Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavatonta havahtua pitkässä suhteessa aivan yhtäkkiä siihen, että puoliso onkin aivan väärä ja suhdekin onneton?

Vierailija
26.03.2019 |

Siis ihan oikeasti?

Olen käymässä psykoterapiaprosessia läpi ja itseymmärryksen kasvaessa olen alkanut yhä selvemmin nähdä, että onnellisena pitämäni avioliitto onkin itse asiassa aika onneton. Että pidätän itseäni tekemästä asioita, joita rakastan, koska puolisoni ei pidä niistä eikä anna mielellään minunkaan osallistua (esim. musiikkikeikat, jotka eivät kiinnosta häntä). Että suhteessa pitäisi tukea toista asioissa, jotka ovat toiselle tärkeitä, mutta oma suhteeni on kaukana siitä. Että mieheni vetoaa aina rahaan ja tasapuolisuuteen ja siksi en näe ystäviäni, en käy missään, en harrasta mitään, tukehdun ja näivetyn. Miehellä ei ole ystäviä eikä kodin ulkopuolisia harrastuksia.

En syytä miestäni, osittain tähän tilanteeseen on vain ajauduttu.

Voiko näin tosiaan käydä? Aivan yhtäkkiä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään tavatonta, wt-piireissä jopa yleistä.

Vierailija
22/23 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet extrovertti ja olet mennyt erittäin introvertin kanssa yhteen, ja jos hän vielä kieltää menemisesi, niin ei ihme että on epäonnellista.

Tässä tilanteessa, jos introvertti mies ei kieltäisi naisen menoja ja antaisi hänen toteuttaa ekstroverttiyttään, niin suhde voisi olla jopa täydellinen. Mutta ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet extrovertti ja olet mennyt erittäin introvertin kanssa yhteen, ja jos hän vielä kieltää menemisesi, niin ei ihme että on epäonnellista.

Tässä tilanteessa, jos introvertti mies ei kieltäisi naisen menoja ja antaisi hänen toteuttaa ekstroverttiyttään, niin suhde voisi olla jopa täydellinen. Mutta ei.

Juuri näin, parhaimmillaan introvertti ja ekstrovertti sopivat hienosti yhteen, mutta jos mukana on yhtään katkeruutta, ymmärtämättömyyttä tai mustasukkaisuutta niin se oli sitten siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä