Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parinvaihto - "Moni haluaisi kokeilla, muttei uskalla ehdottaa kotona"

Vierailija
26.03.2019 |

Ulla, 38, ja Teemu, 39, ovat parinvaihtajia: ”Moni haluaisi kokeilla tätä, muttei uskalla ehdottaa kotona”

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201804282200907157

Onko tosiaankin näin? Itse en kyllä haluaisi kokeilla, kävisi varmaan liian monimutkaiseksi koko kuvio...

Mitenkäs muut palstalaiset?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ei

Vierailija
2/16 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me on kyllä puhuttu tuosta, mutta itse en uskalla kokeilla. Mistä sitä löytäisi turvallisia miehiä tuollaisiin kokeiluihin kun tuntuu että maailma on täynnä väkivaltaisia raiskaajia, salakuvaajia, ja mielenterveysongelmaisia. Pitää olla tyytyväinen että on löytänyt edes yhden kivan miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän duunissa on yks äijä, joka ehdotti parinvaihtoa toiselle duunikaverille pari vuotta sitten pikkujouluissa. Duunikaverin tyttöystävä on sellanen aerobicin em- tasolla vetävä nainen, jolla on se runko kondiksessa, kun taas tällä ehdottajalla on 120kg mätisäkki vaimona. EI tullut kauppoja.

Vierailija
4/16 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuntuu, että joko tuollaista harrastetaan suhteen alusta asti tai sitten kokeillaan epätoivoisena viimeisenä vaihtoehtona, kun ei muutakaan suhteen pelastamiseksi keksitä.

Vierailija
5/16 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa: tuo on Iltalehdessä. Siellä on toimittaja, jonka mielestä sek sissä kaikki on tavallista ja suotavaa ja jos ei halua jakaa puolisoaan toisen kanssa, on estynyt ja ikävä.

Ei parinvaihtoa pohdita suomalaisissa perheissä ennen kuin ikää tulee yli lisääntymis"rajan".

Vierailija
6/16 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastettu jo 15v ja ikää nyt 40v. Mikään suhteen parannuskeino tämä ei tosiaankaan ole! Luottamus meillä 100% toisiimme ja mahtavia ihmisiä tämän "harrastuksen" kautta elämäämme ollaan saatu.

Vierailija
7/16 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut.

Vierailija
8/16 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan onnellisesti oltu 16v yhdessä ja 2 pientä lasta. Parinvaihtoa ja muita kimppoja harrasteltu 2 v. Kun oma seksielämä, luottamus ja rakkaus kunnossa, voi tätä hauskuutta harrastaa. Muutoin ei! Se ei ole ratkaisu mihinkään, vaan mukava piriste arkeen. Suosittelen!

Vierailija
9/16 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi kokeilla kaveripariskunnan kanssa, joka on ollut jo 25 vuotta yhdessä kuten mekin vaimon kanssa.

10/16 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä harrastettu jo 15v ja ikää nyt 40v. Mikään suhteen parannuskeino tämä ei tosiaankaan ole! Luottamus meillä 100% toisiimme ja mahtavia ihmisiä tämän "harrastuksen" kautta elämäämme ollaan saatu.

Miehen koulukaveri tuli meidän seksi kaveriksi 16 vuotta sitten ja on mukana melko säännöllisesti.

On toki ollut muitakin miehiä ja joitakin naisia.

100% Luottamus Kunnioitus ja Rakkaus.

Olemme onnellisesti aviossa.

T. Sara

Vierailija
11/16 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpariskunnan mies on ollut erittäin kiinnostunut minun vaimosta. Epäilin jo pitkään et jotain on menossa ja hommasin kameroita asuntoon. Olin työreissussa ja seurasin kameroista mitä kotona tapahtuu. Jo ekana päivänä, maanantaina mies ja vaimoni tapasivat meidän kotona lounasaikaan, kameroista ei saanut varmasti selvää mitä tapahtui. Maanantaina illalla mies tuli lenkki vaatteissa uudestaan käymään ja vaimo oli, mites sattuikaan, juuri suihkussa, tuli alasti ovelle ja kävi heti kiinni mieheen. Eteisen kamera kuvasi kaiken erittäin hyvin. Kiihkeää seksi eteisessä, hyvä et ovi saatiin kiinni. Ja miehen kalu seisoi ja homma kesti ja kesti, puolen tunnin ratsastus session jälkeen lopetin katsomisen. Nyt selvisi mitä iltalenkillä tapahtuu ja miksi ne on kestäny kaks tuntia.

Mietin aamuun saakka ja aamulla lähetin videon ystäväpariskunnan naiselle. Yllätys oli aikamoinen, kun nainen vastasi et nyt sinäkin siis tiedät. Kysyin et kauan oot tienny ja miksi? Vastaus oli yhtä tyrmäävä, jo muutaman vuoden ja syynä vain se et sen mies on niin kova panemaan, koko ajan seisoo, niin et yksi nainen ei riitä eikä jaksa , niin näin on päässyt käymään eikä minulle ole uskallettu kertoa.

Vierailija
12/16 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa luvalla kirjoitti:

Ollaan onnellisesti oltu 16v yhdessä ja 2 pientä lasta. Parinvaihtoa ja muita kimppoja harrasteltu 2 v. Kun oma seksielämä, luottamus ja rakkaus kunnossa, voi tätä hauskuutta harrastaa. Muutoin ei! Se ei ole ratkaisu mihinkään, vaan mukava piriste arkeen. Suosittelen!

Meillä sama tilanne, täsmää parisuhteen kesto, lapset ja harrastusaika. Ei ole koskaan ollut edes huonoja hetkiä omassa parisuhteessa, niin siksi tätä voidaan tehdäkin. Pelkkää plussaa saatu, ihan henkiselläkin tasolla ettei vaan fyysisellä. Seksi on loistavaa kahdestaankin, siitä ei ole kyse. Vaan mitäpä tässä selittelen ”hengenheimolaiselle”, nää kun vaan tuntuu olevan niitä asioita joita ulkopuolisille saa selvittää.

Vierailija
13/16 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena kiinnostaa, mutta mies ei taatusti innostu eikä edes mielessä ole ollut ehdotellakkaan. 

Jotenkin ajattelen että parinvaihtajille seksi itsessään on merkityksellisempää kuin itselleni. Ja ehä halutaan jotain enemmän kuin parisuhteessa on tarjolla. Itselle parisuhdeseksi on ehkä enemmän se juttu. 

Vierailija
14/16 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tästä mamman kanssa keskusteltu tasaisin väliajoin pitkin parisuhdetta. Että ehdotus on ainakin uskallettu tehdä.

Tosin loppuyhteenvetona on se, että mamma kyllä olisi kiinnostunut kokeilemaan, kunhan minä en kokeilisi. Mun giggeli olisi ydinjätteeseen verrattavaa tavaraa, mikäli se soutais vierailla vesillä. Menee vähän idea koko hommasta 😂

15/16 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan muutama kerta vaihdettu pareja sekä oltu 1M+2N.

Meille myös miehelleni sopii parhaiten 1N+2M jutut. Tämä on jäänyt meidän jutuksemme.

Vierailija
16/16 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miika#34 kirjoitti:

Ystäväpariskunnan mies on ollut erittäin kiinnostunut minun vaimosta. Epäilin jo pitkään et jotain on menossa ja hommasin kameroita asuntoon. Olin työreissussa ja seurasin kameroista mitä kotona tapahtuu. Jo ekana päivänä, maanantaina mies ja vaimoni tapasivat meidän kotona lounasaikaan, kameroista ei saanut varmasti selvää mitä tapahtui. Maanantaina illalla mies tuli lenkki vaatteissa uudestaan käymään ja vaimo oli, mites sattuikaan, juuri suihkussa, tuli alasti ovelle ja kävi heti kiinni mieheen. Eteisen kamera kuvasi kaiken erittäin hyvin. Kiihkeää seksi eteisessä, hyvä et ovi saatiin kiinni. Ja miehen kalu seisoi ja homma kesti ja kesti, puolen tunnin ratsastus session jälkeen lopetin katsomisen. Nyt selvisi mitä iltalenkillä tapahtuu ja miksi ne on kestäny kaks tuntia.

Mietin aamuun saakka ja aamulla lähetin videon ystäväpariskunnan naiselle. Yllätys oli aikamoinen, kun nainen vastasi et nyt sinäkin siis tiedät. Kysyin et kauan oot tienny ja miksi? Vastaus oli yhtä tyrmäävä, jo muutaman vuoden ja syynä vain se et sen mies on niin kova panemaan, koko ajan seisoo, niin et yksi nainen ei riitä eikä jaksa , niin näin on päässyt käymään eikä minulle ole uskallettu kertoa.

Satusetä!