Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen äidin kiusaaminen

Vierailija
26.03.2019 |

Puolivuotiaat lapsemme käyvät samassa vauvakerhossa ja olen joutunut tämän kiusanhengen silmätikuksi. Se alkoi kun olin ostanut pojalle uudet vaunut. Kokoajan sellaista piilo kuittailua että kuinka jotkut näköjään kasvattaa rahalla lapset ja Hän kyllä mieluummin ostaisi sitä ja tätä lapselle ja kuinka toisilla on niin helppoa että se on epäreilua.
No ei kyllä meidän perhekään rikas ole ja vaunut ja turvakaukalo taitaa olla ainoat jotka ostimme uutena ja niitäkin varten säästettiin koko raskausaika :D

Ärsyttää vaan kun en ikinä uskalla itseäni puolustaa tämän äidin edessä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä sitten että pystyit edes tänne avautumaan tästä mieltäsi suuresti kuohuttavasta asiasta. Toivottavasti päivittäinen taaperruksesi elon mutkaisella tiellä on nyt hiukan huojentuneempaa.

Vierailija
2/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera äiti ku ei itellä oo varaa mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti kiusaaja ketjussa 😝

Vierailija
4/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
5/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja heti kiusaaja ketjussa 😝

Kel onni on, hän onnen kätkeköön. Pidetään ne uudet vaunut ihan vaan piilossa noista lastentapahtumista ja palstalta. 

Vierailija
6/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih

Vierailija
7/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kompensoidaan sitä omaa epävarmuutta, kun on itse tullut lyödyksi vastaavassa tilanteessa. Et itse tunnista itsestäsi käytöstä, josta nyt syytät muita? Sen sijaan, että ottaisit todellista vastuuta tulet kompensoimaan omaa epävarmuuttasi palstalle. Kukaan ei ole niin s a a t a n a l l i s e n syyllistävä, kuin toinen äiti toiselle, joten olisiko jo aika oppia laittamaan rumat sanat sanojan puutteellisuuden piikkiin sillä äitiys on vastaavia tilanteita täynnä.

Vierailija
8/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla paljonkin kokemuksellista vertailupohjaa jonakin toisena äitinä olosta tuosssa ryhmässä?

9/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että joku kiusaa sinua. Mitä jos kasvattaisit kunnon nahan niin ei tuollaiset kommentit sattuisi

Vierailija
10/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko, kuinka muitakin äitejä ärsyttää kun jollain on hienommat vaunut kuin itsellä? Sama kuin miehillä menee itsetuntoon naapurin Samin uudempi Bemari. 

Ja siis sanon ihan tosissani, koska ilmiö on ihan todelinen. Kokeilkaa itse mennä vaunukokoontumiseen Stokken vaunujen kanssa, tai Prisman parkkiin lauantai-iltapäivänä kalliin auton kanssa. Kukaan ei tykkää sinusta siinä vaiheessa.

Vierailija
11/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene sinne. Jos menet, juttele jonkun muun kanssa.

Kannattaisi muutenkin avartaa sitä elämäänsä eikä juuttua triviaaleihin asioihin.

Vierailija
12/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kommenteista näkee taas mitä ne työttömät puuhaa päivät pitkät.

Katkeroituneena roikkuvat vauva.fi palstalla joka käsittääkseni on alunperin juuri tälläisille perheellisille tarkoitettu keskustelualueeksi.

Sitten itketään kuinka on Sipilän syytä että rahat loppuu.

Idiootit. Toivottavasti elämä teille kiusaaville loisille käy pian niin kalliiksi että siitä tulee mahdotonta.

Vierailija
13/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kompensoidaan sitä omaa epävarmuutta, kun on itse tullut lyödyksi vastaavassa tilanteessa. Et itse tunnista itsestäsi käytöstä, josta nyt syytät muita? Sen sijaan, että ottaisit todellista vastuuta tulet kompensoimaan omaa epävarmuuttasi palstalle. Kukaan ei ole niin s a a t a n a l l i s e n syyllistävä, kuin toinen äiti toiselle, joten olisiko jo aika oppia laittamaan rumat sanat sanojan puutteellisuuden piikkiin sillä äitiys on vastaavia tilanteita täynnä.

Eli siis onko se kiusaamista jos ostaa jotain uutta jos toisella ei ole siihen varaa?

Vierailija
14/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis onko se kiusaamista jos ostaa jotain uutta jos toisella ei ole siihen varaa?

Suomessa on. 

Jossain muualla ollaan aidosti iloisia toisen puolesta ja aletaan miettiä, miten itsekin saisi hommattua noin hienot menopelit lapselle. 

Vierailija
15/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunut joo tai sitten vähän vanhempana ehkä ne autot ja asunnot.

Vierailija
16/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä, vaikka olisikin rahaa ja käyttää sitä? Jos toinen kerta veetuilee nin takaisin vaan. Tekisit sinäkin töitä sen rahan eteen niin voisit itsekin käyttää sitä niin ei tarvitse muille purkaa omaa saamattomuuttaan. Tämä nyt kärjistettynä. Ei sinun tarvitse hävetä sitä, että rahaa olisikin. Et sitä kerta itse hiero toisen naamaan vaan hän ottaa itse hiekan käteensä ja hieroo sen omaan naamaansa.

Vierailija
17/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on. 

Jossain muualla ollaan aidosti iloisia toisen puolesta ja aletaan miettiä, miten itsekin saisi hommattua noin hienot menopelit lapselle. 

Surullista mutta totta.

Vierailija
18/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin kyseisen henkilön täysin huomioimatta. Ellei pakollista tarvetta, niin miksi jutella tai reagoida mitenkään hänen höpinöihin?

Vierailija
19/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan tuttua perusmeininkiä. Tosin minä en välitä. Ostan ainokaiselle poikavauvalle kivoja vaatteita ja käytän niitä myös vauvakerhossa. Siellä yksi äiti aina kovaan ääneen selittää, miten vain I D I O O T I T ostaa uusia ja kalliita vaatteita lapsilleen. Kyseessä ihan tavallinen lihansyöjä ja autoilija, joka ei kierrätä ainakaan roskia. Hyvillä mielin puen lapseni kivasti edelleen pitäköön minua sitten whatever.

Vierailija
20/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille: Näen kyllä että kuola riippuu suupielistäsi, pyyhi se, ja mene töihin niin ei tarvitse kateellisena roikkua vauvakerhossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän