Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistus työstä. Mitä teen?

ahdistunu
27.03.2019 |

Tosiaan oon ammattikoulus maalari alalla ja miul ois nyt viimeist kertaa työssäoppimis jakso joka alkaa ens kuun alussa. Hain eilen paikan koska noh pakko ja hain sitten prisman maalaus/rakennus puolelle paikan. Oon ollu jo ahistunu täst työssäoppimas ennenkin ( 3kk työssäoppiminen oikeesti, mutta sovittii open kaa että oon 1kk koulussa tekemäs töitä) mut nyt ns pakko mennä työssäoppimaan ,sen 2kk.

Oon oikeesti rehellisesti ahistunu ajatuksesta ja et sellanen fiilis et en vaan oikeesti haluu siihen enkä pysty siihen. Täs ei oo nyt kyse siitä et oon elämänkoululainen et en jaksa enkä haluu tehä mitään koska joku poikaystävä jätti mut yhyy. Ei oo sellasta. Oon hyvä koulussa ja käyn koulua joka pv kun koulua on.

Mitä teen tälle asialle? Tuntuu että ope ei ymmärrä et miuta ahistaa aivan järkyttävästi et meinaan ihan itkeä ja myös panikoida.

Oon ennenkin ollut teteissä ja työssäoppimas (viimeeks automaalaamos ja siel ei ollut kertaakaan ahdistusta) ja miul on kesäks marjamyynti hommiiki ja sekään ei ahista mut tää nyt tuleva työ ahistaa. Enkä tällästä oo ikinä kokenut.

Voikohan sekin vaikuttaa kun en itse valinnut tota prisma paikkaa vaan ope ehdotti että mene sinne, koska muut työt ollu mun päätöksiä ollut...
Ja sekin että mulla ei oo ollut viime aikoihin arki mitään ihanaa vaan stressaan mun elämää monist syistä. Onks tää jotaki mielenterveysongelmii koska en tiiä. Ahistaa vaan aivan sairaasti eikä tää käytös ole normaalia mulle.

Anteeksi kirjoitusvirheistä ja jos sekava teksti on.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi