet, vaikka keikkakalenteri tyhjä, mutta näyttää sijoittaneen kultasuoneen, kun jo pelkät pääomatulojen voitto on puoli miljoonaa euroa.
Jos Sillanpäällä on artistin ura ohi, niin töitä riittää varmasti vaikka puutarhurina, onhan hänellä oma hulpea kartano Haaparannassa, upeine ja suurine puutarhoineen ja kukkaloistoineen. Kerrassaan upea yksityiskoti ja olisi varmasti jo matkailunähtävyys. Niin kaunis ja upea paikka.
En tiennyt vauva-asusta. Ketä voi kiihottaa vauva-asuinen ylipainoinen, punakka, metäpäissään örveltävä 50-vuotias mies?
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt vauva-asusta. Ketä voi kiihottaa vauva-asuinen ylipainoinen, punakka, metäpäissään örveltävä 50-vuotias mies?
Lapo-kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja loma-asunto Thaimaassa.
Eikö myynyt sen. Siellä on loma-asuntoja monella suomalaisella. Eläminen halpaa. Itseäni ei kiinnosta Thaimaa ehkä voisin käydä kerran Bankgogissa.
Se lapo joka oli Siltsun koneella oli siis kuvia Siltsusta tässä vauva-asussa ja poliisi luokitteli tämän lopulta ei-lapoksi.
Vierailija kirjoitti:
Se lapo joka oli Siltsun koneella oli siis kuvia Siltsusta tässä vauva-asussa ja poliisi luokitteli tämän lopulta ei-lapoksi.
Paskapuhetta :D Ei hemmetti kaikkensa sinä yrität. Ei tämä kansa nyt ihan niin retardia onneksi ole.
Vierailija kirjoitti:
Skidit huutikset tälle XD
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko homouteen yleisesti tällainen perversio ja kieroutuneisuus?
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli tosi hauska sketsiohjelma Maikkarilla, oliko joskus 90-luvulla. Ennen Riku munamiestä.
Siellähän oli myös muita "vauvoja" esim. Jenni Kokander ja monia muita.
Ei se ainakaan minua kiihottanut, vaan lähinnä hauskutti ja sitä katsottiin lauantai iltana koko perheen voimin.
Siihen aikaan ei kenelläkään tullut edes mieleen sen liittyvän seksiin. Vaan se oli kansalle hupia ja perheohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo Siltsun "vauvakuva" löydy ihan julkisesti eli Maikkarin arkistosta. Hänhän oli oikein suloinen, samoin Jenni Kokander.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli tosi hauska sketsiohjelma Maikkarilla, oliko joskus 90-luvulla. Ennen Riku munamiestä.
Siellähän oli myös muita "vauvoja" esim. Jenni Kokander ja monia muita.Ei se ainakaan minua kiihottanut, vaan lähinnä hauskutti ja sitä katsottiin lauantai iltana koko perheen voimin.
Siihen aikaan ei kenelläkään tullut edes mieleen sen liittyvän seksiin. Vaan se oli kansalle hupia ja perheohjelma.
Tämä olisi ihan järkeensä käyvä selitys jos ei olisi löytynyt koneelta noita muita juttuja ja näitä ystäviä erikoisilla taipumuksilla. Tuosta asusta tulee mieleen, että aikuinen mies on pukeutunut siihen ja sitten on harrastettu seksiä tarkoituksena hakea tietty mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi on ja hyvä niin. Jos lastenraisk...ja on ystävänä, niin joutaakin pois koko Suomesta.
Onko jossain näyttöä että diilerin pedo hommat liittyy Jariin mitenkään? Minun silmissä Jari ei ole tehnyt mitään väärää paitsi ajanut autoa päihtyneenä, mielestäni omalle keholle saa tehdä mitä haluaa.
En olisi uskonut tätä näkeväni.
Joku alkaa vieläkin vähättelemään Sillanpään tekemisiä.En minäkään olisi uskonut!
Onneksi ylivoimaisesti suurin osa
kansalaisista on vielä oikeudentuntoisia.
Toivottavasti huumerikollinen J.S. saa rangaistuksensa, eikä pääse rahojensa voimalla kuin sika veräjästä lapo-asiassa.
Hänen kaltaisiaan "esikuvia" ei Suomi todellakaan tarvitse.On se hirveetä kun kehtas amfetamiinia käyttää, ehdottomasti pitää loppuelämä tota hyvittää. Lapo-asiassa häntä ei epäillä, varmaan pitäis tulla se tuomio eka ennen kuin täällä suu vaahdossa öyhötetään?
Sisälukutaito puuttuu? Ei tässä ole väitettykään että Jaria SYYTETTÄISI laposta mutta fakta on että hän on siihen SEKAANTUNUT. Hänen kotinsa tietokoneelta ja kameransa muistikortilta on löytynyt lapo-videoita ja kuvia. Vakava asia vaikka joku hänen saastaisista hirviökavereistaan olisikin ne sinne laittanut. Rahoittanut myös kristalliostoksillaan huumekauppaa ja laporinkiä, tietoisesti tai tietämättä siitä itse.
Sekaantunut ja sekaantunut, häntä ei kuitenkaan epäillä rikoksesta. Tämä on se oleellinen asia, ei sun öyhöttäminen täällä. Se että on ostanut amfetamiinia henkilöltä joka on tehnyt muita rikoksia ei ole mitenkään Jarin ongelma eikä häntä voi tästä syyttää.
Edelleen nykytiedon valossa Jarin suurin virhe oli ajaa autoa päihtyneenä ja sekin oli amfetamiinin alaisena. Alkoholi on huomattavasti pahempi koska refleksit katoaa ja tulee valheellinen varmuus ajamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapo-kavereita?
Veikkaan ettei viisikymppinen karvainen iso ukko vaipoissa ole se mitä tuo porukka hakee. Kyseessä on joku muu fantasia jota minä en ymmärrä mutta eipä minun kaikkea tässä maailmassa tarvitse ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapo-kavereita?
Veikkaan ettei viisikymppinen karvainen iso ukko vaipoissa ole se mitä tuo porukka hakee. Kyseessä on joku muu fantasia jota minä en ymmärrä mutta eipä minun kaikkea tässä maailmassa tarvitse ymmärtää.
Ai sori, tää olikin jostain tv-ohjelmasta eli ei edes tuota mitä tuossa arvelin.
Varmaan niitä vaippafantasioitakin on mutta kuten sanottua en edes yritä ymmärtää kaikkia maailman outouksia.
Oma käsitykseni homoista on muuttunut täysin viimeaikaisten tapahtumien johdosta. Täysin.