Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajateltiin miehen kanssa lähteä maailmanympärysmatkalle

Vierailija
27.03.2019 |

Otin puheeksi miehen kanssa asian ja yllätyksekseni mies ei tyrmännyt asiaa. Taloudellisesti on hyvinkin mahdollista ja mietin että sellainen puolen vuoden - vuoden reissu kaikkinensa. Lähdettäisiin sillä mielellä, että mennään ja ollaan yhdessä maassa niin kauan kun mieli tekee ja sit mietitään seuraavaa kohdetta. On maita joissa eläminen on halpaa esim. Vietnam ym senkaltaisia maita. Olis ihanaa lähteä viettämään täysin vapaata elämää vailla velvotteita ja varsinkin lämpö, uiminen ja uuden kokeminen houkuttaa. Olen lukenut paljon näistä irtiottajista ja aina vain enemmän houkuttaa. Kerran täällä vain eletään ja onpa jotain muistelemista kiikkustuolissa sitten.

Miltä kuulostaa? Ja kertokaa kokemuksia. Tarkoitus olisi lähteä vuoden kahden päästä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen päättänyt matkustaa tulevaisuudessa Filippiineille, Uuteen-Seelantiin ja Australiaan. Järkevintä tulee olemaan yhdistää nuo kaikki samaan reissuun ja ehkä vielä Hawaijin ja USA:n kautta kotiin. Jos on selkeästi tiedossa kaukokohteita, joihin aikoo mennä, on vain fiksua käydä niissä samalla kertaa.

Vierailija
22/22 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos polskit ja otat aurinkoa Vietnamissa tai muussa trooppisessa ei-länsimaassa voit varata aikaa myös sairastelulle ja koko iän kestävälle loistartunnalle. Mukavaa matkaa!

Enpä usko että merivedestä voi saada loistartuntaa, eri asia jokin joki, mutta sellaiseen ei ole tarkoitus mennä polskimaan. Matkavakuutukset tietenkin hoidetaan kuntoon jotta saa tarvittavan hoidon matkalla. Ap

Hmmm... No ainakin sua on varoitettu huonosta hygieniasta alueella (ei ensisijaisesti uiminen meressä kuten tulkitsi). Sairastaminen pitkillä matkoilla on enemmän sääntö kuin poikkeus. Meressä on sitten muita vaaroja kuten polttavat meduusat ja merisiilit.

Suomessakin on punkkeja ja jos sairastuu matkalla, menee lääkäriin, simple. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä