Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voi tutustua ystävällisiin ihmisiin?

Vierailija
10.04.2013 |

F

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin harrastuksen parissa?

Vierailija
2/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi/tee paussilla. Isket pyllysi siihen viereen ja alat turisemaan mitä tuuli tuo. Sitten katsotaan mitä vastapeluri iskee korteillaan. Siinä te sitten pelaatte ja teette ikivanhaa juttua ilman nuotiota välillänne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessakin paikassa, Suomen rajojen ulkopuolella.

Vierailija
4/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se nyt mitään pelaamista ole, se ystävällisiin ihmisiin tutustuminen.

Vierailija
5/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se peliäleikkiä

Vierailija
6/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen missä ne kaikki tylyt on? Meidän asuinalueella olen törmännyt vain ystävällisiin ihmisiin.

Vierailija
7/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä :D

Vierailija
8/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:02"]

Monessakin paikassa, Suomen rajojen ulkopuolella.[/quote]

Olin jo kirjoittanut ihan täsmälleen samat sanat "Suomen rajojen ulkopuolella"!! Vedin kuitenkin sen pois. En halunnut mollata suomalaisuutta mutta kyllä siinä vain on perää... valitettavasti :(

Vierailija
9/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on ihana maa.Puhdas ja raitis ilma.

Vierailija
10/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen törmännyt kaikista ystävällisempään joukkoon vanhojen ikkunoiden entisöintikurssilla. Jokaikinen tavattoman kiva ihminen.

Vierailija
11/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehan tekin suomalaisia, jotka kehoitatte etsimään Suomen rajojen ulkopuolelta. Vihjailetteko, että tekään ette ole ystävällisiä? Minä ainakin olen erittäin ystävällinen ja ihmiset ovat sitä minulle takaisin.

Vierailija
12/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaan!

Työpaikalla, perhekahvilassa, yhdistyksissä, harrastuskursseilla, nettiyhteisössä...

Näissä olen itse tutustunut kivoihin ystävällisiin ihmisiin viime aikoina. Olen myös itse (lähes) aina kiva muille.

Vierailija
13/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote

sun kannattaa pysyä suomessa

Vierailija
14/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:35"]

[/quote

sun kannattaa pysyä suomessa

No, mutta oikeasti, missä muualla joutuu ihminen kyselemään että missä voi tutustua ystävällisiin ihmisiin? Että ihan erikseen pitää kysellä mistä niitä löytää.. Kertoo jo jonkin verran tän kansan luonteesta. :D :D Onneksi meillä on muita hyviä ominaisuuksia täällä.

[/quote]

Vierailija
15/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ennen kuin mennään pidemmälle, niin kyllä, on meitä ystävällisiäkin täällä.

Vierailija
16/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vain ymmärtää se fakta, ettei kaikkien aika aina riitä määrättömästi toisille.

Vierailija
17/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vain ymmärtää se fakta, ettei kaikkien aika aina riitä määrättömästi toisille.

Vierailija
18/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:30"]

Olettehan tekin suomalaisia, jotka kehoitatte etsimään Suomen rajojen ulkopuolelta. Vihjailetteko, että tekään ette ole ystävällisiä? Minä ainakin olen erittäin ystävällinen ja ihmiset ovat sitä minulle takaisin.[/quote]

Ysi vastaa

Olen toki suomalainen ja ylpeä siitä! :) Siksi juuri vedin jo kirjoittamani sanat takaisin, koska en halua mustamaalata kotimaatani.

Muistan ennen useasti ihmetelleeni, miksi "nuo ulkomaalaiset" jokseenkin aina mainitsevat suomalaisten olevan epäystävällistä kansaa. Ihan ystävällisiähän täällä ollaan, niin minä kuin muutkin. Ei mitään valittamista.

Tuli sitten muutettua "Suomen rajojen ulkopuolelle". Vei aika monta vuotta aikaa ensin tajuta ja sitten aika monta vuotta aikaa hyväksyä se ikävä tosiasia, että kyllä se näin vaan on: suomalaiset eivät ole erityisen ystävällistä kansaa.

Puhun Suomesta aina myönteisessä valossa. Kerron mielelläni maastani ja sen eksoottisuudesta. Kuten jo aloitin: olen ylpeä voidessani sanoa olevani kotoisin Suomesta.

Sinulle nro 12 vihjailen, että vaikka alun alkaenkin olen ollut ihan ystävällinen ihminen, minusta on kasvanut kokemusten ja ympäristön vaikutuksen myötä ystävällisempi ihminen täällä.

Ulkosuomalainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi