Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen äidin kiusaaminen

Vierailija
26.03.2019 |

Puolivuotiaat lapsemme käyvät samassa vauvakerhossa ja olen joutunut tämän kiusanhengen silmätikuksi. Se alkoi kun olin ostanut pojalle uudet vaunut. Kokoajan sellaista piilo kuittailua että kuinka jotkut näköjään kasvattaa rahalla lapset ja Hän kyllä mieluummin ostaisi sitä ja tätä lapselle ja kuinka toisilla on niin helppoa että se on epäreilua.
No ei kyllä meidän perhekään rikas ole ja vaunut ja turvakaukalo taitaa olla ainoat jotka ostimme uutena ja niitäkin varten säästettiin koko raskausaika :D

Ärsyttää vaan kun en ikinä uskalla itseäni puolustaa tämän äidin edessä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Voi että joku kiusaa sinua. Mitä jos kasvattaisit kunnon nahan niin ei tuollaiset kommentit sattuisi

Oot julma ku syötät koirilles tollasta paskaa märkäruoka. Rääkkääjä. Koira ansaitsee kunnon ruokaa.

Vierailija
22/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun päivitellään lehf että miksi syntyvyys on laskenut niin ne ihmettelijät voisi ohjata tälle sivustolle.

Miksi kukaan haluaisi äidiksi kun arvostus 0. Ja jos tämä kansa näin huonosti voi mitä näistä kommenteista voi päätellä niin parempi vaan kun ei lisäännytäkkää!

Antaa suomalaisten kuolla sukupuuttoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko, kuinka muitakin äitejä ärsyttää kun jollain on hienommat vaunut kuin itsellä? Sama kuin miehillä menee itsetuntoon naapurin Samin uudempi Bemari. 

Ja siis sanon ihan tosissani, koska ilmiö on ihan todelinen. Kokeilkaa itse mennä vaunukokoontumiseen Stokken vaunujen kanssa, tai Prisman parkkiin lauantai-iltapäivänä kalliin auton kanssa. Kukaan ei tykkää sinusta siinä vaiheessa.

Entä sitten? Miksi minun tulisi ottaa hikeä siitä mitä joku tuntematon tai puolituttu ajattelee minusta? Hänen ajautusmaailman on hänen henkilökohtainen ongelmansa, eikä minun. Teidän itsetunto ongelmanne sitten on taas teidän ongelmanne ei sen naapurin tai jonkun mammakerholaisen.

Vierailija
24/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko, kuinka muitakin äitejä ärsyttää kun jollain on hienommat vaunut kuin itsellä? Sama kuin miehillä menee itsetuntoon naapurin Samin uudempi Bemari. 

Ja siis sanon ihan tosissani, koska ilmiö on ihan todelinen. Kokeilkaa itse mennä vaunukokoontumiseen Stokken vaunujen kanssa, tai Prisman parkkiin lauantai-iltapäivänä kalliin auton kanssa. Kukaan ei tykkää sinusta siinä vaiheessa.

Entä sitten? Miksi minun tulisi ottaa hikeä siitä mitä joku tuntematon tai puolituttu ajattelee minusta? Hänen ajautusmaailman on hänen henkilökohtainen ongelmansa, eikä minun. Teidän itsetunto ongelmanne sitten on taas teidän ongelmanne ei sen naapurin tai jonkun mammakerholaisen.

No sinähän voisitkin mennä kouluihin valistamaan kiusaamisesta. Että ei se kiusaajan syy ole. Teillä kiusatuilla vaan on huono itsetunto. Onneksi olkoon, olet oikea vuoden hyvän tahdon lähettiläs!

Vierailija
25/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla vastaat et "ne onkin statusrattaat" ja et selittele mitään. Nehän ne on ja siinä ei ole mitään pahaa.

Vierailija
26/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinähän voisitkin mennä kouluihin valistamaan kiusaamisesta. Että ei se kiusaajan syy ole. Teillä kiusatuilla vaan on huono itsetunto. Onneksi olkoon, olet oikea vuoden hyvän tahdon lähettiläs!

Eli ap on tässä tapauksessa lapsen tasolle typistetty tahdoton olento vailla vastuuta siitä miten muut häntä kohtelee? Pitäisikö teidän antaa jo anteeksi se koulukiusaaminen ja ottaa vastuu itsestänne? Enää ei ole äiti ja opettaja  pitämässä kädessä kiinni, joten kasvakaan aikuiseksi ennen kuin yhtään enemäpää periytätte lapsillenne tuota lapasen roolia.

Vierailija
27/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ap on tässä tapauksessa lapsen tasolle typistetty tahdoton olento vailla vastuuta siitä miten muut häntä kohtelee? Pitäisikö teidän antaa jo anteeksi se koulukiusaaminen ja ottaa vastuu itsestänne? Enää ei ole äiti ja opettaja  pitämässä kädessä kiinni, joten kasvakaan aikuiseksi ennen kuin yhtään enemäpää periytätte lapsillenne tuota lapasen roolia.

Entäs jos Ap vaan ei halua loukata edes tätä kiusaajaa koska ei tiedä kiusaajan taustoista mitään. Ehkä kiusaaja saa mieheltä turpiin ja purkaa pahaa oloa muihin?

Kohteliaisuus ei ole sama asia kuin lapasena oleminen.

Vierailija
28/28 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä kompensoidaan sitä omaa epävarmuutta, kun on itse tullut lyödyksi vastaavassa tilanteessa. Et itse tunnista itsestäsi käytöstä, josta nyt syytät muita? Sen sijaan, että ottaisit todellista vastuuta tulet kompensoimaan omaa epävarmuuttasi palstalle. Kukaan ei ole niin s a a t a n a l l i s e n syyllistävä, kuin toinen äiti toiselle, joten olisiko jo aika oppia laittamaan rumat sanat sanojan puutteellisuuden piikkiin sillä äitiys on vastaavia tilanteita täynnä.

Eli siis onko se kiusaamista jos ostaa jotain uutta jos toisella ei ole siihen varaa?

Suomessa on. 

Jossain muualla ollaan aidosti iloisia toisen puolesta ja aletaan miettiä, miten itsekin saisi hommattua noin hienot menopelit lapselle. 

Monessa maassa asuneena voin sanoa, että kateellisia ja katkeria ihmisiä löytyy ihan joka maasta... Itse ignooraan täysin nämä tyypit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän