Mies lopettaa kirjoittelun viikon tai parin jälkeen
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Lopetan keskustelun, jos toinen ei ole kiinnostunut keskustelemaan. Jonkin verran tulee vastaan ihmisiä, ketkä vastaavat parilla sanalla suoriin kysymyksiin, mutteivat kerro sen enempää mitään. Keskustelua käy äkkiä tylsäksi. Tyyliin:
"Onko viikonloppusuunnitelmia?" On
"Ai, mitä meinasit tehdä?" Menen mökille
jne. jne.
Mielellään vielä viestien välissä päivä tai useampi.
Naisissa on näitä keskustelussa perässä raahattavia riippakiviä tosi paljon. Onneksi sieltä joukosta löytyy niitä mukavia myös. Etenkin yksi erityisen mukava löytyi. ☺
Kannattaa tosiaan olla itse aktiivinen ja panostaa deittailuun. Niillä halutuilla miehillä riittää kyllä ottajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetan keskustelun, jos toinen ei ole kiinnostunut keskustelemaan. Jonkin verran tulee vastaan ihmisiä, ketkä vastaavat parilla sanalla suoriin kysymyksiin, mutteivat kerro sen enempää mitään. Keskustelua käy äkkiä tylsäksi. Tyyliin:
jne. jne.
Naisissa on näitä keskustelussa perässä raahattavia riippakiviä tosi paljon. Onneksi sieltä joukosta löytyy niitä mukavia myös. Etenkin yksi erityisen mukava löytyi. ☺
Kannattaa tosiaan olla itse aktiivinen ja panostaa deittailuun. Niillä halutuilla miehillä riittää kyllä ottajia.
Nykyisen keskisuuren asuinpaikkakuntani Tinderissä vamaan 8/10 miehistä on näitä riippakiviä myös. Eli ilmeisesti hirvittävän iso osa väestöstä on täysin keskustelukyvyttömiä. Itse en löytänyt mitään, mutta päädyin kuitenkin poistamaan Tinderin. Lataan sen taas kun pääsen ihmisten ilmoille.
Sopikaa ihmiset niitä treffejä mahdollisimman pian, jos vähänkin kiinnostaa. Ei sillä viikkokausien kirjoittelulla mihinkään pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jne. jne.
Miehissä myös välillä. Sitten jos lopettaa kirjoittelun, niin viikon päästä tulee viesti jossa ihmetellään miksi en ole kirjoittanut enää.
Tottakai kirjottelen mukavia enkä ynähtele yhdellä sanalla. Ehkä en ole tarpeeksi flirtti.