seurustelu todella kauniin naisen kanssa, miten toimii?
Meinaan että joka paikassa sitä yritetään pokata. Ei mun tarvii mennä kuin vessaan, niin onpas taas heti joku pelle pyytämässä siltä numeroa. On myös huvittavaa katsoa kuinka se tyttö on, sainoisinko nyt vaan että aika huonokäytöksinen, mutta kaikki vaan myötäilee sen mielipiteitä.
Suurinta osaa noista pokaajista, valkoisista ritareista ym, ei kyllä minua huolestuta, mutta pelkään että enemmin tai myöhemmin tulee joku parempi eteen ja miten sitten? Kun kyllä sitä aina on joku parempi (komeempi, rikkaampi, pidempi, sanavalmiimpi jne) jossain...
Antaa nyt vinkkejä kauniit naiset.
Kommentit (48)
Samalla tavalla se varmaan toimii kun muidenkin kanssa. Jokainen tyttöystävä on ollut malli tai mallitasoa, pari ekaa tyttöystävää nuorempana pienemmällä paikalla oli nimenomaan ne joita kaikki jätkät haluaa. Siellä piti pitää vähän enemmän asennetta yllä tietyissä tilanteissa, nykyään isossa kaupungissa ei niinkään merkitystä, hyvännäköisiä naisia on liikenteessä niin paljon enemmän. Täälläkin joku aina joskus yrittää, mutta se mikä tässä nyt ehkä unohtuu tässäkin ketjussa on että se mimmi haluaa nimenomaan olla sen jätkän kanssa jonka kanssa se on. Kunhan itse on oma itsensä ja sellaisena juuri sellainen mitä se mimmi haluaa niin ei niillä toisilla oo koskaan oikeen mitään saumaa, ja jos tuntuu siltä että se mimmin kiinnostus on lähdössä johonkin muuhun suuntaan niin siihen voi aina panostaa että voittaa sen takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunista ei kannata ottaa jos ei ole neitsyt. Ne on panneet jo kaikkein komeimmat kusipäät läpi ja nyt etsivät "kunnon" miestä, joka ei kiihota.
Aika rauhallinen se näyttää olevan seksin suhteen. Ainakin jos vertaa sen kavereita jotka panee kaikkea mitä vastaan tulee. Toki takuulla pannut jo monen kaa sekin.
Mutta joo, etsi siinä nyt sitten kaunis neitsyt. Silloin pitäisi varmaan siirtyä sinne 13-15v lastenosastolle ostoksille.
- Ap
Huh huh, aika halveksivasti ja esineellistävästi taas naisista ja tytöistä puhutaan. Tuollaisella te miehet ne suhteenne pilaatte, eivät ne siihen kariudu että joku muu yrittää iskeä kumppanianne.
Naisetkin ovat yksilöitä, ei ole sellaista ryhmää kuin "kauniit naiset" jotka olisivat persoonaltaan ja käytökseltään tietynlaisia.
Minä olen kaunis ja mieheni nauttii siitä, että muutkin miehet tykkää. :)
Olen kaunis nainen. Mulla on ollut poikaystäviä jotka on yrittäneet kaikin keinoin nujertaa mun itsetuntoa: haukkuneet vaatteet, meikit, hiukset, arvostelleet jokaisen vatsapoimun. Niin että mä lopulta kuvittelisin olevani niin huono etten kelpaa kenellekään muulle. Sitten löysin miehen joka arvostaa minua ja pitää ihmisenä, eikä minään "kauniina naisena". Jos et arvosta naistasi niin päästä hänet menemään. Aika ikävään sävyyn hänestä puhut, ihan kun olisi joku tavara jonka olet onnistunut saamaan jota muut himoitsee.
No joko voit olla mustasukkainen ja pelätä tai toivoa, ettei naisesi sua noin vain vaihda toiseen mieheen. Kumpikohan näistä käytöksistä on luotaantyöntävää ja kumpi itsevarmaa ja tyylikästä?
Joskus kun mä kärsin mustasukkaisuudesta niin mietin, että mun kumppani voi tavata sen täydellisen naisen vaikka ruokakaupan kassalla ja se on sit voivoi. Sitä on turha vatvoa ja voivotella ja työntää kumppaniaan luotaan pois, kun pelkää jotain mikä voi EHKÄ tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat menettää tyttöystäväsi, niin erittäin tehokas keino siihen on tuo käyttämäsi miesasiamies-kieli ja mitä ilmeisimmin sen mukainen arvomaailma.
Muuta neuvoa ei tipu.
Millainen nyt sitten on tää miesasiamies kieli?
- Ap
No jostainhan sinä nuo valkoritarit ja betat ja muut olet sanavarastoosi ottanut. Ilmeisesti olet imenyt itseesi tuota ideologiaa näiden nettisivuilta, jostain Redditin ryhmien miesasiaraivoamisesta tai Laasasen horinoista.
Ihan kuule tältä foorumilta oon kaikki tasoteoriat, kiltti mies, kullikarusellit sun muut termit oppinut. Redditissä kyllä käyn joskus naureskelemassa mgtow trp jutuille mutta siellä kaikki on englanniksi.
- Ap
Jos on noin tarkkaan noi kaikki termit omaksunut, niin on jo henkisesti aika suossa, että on ihme jos sulla edes on nainen. Ja tota menoa ei kyllä ainakaan kauaa ole, kun päässä pyörii vaan epävarmuus, ja ne termit.
"Tytön kasvonpiirteet kauniit tuottaa pojalle hankaluuksii, hankaluuksii. Ei oo aikaa mustasukkaisuuteen, joutuu hätistelee äijii, pois äijii. Tyttö on niin nätti etten pysty käyttäytymään normaalisti, mä muutun vaan surkeammaksi koomikoksi. Tarvitsen väkeviä kaksi, jotta pystyn muuntautumaan itsevarmemmaksi. Kolaroi bussi ja kolaroi taksi, koko ajan jono muodostuu vaan suuremmaksi, lunastukseen, ei kai nainen punastu ees, jees, tottunut on kai kuumotukseen, niinku meikäpoika uunotukseen..."
Pahoittelut, aloituksesta alkoi pyöriä päässä Raappanan Kasvonpiirteet-biisi.
Itse aloitukseen en jaksa kommentoida mitään.
Miksi sinä sitten käytät noita termejä kuvaillessasi ihmisiä? Siitä saa sellaisen vaikutelman, että kannatat tuota ideologiaa.