Kumppanin kavereihin tutustuminen.
Olen ollut suhteessa yli vuoden. Alusta asti, kun suhde voitiin mieltää jo seurusteluksi eikä vaan tapailuksi olen ollut halukas tutustumaan edes miehen parhaimpaan kaveriin jonka kanssa hän viettää aikaa viikottain, joskus useampanakin päivänä viikossa. Ikinä en ole kuitenkaan tätä hänen ystävää tavannut. Mies kyllä puhuu ystävänsä kanssa suhteestamme ja minusta miten nyt ihmiset yleensäkin ystävilleen juttelee, mutta kuitenkin aina tapasivat kahdestaan. Vaikka asia harmitti ja aika ajoin ehdotin yhteistä ajanviettoa niin yritin ymmärtää koska tottakai kahdenkeskinen aika ystävien kanssa tärkeää myös.
Kuvioihin tulikin tälle ystävälle salarakas joka alkoi alusta asti viettää heidän kanssaan aikaa. Yht'äkkiä heillä se kahdenkeskinen aika ei ollutkaan ilmeisesti tärkeää ja nykyään jo seurustelukumppaniksi vaihtunut naikkonen on pääosin aina heidän kanssaan jos käyvät kahvilla tm. Tunsin oloni loukatuksi, vähäpätöiseksi ja vastenmieliseksi, onhan minut tavallaan tuolla toiminnalla arvotettu tuon mieheni ystävän salarakkaan alapuolelle, jopa tuollaisella oli enemmän merkitystä ja häneen piti tutustua.
Nyt on miesystäväni tullut toisiin ajatuksiin ja haluaisi, että tutustuisin hänen ystäväänsä tai pikemminkin heihin ja oli jo kysynyt mitä mieltä olisivat jos tehtäisiin jotain yhdessä. Tunnen olevani nyt hankala, mutta en pääse irti näistä tunteista, siitä kuinka loukkaantunut ja vihainen olen. Tämä mieheni ystävän seurustelukumppani on viettänyt jo paljon aikaa heidän kanssaan muutaman kuukauden aikana ja tullut tutuksi mieheni kanssa ja nyt minun pitäisi tutustua mieheni ystävään ja hänen naikkoseen pakettina, kuin he molemmat olisivat mieheni pitkäaikaisia ystäviä vaikka tämä nainen on tuntenut mieheni vähemmän aikaa kuin minä. Haluan edelleen tutustua mieheni ystävään, mutta en pääse tästä eteenpäin. Tunnen tulevani loukatuksi lisää jos joudun mennä mukamas uutena porukkaan. Haluaisin ensin tutustua siihen ystävään ja vasta sitten hänen uuteen tyttöystäväänsä, kun olen päässyt yli näistä tunteista.
Olenko kohtuuton? Kuinka päästä tästä yli ilman, että mieheni lisäksi muille paljastuu se, että heidän takiaan minuun on sattunut?
Kommentit (76)
Ap.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikuttaa että siihen on ihan syynsä, että miehesi on halunnut sinut aina jättää kotiin kun on viettänyt aikaa tämän pariskunnan kanssa.... Huh huh.
Jos ymmärtäisit lukemasi niin olisit viesteistä huomannut, että minä olisinkin nyt ollut tervetullut porukkaan, kun kaverin naikkonen on aikansa pyörinyt siinä. Ennen tätä naikkosta kahdenkeskinen aika kaverin kanssa oli tärkeää.
Kaverin naikkonen painostaa poikia tuplatreffeille, eikä mies edelleenkään halua sinua mukaan.
Ap.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.. kirjoitti:
Käytiin syömässä ja musiikkitapahtumassa. Mieheni kaveri oli selvästi iloinen, kun viimein tilaisuus tutustua ja oli mukava ilta kolmen kesken.
Naisystävä oli vetänyt hepulit, koska mies oli illanvietossa silloin, kun hän ei pystynyt lähteä mukaan.Ettei nyt olisi omaa tulkintaasi joukossa. En ymmärrä muutenkaan miksi purat vihaasi tähän naiseen, haukut letukaksi yms. mutta tähän pettävään mieheen suhtaudut niin lämmöllä ja palat halusta tutustua. Mitäs pahaa nainen on sinulle tehnyt, tuskin on tiennytkään mikä drama queen hänen uuden miesystävänsä ystävällä on kotona, vaikuttaa että siihen on ihan syynsä, että miehesi on halunnut sinut aina jättää kotiin kun on viettänyt aikaa tämän pariskunnan kanssa.... Huh huh.
Taisitkin olla nyt sinä jolla omaa tulkintaa jutussa. Se, että riita oli tullut ei ollut minun tulkintaani tai arvelua.
Kyllä näen letukkana naisen joka sekaantuu varattuun mieheen enkä pidä sitä mitenkään kohtuuttomana ajatusmallina. Myöskään miestä en siltä osin arvosta.
Mieheni ystävään olen halunnut tutustua koska hän on hyvin tärkeä miehelleni, ovat ystäviä ala-asteajoilta jo.
Sinun tulkintaasi on myös tuo drama queen osuus. Olen nimittäin hyvinkin kaukana sellaisesta enkä harrasta mököttelyä tai tee riitaa turhasta. Tämä on oikeastaan ainoa asia josta on jouduttu käydä tällä tavalla keskustelua. Eikä mieheni missään vaiheessa ole halunnut viettää aikaa tämän pariskunnan kanssa kuten asian ilmaisit vaan hän on halunnut viettää aikaa ystävänsä kanssa ja nainen tulee joka kerta mukaan jolloin kahden keskiset asiat joutuvat puhumaan nopeasti esimerkiksi naisen käydessä vessassa.
Sinun suivaantuneesta viestistäsi herää kyllä kysymys, kalahtiko kalikka omaan nilkkaan, oletko kenties sinä ollut siinä asemassa, että olet levitellyt jalkojasi varatulle ja tehnyt kaikkesi jotta pääsisit hänen kumppanin saappaisiin tai onko sinulla pakkomielle kontrolloida kumppania eikä toisella saa olla mitään menoja ilman sinua?
oot vaan säälittävä :'DDD
Vierailija kirjoitti:
Ap.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikuttaa että siihen on ihan syynsä, että miehesi on halunnut sinut aina jättää kotiin kun on viettänyt aikaa tämän pariskunnan kanssa.... Huh huh.
Jos ymmärtäisit lukemasi niin olisit viesteistä huomannut, että minä olisinkin nyt ollut tervetullut porukkaan, kun kaverin naikkonen on aikansa pyörinyt siinä. Ennen tätä naikkosta kahdenkeskinen aika kaverin kanssa oli tärkeää.
Kaverin naikkonen painostaa poikia tuplatreffeille, eikä mies edelleenkään halua sinua mukaan.
Ei ole kaverin naikkoselta lähtenyt ajatusta tuplatreffeistä. Asia nousi uudestaan esiin, kun sanoin miehelleni, että tuntuu loukkaavalta, kun hän käy heidän kanssaan syömässä tai kahvilla enkä edelleenkään tunne hänen läheisintä ystäväänsä ollenkaan vaikka olen ollut kuvioissa kolme kertaa kauemmin kuin se nainen.
Tuntuisi typerältä tutustua heihin pariskuntana kuin he molemmat olisivat mieheni vanhoja tuttuja, kun itse olen tuntenut miesystäväni kauemmin kuin tämä nainen. Enkä koe tarvetta tutustua jonkun vielä tuntemattoman ihmisen uuteen naikkoseen joka ei ole mitenkään merkitsevässä asemassa miesystävälleni. Tilanne olisi eri jos miesystäväni kaveri olisi edelleen edellisen pitkäaikaisen kumppaninsa kanssa, silloin olisi luontevaa tutustua heihin pariskuntana, kun molemmat ovat mieheni kavereita pitemmältä ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Ap.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.. kirjoitti:
Käytiin syömässä ja musiikkitapahtumassa. Mieheni kaveri oli selvästi iloinen, kun viimein tilaisuus tutustua ja oli mukava ilta kolmen kesken.
Naisystävä oli vetänyt hepulit, koska mies oli illanvietossa silloin, kun hän ei pystynyt lähteä mukaan.Ettei nyt olisi omaa tulkintaasi joukossa. En ymmärrä muutenkaan miksi purat vihaasi tähän naiseen, haukut letukaksi yms. mutta tähän pettävään mieheen suhtaudut niin lämmöllä ja palat halusta tutustua. Mitäs pahaa nainen on sinulle tehnyt, tuskin on tiennytkään mikä drama queen hänen uuden miesystävänsä ystävällä on kotona, vaikuttaa että siihen on ihan syynsä, että miehesi on halunnut sinut aina jättää kotiin kun on viettänyt aikaa tämän pariskunnan kanssa.... Huh huh.
Taisitkin olla nyt sinä jolla omaa tulkintaa jutussa. Se, että riita oli tullut ei ollut minun tulkintaani tai arvelua.
Kyllä näen letukkana naisen joka sekaantuu varattuun mieheen enkä pidä sitä mitenkään kohtuuttomana ajatusmallina. Myöskään miestä en siltä osin arvosta.
Mieheni ystävään olen halunnut tutustua koska hän on hyvin tärkeä miehelleni, ovat ystäviä ala-asteajoilta jo.
Sinun tulkintaasi on myös tuo drama queen osuus. Olen nimittäin hyvinkin kaukana sellaisesta enkä harrasta mököttelyä tai tee riitaa turhasta. Tämä on oikeastaan ainoa asia josta on jouduttu käydä tällä tavalla keskustelua. Eikä mieheni missään vaiheessa ole halunnut viettää aikaa tämän pariskunnan kanssa kuten asian ilmaisit vaan hän on halunnut viettää aikaa ystävänsä kanssa ja nainen tulee joka kerta mukaan jolloin kahden keskiset asiat joutuvat puhumaan nopeasti esimerkiksi naisen käydessä vessassa.
Sinun suivaantuneesta viestistäsi herää kyllä kysymys, kalahtiko kalikka omaan nilkkaan, oletko kenties sinä ollut siinä asemassa, että olet levitellyt jalkojasi varatulle ja tehnyt kaikkesi jotta pääsisit hänen kumppanin saappaisiin tai onko sinulla pakkomielle kontrolloida kumppania eikä toisella saa olla mitään menoja ilman sinua?oot vaan säälittävä :'DDD
Taisi osua arveluni oikeaan. :)
Mikäli näin on niin toivottavasti joku päivä sinä huomaat olevasi se petetty osapuoli. Se on se mitä ansaitsee ihmiset jotka saavat mielihyvää toisten parisuhteisiin sekaantumisesta itsekkäintarkoitusperin, samoten ne jotka eivät osaa toista suhdetta lopettaa ennen uuden aloittamista.
Vierailija kirjoitti:
Ap.. kirjoitti:
Oli miten oli niin mitä väliä, kun kukaan ei ole sille naiselle sanonut mitään ikävää eikä varsinaisesti ole käsketty jäädä seurasta pois, ei vaan ole silloin itse pystynyt osallistua? On vähän kuin uhriton rikos.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä parisuhteessa oleva aikuinen?mies roikkuu kaverinsa ja tämän uusimman hoidon kanssa noin paljon? Jätä se sika.
Pikemminkin miksi hoito roikkuu kaverusten mukana noin paljon.
Se toinen mies arvostaa naistaan enemmän kuin omasi sinua.sori.olet miehellesi 2 kaverin jälkeen ja toiselle miehesi on 2 naisensa jäljeen.teet miten vaan tulet aina olemaan se huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Se toinen mies arvostaa naistaan enemmän kuin omasi sinua.sori.olet miehellesi 2 kaverin jälkeen ja toiselle miehesi on 2 naisensa jäljeen.teet miten vaan tulet aina olemaan se huonompi.
Ennemmin miehen kaveri otti naisen mukaan koska se oli l*rtto mitä oli "pakko" tavata salaa ettei silloinen naisystävä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin miehen kaveri otti naisen mukaan koska se oli l*rtto mitä oli "pakko" tavata salaa ettei silloinen naisystävä tiedä.
Ainoa looginen selitys sille miksi joku esittelee heti, kun on kerran p*annut.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko nyt kaverin naisesta vai salapanosta? ;D
Salapano voi tuntea tälläisestä paremmuutta ja sillä tavoin mukamas saada itsensä näyttämään paremmalta, mutta kuitenkin hän on aina se nainen joka jouduttiin ottamaan porukkaan koska hän oli salapano. Hänen seuraansa ei ole kaveriporukassa kaivattu, eikä häneen olisi välttämättä haluttu edes tutustua.
Nyt hän jatkaa mukana roikkumista koska on kontrolloiva miestä kohtaan eikä pysty päästämään miestä keskenään kahville kaverin kanssa sillä onhan aina mahdollisuus, että hän saa edellisen naisystävän kohtalon ja hänen paikalleen hyppääkin uusi naaras joka jakaa nahkakukkaroaan ja viettää salaa aikaa kaverusten kanssa.
Nyt asiaa mietittyäni alkaa oikeestaan vähän säälittää se nainen. Sillähän on oikeasti varmaan tosi raskasta, kun ei selvästi uskalla päästää miesystävää mihinkään yksin. Ihminen monesti pelkää itselleen tapahtuvan samat ilkeydet mitä on itse toisille tehnyt, koskaan ei varmaan pysty luottamaan, että mies olisi vaan vilpittömästi kaverin kanssa viettämässä aikaa vaan takaraivossa kummittelee ajatus siitä, että joku uusi naikkonen on siellä myös.
Vierailija kirjoitti:
Sanosin että unohda. Ette vaan kuulosta yhteensopivalta parilta, jos ajatukset siitä, minkälaisessa roolissa kumppani on suhteessa kavereihin, ovat noin erilaiset ja ristiriidassa keskenään. On olemassa myös miehiä, joille on luontevaa ja täysin itsestäänselvää, että oma kumppani esitellään kavereille myös. Mikäli haluat tällaisen miehen ja suhteen, et tule saamaan sitä nykyiseen suhteeseen jäämällä. Kuulostaa viestisi perusteella, että itsekin oikeastaan tiedät tämän.
Mies voi varmasti muuttaa tapojaan tässä asiassa jos haluaa. Tuskin kannattaa suhdetta nyt lopettaa jos on muutos tulossa.
Mulla oli myös noin. Tilanne eri silleen että paljastui miehen tapaavan muita naisia. Eli tavallaan olin siinä asemassa kuin kaverin alkuperäinen nainen. Sulla parempi tilanne siis.
Missähän muissa asioissa sinä tuletjäämään kakkoseksi...