Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta hyvää ystävää / läheistä kaveria sinulla on?

Vierailija
11.04.2013 |

Kauan olette tunteneet, kuinka usein näette tai olette yhteyksissä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä läheistä ystävää + sisko. Nämä on sellaisia ihmisiä, joille voin kertoa ihan kaikki asiat, ilot ja surut. Kolme on sellaisia, joihin tutustuin lukiossa eli ollaan tunnettu yli 20 vuotta. Nyt, kun osa muuttanut kauemmas, tavataan vain muutaman kerran vuodessa, mutta se ei ole muuttanut läheisyyttä. Heidän tukeensa voi aina luottaa, he eivät paheksu mitään, eivät kadehdi mitään, voimme jakaa kaiken toistemme kesken ja tukea toisiamme elämässä. Ja saada solmukohdissa neuvojakin.

Yksi on alunperin siskoni kaveri. Häneenkin olen tutustunut lukioikäisenä ja hänellekin voin uskoutua ihan kaikessa. Hän, siskoni ja minä olemme hyvä tiimi! :)

Vierailija
2/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lisäksi ei yhtään, koska en luota muihin. Hänen kanssaan 20 vuotta.

Vasta pari kuukautta sitten siivosin viimeisen muijasakin elämästäni. Jatkuvaa selkään puukottamista ja paskan puhumista viimeiset kymmenen vuotta. Ei kiitos, ei enää. (oli muuten kolmas naisporukka elämäni varrella, joka noin toimi.. tai ehkä siellä oli pääarkkitehteina pari pääpirua ja muut sitten nyökytteli)

On mulla pari mies merkkistä kaveria, joita nähdään harrastuksen parissa viikottain. Reilua läppää ja välillä käydään kaljalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhoitu

Vierailija
4/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Mulla ei yhtään... Ainoastaan yksi läheinen sisko löytyy.

Vierailija
5/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on myös paras ystävä.

Yksi sydänystävä löytyy ja kaksi ystävää sen lisäksi.

Sitten on kavereita, tuttuja ja sukulaisia mutta nämä suhteet ovat enemmänkin sellaisia pinnallisia/viihdyttäviä/velvollisuus.... ei mitenkään kovin läheisiä.

Vierailija
6/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään ystävää tai kaveria. Ei läheisempää tai kaukaisempaa, ei miestäkään.

Vierailija
7/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviomies - 4v.

lapsuuden ystävä - 25v. viikottain soitellaan

aikuisiällä solmittu ystävyyssuhde - 9v. pari krt viikossa soitellaan

ystävät asuu eri paikkakunnilla niin nähdään harvoin.

Vierailija
8/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomies, 5 vuotta

Lapsuudenystävä, vajaa 20 vuotta. Ollaan yhteydessä vaihtelevasti, hän on melko kiireinen. Asuu kuitenkin samalla paikkakunnalla kuin vanhempani, joten näen häntä noin joka toinen kerta siellä vieraillessani eli ehkä kerran kuussa. Hän käy luonani pari kertaa vuodessa. Tekstaillaan yleensä viikoittain tai ainakin parin viikon välein. Ollaan kyllä viimeaikoina hieman etäännytty :/

Ystävä yläasteelta, 10 vuotta. Ollaan facebookissa yhteydessä useamman kerran viikossa. Nähdään noin kaksi kertaa kuussa. Läheisin ystäväni.

Sitten olen ystävystymässä yhdessä facebookryhmässä monenkin jäsenen kanssa. Keskustelen siellä päivittäin ja vietän ryhmässä jopa useamman tunnin päivässä.

Vierailija
9/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni on mieheni jonka kanssa ole ollut 7.5v

Vauva-iästä olen tuntenut yhden ystävän jonka kanssa nähdään suht harvoin mutta pidetään vähintään pari kertaa kuussa yhteyttä muuten.

Teini-iästä on 2 hyvää ystävää säilynyt vaikka liian harvoin nähdään, kaikilla pieniä lapsia ja välimatkaa tunnin verran..

Aikuisiällä olen saanut 1 sydänystävän joka asuu lähellä ja tapaan häntä pari kertaa viikossa.

Liuta muita hyviä kavereita ja työkavereita löytyy myös joita tapaan säännöllisen epäsäännöllisesti. 

Vierailija
10/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi selvästi paras ystävä, jonka kanssa olemme olleet ystäviä jo 4 vuotiaasta. 

Sitten tietysti miheni joka on myös paras ystäväni.

Heidän lisäkseen minulla on noin. 5 sellaista hyvää ystävää joidenka kanssa voin puhua melkein mistä vaan, mutta nähdään harvemmin.

Sitten minulla on ystäviä...tai ehkä pikemminkin kavereita joku 10 tohon päälle, joita toisia nään enemmän ja toisia vähemmän. 

Vierailija
11/11 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 11:19"]

Minulla on yksi selvästi paras ystävä, jonka kanssa olemme olleet ystäviä jo 4 vuotiaasta. 

Sitten tietysti miheni joka on myös paras ystäväni.

Heidän lisäkseen minulla on noin. 5 sellaista hyvää ystävää joidenka kanssa voin puhua melkein mistä vaan, mutta nähdään harvemmin.

Sitten minulla on ystäviä...tai ehkä pikemminkin kavereita joku 10 tohon päälle, joita toisia nään enemmän ja toisia vähemmän. 

[/quote]

Niin tämän parhaan ystävän kanssa nähdään melkein päivittäin, nyt kun asumme samassa kaupungissa. Silloin jos olemme asuneet eri kaupungeissa olemme nähneet harvemmin, mutta soitelleet, kirjoitelleet päivittäin. Yökyläilimme myös säännöllisesti silloin toistemme luona. 

Miehen kanssa tietysti nähdään päivittäin :)

Hyvien ystävien kanssa nähdään satunnaisesti. Riippuu missä ystävä asuu. Saatetaan kuitenkin soitella/kirjoitella viikottain.

Ja sit nämä kaverit...niitä nähdään kun ehditään. Epäsäännöllistä ajan viettämistä yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä