Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miljonäärit jättävät Saksan, miksiköhän?

Vierailija
26.03.2019 |

Samoin käymässä Ranskassa.

Kommentit (19)

Vierailija
2/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä ja tänne halutaan samaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta vanha artikkeli

Vierailija
4/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen kansa orjuutetaan eliitin elintason ylläpitämiseksi samalla kun eliitti pakenee aidatuille ja vartioiduille asuinalueille maihin, joissa verotus on pientä ja veronkierto helppoa.

Vierailija
5/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaas: edes hävitty maailmansota ja rautaesiripun vuodet eivät saaneet aikaan samanlaista ilmiötä...

Vierailija
6/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jotain dokkaria missä haastateltiin saksalaisia pariskuntia jotka oli ostanut Unkarista hienot kämpät kun siellä on turvallista viettää eläkepäiviä. Puola on toinen nyt suosittu maa ja odottakaas 10-20 vuotta niin suomalaiset alkaa muuttaan esim. Viroon missä ei ole tätä pohjoismaista tiedätte mitä ongelmaa. Vaalien jälkeen tilanne alkaa pahentua entisestään. Persujen pitäisi saada yli 50% kannatus ja tilanne alkaisi parantua, mutta näillä mennään.

Vierailija
7/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys ja ahneus on paha tauti.

Voisi ottaa reilun siivun rahaa heiltä pois siitä hyvästä että saavat poistua.

On todistettu että köyhä eläkeläinen pärjää reilusti alle 1000e kuukaudessa.

Olen kuullut että nuoret opiskelijat pärjäävät jopa noin 400e kk tuloilla ihan mainiosti kun ovat välillä syömättä.

Samaa voisi myös tarjota hyvätuloisille miljonääreille.

Eivät he tee mitään niillä rahoilla mitkä lepäävät tileillä ja keräävät lisää rahaa luokseen.

Ei oikein löydy perusteita sille että joku tekee niin suurilla rahamäärillä mitään.

Paitsi ahneus ja itsekkyys.

Vierailija
8/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAHAT JULKISEEN HYVINVOINTIIN JA HETI kirjoitti:

Itsekkyys ja ahneus on paha tauti.

Voisi ottaa reilun siivun rahaa heiltä pois siitä hyvästä että saavat poistua.

On todistettu että köyhä eläkeläinen pärjää reilusti alle 1000e kuukaudessa.

Olen kuullut että nuoret opiskelijat pärjäävät jopa noin 400e kk tuloilla ihan mainiosti kun ovat välillä syömättä.

Samaa voisi myös tarjota hyvätuloisille miljonääreille.

Eivät he tee mitään niillä rahoilla mitkä lepäävät tileillä ja keräävät lisää rahaa luokseen.

Ei oikein löydy perusteita sille että joku tekee niin suurilla rahamäärillä mitään.

Paitsi ahneus ja itsekkyys.

Luonnossa kaikki jaetaan. Ei isoa ruhoa kykene yksin pitelemään kukaan. Siitä pitää tapella.

Sama pätee miljooniiin tileillä. Ne tullaan jakamaan yhteisen hyvinvoinnin nimissä kaikille maailman lapsille jokaiseen maailman kolkkaan.

Asia on alkanut jo edetä ja ihmisten silmät aukenevat. Ei kukaan tee mitään rikkauksilla. Ruho pitää jakaa kaikkien pieneliöiden kesken.

Vierailija
9/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että rikkaat ovat kuin Piñatoja - lyöt ne pskaks, niin karkkia sataa.

Vierailija
10/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomihan voisi tarjota niille turwapaikkaa. Ilmaiset mätöt, kämpät ja diskorahaa.

Vierailija
11/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vaan ettei miljonääriys ole valtiossa, valtioiden ja ihmisten kannalta tavoiteltavaa. Pienet tuloero on hyvä isot on huono.

Vierailija
12/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päädy mùslimiterrorístin räjäyttämäksí, raískaamaksi tai pùukottamaksi.

Vierailija
13/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonäärit varmaan lukee tätä palstaa, pönttö.

Vierailija
14/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta rikasta ystävää Saksassa. Eivät ole jättämässä Saksaa, mutta monet rikkaat haluavat sen merenrantatalon. Joten hankkivat kesä/talviasunnon Italiasta tai Kreikasta.

Vierailija
15/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smells like kebab!

Vierailija
16/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa on ihana maa ja saksalaisetkin ihan jees. Suuri ongelma rantaviivan puuttuminen. Rantaa on vain pohjoisessa ja siellä on aika viileää talvisin ja keväisin.

Vierailija
17/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho ja Huhtasaari lähtevät mepiksi. Jättävät meidät!

Vierailija
18/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaiset ei tosiaan jätä Ranskaa. Ranskassa on kaikki mitä ihminen tarvitsee. Esim etelä-Ranska, aivan täydellinen lomakohde.

Eikä saksalaisetkaan lähde mihinkään Saksasta, korkeintaan lomalla Espanjaa tai pohjois-Italiaan.

Vierailija
19/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miljonääri (kyllä, tiedän että anonyymillä keskustelupalstalla kuka vaan voi väittää mitä tahansa) ja olen muuttamassa pois täältä yliverotetusta ja liian kylmästä Suomesta jonnekin lämpimään. En kokonaan vaan talveksi, ainakin sen verran että 181 vrk vuodessa olen kevyemmän verotuksen maassa.

Miksi edes jakaisin rahojani täällä muille verojen muodossa? Kiitollisuutta ei ainakaan tunne kukaan, haukutaan vaan ahneeksi ja ties miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi