Kouluhäirikkötapauksesta asiaanosuva artikkeli!!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013040916876474_uu.shtml?ref=hakemisto
"Ainoa valopilkku asiassa on se, että tapaus tulee herättämään laajaa keskustelua asiasta. Kansalaisten eli äänestäjien on mietittävä miksi säännöt menevät noin kun menevät. Itse olemme päättäjämme valinneet."
Kommentit (4)
taas aamupuuroa? sitruunamehullako?
Mitä helvatun tekemistä tällä asialla on päättäjien kanssa?! Tällä ei ole mitään tekemistä päättäjien, koulujen tai opettajian kanssa. AINOAT SYYPÄÄT löytyy niistä tavallisista kansalaisista, vanhemmista, jotka kasvattavat näitä ihania raivo-teinejä. Turha syyllistää muita kun itse on epäonnistunut kasvattajana!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:42"]
Mitä helvatun tekemistä tällä asialla on päättäjien kanssa?! Tällä ei ole mitään tekemistä päättäjien, koulujen tai opettajian kanssa. AINOAT SYYPÄÄT löytyy niistä tavallisista kansalaisista, vanhemmista, jotka kasvattavat näitä ihania raivo-teinejä. Turha syyllistää muita kun itse on epäonnistunut kasvattajana!
[Kyllä se vain niin on että syypäitä ovat myös ne jotka keksivät noin järjettömiä lakeja. Tottakai ensisijainen kasvatusvastuu on lapsen vanhemmilla, koulu toimii oheiskasvattajana.
ap
Tuossahan on vaan ihmisten kommentteja.