Voiko munasolu tulla pissan mukana pois
Onko meillä naisilla vaan 1 munasolu? Vai onko meillä kohdussa joku munapussi täynnä näitä munasoluja?
Kommentit (28)
Hei Pena 54-v, google auttaa tämän tärkeän tiedon löytämisessä.
Ei voi tulla. Tulee kuukautisveren kanssa ja emättimen kautta.
Pertti 40v taitaa kysellä. Aito peräkammarin poika. Jokainen 14 vuotias tyttö tietää nämä asiat peruskoulun biologian tunnilta.
Vierailija kirjoitti:
Hei Pena 54-v, google auttaa tämän tärkeän tiedon löytämisessä.
Kuka tää pena on? Joku vanha trolliukko vai?
Kyllä voi, niitä posahtelee pönttöön tämän tästä.
Vierailija kirjoitti:
Pertti 40v taitaa kysellä. Aito peräkammarin poika. Jokainen 14 vuotias tyttö tietää nämä asiat peruskoulun biologian tunnilta.
Hei miksi te Penattelijat vastaatte tollasta. Ette siis tiedä asiasta, okei!
Joo, Pena tai Jonne. Mene googleen etsimään tietosi. Piia, 14, kyllä tuntee naisen anatomian.
Älkää akat Penaa ja Perttiä syytelkö, kun itse kuvittelette sen "masuasukin" kehittyvän mahassa.
Ei täältä näköjään asiallista tietoa saa. :( Hymh!
Naiset ei ite tiedä tätä kun eivät osaa vastata. XDD!!
Vierailija kirjoitti:
Älkää akat Penaa ja Perttiä syytelkö, kun itse kuvittelette sen "masuasukin" kehittyvän mahassa.
En tiedä millaisissa piireisssä pyörit kun anatomian tuntemus on noinkin heikoissa kantimissa. Kyllä sikiö kohdussa kehittyy.
Pissareikä ja munasolureikä on kaksi eri reikää.
Menepä Piia, 14, huomenna kouluterkkarin juttusille, jos olet lintsannut kaikista valistushetkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä millaisissa piireisssä pyörit kun anatomian tuntemus on noinkin heikoissa kantimissa. Kyllä sikiö kohdussa kehittyy.
No voi hölömö! Kyllä ne mammat vaan puhuu, että vauva kasvaa mahassa.
Vierailija kirjoitti:
Menepä Piia, 14, huomenna kouluterkkarin juttusille, jos olet lintsannut kaikista valistushetkistä.
Hävettää puhuu näistä asioista jonkun aikuisen kaa naamatusten. Parempi täällä, jos vaan asiallista tietoo saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hölömö! Kyllä ne mammat vaan puhuu, että vauva kasvaa mahassa.
Niin kun oikeasti se lapsi kasvaa pillussa. :D
Pia 14v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää puhuu näistä asioista jonkun aikuisen kaa naamatusten. Parempi täällä, jos vaan asiallista tietoo saa.
Siinä tapauksessa kannattaa mennä vaikka Väestöliiton sivuille. Ihan oikeasti, missä olet ollut kun näitä asioita on käsitelty koulussa?
Menkkojen mukana voi tulla.