Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seurustelu todella kauniin naisen kanssa, miten toimii?

Vierailija
26.03.2019 |

Meinaan että joka paikassa sitä yritetään pokata. Ei mun tarvii mennä kuin vessaan, niin onpas taas heti joku pelle pyytämässä siltä numeroa. On myös huvittavaa katsoa kuinka se tyttö on, sainoisinko nyt vaan että aika huonokäytöksinen, mutta kaikki vaan myötäilee sen mielipiteitä.

Suurinta osaa noista pokaajista, valkoisista ritareista ym, ei kyllä minua huolestuta, mutta pelkään että enemmin tai myöhemmin tulee joku parempi eteen ja miten sitten? Kun kyllä sitä aina on joku parempi (komeempi, rikkaampi, pidempi, sanavalmiimpi jne) jossain...

Antaa nyt vinkkejä kauniit naiset.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä tasoittaa kummasti. Moni kaunis parikymppinen nainen alkaa kulahtaa kolmissakymmenissä. Etenkin jos on saanut lapsia ja elänyt vaativaa lapsiperhearkea.

Pinnalliset nuoret naiset eivät vaan tajua sitä ettei heistä muutaman vuoden jälkeen innostu kukaan. Siksi kannattaa panostaa fiksuun ja luotettavaan mieheen eikä komeisiin pöhköpäihin jotka vaihtavat naisia kuin paitaa.

Tai mitä sitä sanomaan... Tehkää vaan omat virheenne. Itsehän ne maksatte.

Vierailija
22/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin, että relaat. Minkä se tyttö mahtaa sille että on viehättävä?

Mä oon itse miesvaltaisessa työpaikassa ja siellä yritetään suht usein, mua lähinnä ärsyttää ja etoo kun en kaipaa huomioo muilta kun omalta mieheltä.

Mies tuo usein esille epävarmuutensa ja mustasukkailee ilman syytä ja v i tuttaa kun pitää sitäkin vakuutella, en mä töissä ole etsimässä sivusuhteita.

Ihanin oli kun oma mies jossain vaiheessa mietti rauhassa ja totesi " ei sillä ole väliä vaikka muut miehet yrittää, sä olet mun nainen ja mut valinnut, pitäis itseasiassa olla tyytyväinen kun kaikista miehistä juuri minä voitin".

Jos mä huomaan että joku nainen katselee miestäni sillä silmällä niin mä otan vaan miehestäni tiukemmin kiinni ja olen iloinen, että juuri mut on valinnut vaikka muutkin on kiinnostuneita.

Pitää ajatella että "hitto me ollaan upea pari, eikä kukaan mahda mitään!" :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä tasoittaa kummasti. Moni kaunis parikymppinen nainen alkaa kulahtaa kolmissakymmenissä. Etenkin jos on saanut lapsia ja elänyt vaativaa lapsiperhearkea.

Pinnalliset nuoret naiset eivät vaan tajua sitä ettei heistä muutaman vuoden jälkeen innostu kukaan. Siksi kannattaa panostaa fiksuun ja luotettavaan mieheen eikä komeisiin pöhköpäihin jotka vaihtavat naisia kuin paitaa.

Tai mitä sitä sanomaan... Tehkää vaan omat virheenne. Itsehän ne maksatte.

Komeus ei sulje pois fiksuutta ja luotettavuutta. Monesti tavikset ja rumat pönkittävät egoaan käyttäytymällä tilaisuuden tullen sikamaisesti.

Vierailija
24/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kauniita yritetä kaikkialla.

, jollei sit pukeudu provosoivasti, 😁ja meikkaa yms

Asun maassa jossa pokataan.

Seksikäs pukeutuminen kuuluu kulttuuriin. Ei sen pahemmin tarvi meikata.

- ap

Minulla on mies, jota pokaillaan jatkuvasti. Hänkin asuu tällaisessa kulttuurissa jossa pokailua tapahtuu paljon ja se on avointa.

Miten suhteesi tähän naiseen alkoi? Mitä yhteisiä juttuja teillä on, mihin kiinnostus/rakkaus välillänne perustuu? Valitettavan usein machokulttuureissa naisen on omaksi parhaakseen melkeinpä pakko hankkiutua parisuhteeseen, jotta elämä ei olisi liian hankalaa. Rima on kohtalaisen alhaalla, kunhan vain suhteeseen pääsee. Toisaalta suhteeseen ei sitten myöskään sitouduta kovinkaan vakavasti, vaan suhteessa ollessa katsellaan niitä parempia miehiä ja yritetään aktiivisesti päästä vaihtamaan sellaiseen. Tämä on ihan tyypillistä. Mieheenikin kohdistuu paljon tällaista yrittämistä varattujen, ja jopa naimisissa olevien, naisten taholta.

Pelkosi voi siis (mahdollisesti) olla aivan perusteltu. Ainoa keino jolla voit välttää kauniin naisen menettämisen, on se että olette aidosti, henkisellä tasolla syvällisesti sitoutuneita toisiinne. Siis teitä yhdistää pääasiassa muut asiat kuin kiinnostus toisen ulkonäköön tai varallisuuteen jne. muihin pinnallisiin asioihin. Jos olet itse juossut pelkästään naisen ulkonäön perässä, voit olla varma että nainenkin juoksee sellaisten asioiden perässä joiden suhteen sinä olet helposti korvattavissa, ja parempia vaihtoehtoja löytyy kunhan riittävän pitkään etsii.

Vierailija
25/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma naisystäväni on todella kaunis. Lisäksi hän on älykäs, hauska ja ystävällinen. Alkuunsa minun oli vaikea ymmärtää mitä hän näki minussa ja olin varma, että hän suhteemme ei kauaa kestä, kun hän tajuaa saavansa jonku paljon paremman kuin minä.

Lopulta minä kasvatin itsetunnon ja opin hyväksymään, että tuo nainen rakastaa minua. Sen jälkeen onkin mennyt hyvin.

Vierailija
26/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että sua. Minähän tykkään ja rakastan vain ihanaa ja parasta miestäni, pitäisihän se sinun tietää. Ei mikään tai kukaan voi tulla väliimme. Eikö me vain voida nauraa yhdessä kaikenmaailman typeryyksille. Nautin tietenkin huomionosoituksista, mutta nautin myös siitä, että vierelläni onies, joka luottaa itseensä ja minuun. Meillä on hyvä ja luja liitto. Älä pelkää muita miehiä, sillä vain itse voit pilata lujan liittomme jos joku. Pysy siis sellaisena kuin olet, olet parasta juuri tuollaisena.

Vierailija
27/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaunis nainen, vaan ruma mies.

Minulla on maailmsn kaunein vaimo(vaikka väittää muuta).

Voin käydä huoletta vessassa, ei häntä kukaan kotisohvalta tule ryöstämään.

Työkaverinsa yritti kyllä kuukausi sitten vonkailla, mutta so what?

Vierailija
28/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se kohteliaisuutena.

Vierailija
29/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan

Vierailija
30/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kauniita yritetä kaikkialla.

, jollei sit pukeudu provosoivasti, 😁ja meikkaa yms

Asun maassa jossa pokataan.

Seksikäs pukeutuminen kuuluu kulttuuriin. Ei sen pahemmin tarvi meikata.

- ap

.... Ja kysyt toisen kulttuurin naisilta, että miten toimitaan? Jaa-a, et sitten turhempaan viitsinyt näppäimistöäsi kuluttaa. 

Länsimaiselle naiselle varmasti on ihan jees, jos pidät häntä itsenäisenä ihmisenä, joka voi itse päättää mitä hän haluaa tai ei halua. 

Vierailija
31/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite en ainakaa myötäile ketää jos tyyppi on idiootti vaikka olis minkä näkönen😁täytyy olla aikatyperä ihminen joka tekee niin.. ☺️Hanki itsetunto

En kyllä itse myötäile sitä. Ja itkupotku raivarit se vetää. Mutta kaikenlaiset beta-orbittaajat, valkoritarit sun muut pillunvonkaajat taas...

- ap

Vierailija
32/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä 100x enemmän mustis kun minä. En edes saa naispuoleisia kavereita tavata.

Huomaa kyllä että itse olet kokematon kauniitten naisten suhteen. Ei kyllä takuulla kannata hymysuin vaan katella vierestä kun kaikenlaiset jyräkyrvät yrittää sitä.

- ap

Oletko koskaan kuullut että jos tyyppi käyttäytyy noin mustasukkaisesti, on se merkki siitä että on itse valmis pettämään heti kun tilaisuus tulee? Ihminen, jolla on terve itsetunto, ei rajoita toisen ihmisen elämää noin. Itselläni kokemusta pettävästä ihmisestä ja hän oli kaikista tapaamistani miehistä kaikista mustasukkaisin, juurikin miespuolisista ystävistäni. 

Onko nainen helposti imarreltavissa eli meneekö mukaan noihin yrityksiin hymyillen ja tilanteita (näennäisesti) vähätellen? Puhuuko niistä koskaan sinun kanssasi? Jos, niin minkälaiseen sävyyn? 

Joo, vähän tuollaista epäilen. Tosin on tuollainen takertuja joka viettää melkein kaiken ajan kanssani joten enpä nyt tiedä milloin sillä olisi aikaa pettää.

Eipä näytä olevan helposti imarteltavissa. Eipä juuri mitenkään noihin iskuyrityksiin reagoi. Eipä niistä mitään minulle puhu.

- Ap

Vierailija
33/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks nainen muka pettäis jos se on sinut valinnutkin? Ei tosiaankaan jokainen kaunis nainen ole pettäjä.

Vierailija
34/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat menettää tyttöystäväsi, niin erittäin tehokas keino siihen on tuo käyttämäsi miesasiamies-kieli ja mitä ilmeisimmin sen mukainen arvomaailma.

Muuta neuvoa ei tipu.

Vierailija
35/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat menettää tyttöystäväsi, niin erittäin tehokas keino siihen on tuo käyttämäsi miesasiamies-kieli ja mitä ilmeisimmin sen mukainen arvomaailma.

Muuta neuvoa ei tipu.

Millainen nyt sitten on tää miesasiamies kieli?

- Ap

Vierailija
36/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppppppppppp

Vierailija
37/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta neuvoa ei tipu.

- Ap

No jostainhan sinä nuo valkoritarit ja betat ja muut olet sanavarastoosi ottanut. Ilmeisesti olet imenyt itseesi tuota ideologiaa näiden nettisivuilta, jostain Redditin ryhmien miesasiaraivoamisesta tai Laasasen horinoista.

Vierailija
38/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista ei kannata ottaa jos ei ole neitsyt. Ne on panneet jo kaikkein komeimmat kusipäät läpi ja nyt etsivät "kunnon" miestä, joka ei kiihota.

Vierailija
39/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta neuvoa ei tipu.

- Ap

No jostainhan sinä nuo valkoritarit ja betat ja muut olet sanavarastoosi ottanut. Ilmeisesti olet imenyt itseesi tuota ideologiaa näiden nettisivuilta, jostain Redditin ryhmien miesasiaraivoamisesta tai Laasasen horinoista.

Ihan kuule tältä foorumilta oon kaikki tasoteoriat, kiltti mies, kullikarusellit sun muut termit oppinut. Redditissä kyllä käyn joskus naureskelemassa mgtow trp jutuille mutta siellä kaikki on englanniksi.

- Ap

Vierailija
40/48 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunista ei kannata ottaa jos ei ole neitsyt. Ne on panneet jo kaikkein komeimmat kusipäät läpi ja nyt etsivät "kunnon" miestä, joka ei kiihota.

Aika rauhallinen se näyttää olevan seksin suhteen. Ainakin jos vertaa sen kavereita jotka panee kaikkea mitä vastaan tulee. Toki takuulla pannut jo monen kaa sekin.

Mutta joo, etsi siinä nyt sitten kaunis neitsyt. Silloin pitäisi varmaan siirtyä sinne 13-15v lastenosastolle ostoksille.

- Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan