Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostit tänään Hulluilta Päiviltä? Jos et mitään, älä vastaa.

Vierailija
10.04.2013 |

Itse ostin tavaraa vain Herkusta (mm. haamumunkkeja, nam!) eli heräteostoksilta ei voinut välttyä. Mieheni osti Armanin takin. Mitäs te? 

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi Gantin pyyhettä ja Victorinox-kokkiveitsen, olivat niin hyvässä tarjouksessa :) Netistä tilasin, koska asun kaukana kivijalkamyymälöistä. Mukavaa, että ovat nettiinkin laajentaneet.

Vierailija
2/52 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neekerinpusuja

Vierailija
4/52 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 27, Stockalla ei ole ainuttakaan kivijalkamyymälää.

Ei mulla muuta sitten.

Ai niin, mä ostin muovikassin, että kaikki muut luulisi mun tehneen ostoksia Hullujenhuoneelta myös.

Vierailija
5/52 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 16:07"]

Kuusi Gantin pyyhettä ja Victorinox-kokkiveitsen, olivat niin hyvässä tarjouksessa :) Netistä tilasin, koska asun kaukana kivijalkamyymälöistä. Mukavaa, että ovat nettiinkin laajentaneet.

[/quote]

Olin tänään 9:05 nettisivuilla yrittäen ostaa noita Gantin pyyhkeitä, mutta kaikki kokot ja kaikki värit olivat LOPPU. Paskamaista mainontaa Stockalta minun mielestä :(

Vierailija
6/52 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läjän vaatteita,muistikortin, paistinpannun, leikkuulautoja, kahdet kengät - nämä netistä

Jos ehdin, illalla myymälään ruoka-, karkki-, siivoustarvike- ja lakanaostoksille.

Vierailija
7/52 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle kolme Cuben t-paitaa, Cuben hupparin ja verkkarit sekä Outfittersin farkut.

Tytölle One waystä kaksi Onlyn T-paitaa ja sellaisen neuletakin, sekä farkut.

Itselleni Very nicen farkut, parit Speidelin alkkarit ja Noomin mekon.

Herkusta pihvejä, siikaa, kampasimpukoita, parsaa, gouda-juustoa, oliivileipää yms.

Kosmetiikkaosastolta Sensain 38 astetta ripsarit itselleni ja Lancomen Hypnose ripsarin+Biotherm sensitive silmämeikinpoistoaineen tyttärelle, lisäksi Body Shopin suihkusaippuaa ja vartaloivoidetta.

Levyosastolta PMMP:n levyn Rakkaudesta.

... ja Finnairilta vielä neljä edestakaista lentoa Roomaan ensi kesäksi.

Vierailija
8/52 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 16:07"]

[/quote]

Olin tänään 9:05 nettisivuilla yrittäen ostaa noita Gantin pyyhkeitä, mutta kaikki kokot ja kaikki värit olivat LOPPU. Paskamaista mainontaa Stockalta minun mielestä :(

[/quote]

Joo, ne olivat nettikaupasta tosiaan loppu jo klo 8.02, KAIKKI koot ja värit.. Juuri ja juuri ehdin oman tilaukseni näpytellä.

Vierailija
9/52 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw, Tripp Trapp syöttötuolia tuli nettiin äsken uusi erä, jos joku jäi vielä kaipaamaan. Jotkut olivat aika vihaisia, kun loppuivat aamulla ensimmäisen minuutin aikana.

Vierailija
10/52 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä pyyhettä, deodorantin ja hajuveden miehelle, kolme pokkaria ja Herkusta vähän jotain hedelmiä, pähkinöitä ym. Herkussa oli kyllä hyviä tarjouksia, harmitti, etten mennyt autolla! Ruuhkabussilla ärsyttävää raahata kassikaupalla tavaraa...

Vierailija
11/52 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä klikkailin tänään tuubihuivin, lompakon, lapselle Adidaksen shortsit ja kalsarit.

Eilen ostettiin:

- lapselle shortsit

- lapselle t-paita

- lapselle Benettonin oloasu

- lapselle Adidaksen verkkarit

- itselleni yöpaita

- itselleni toppi

Lisäksi mies kävi hakemassa minulle Biothermin puhdistusmaidon ja Estee Lauderin voidesetin. 

Vielä voisin ostaa itselleni jonkin mekon ja lapselle lenkkarit. 

Vierailija
12/52 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaksi dvd-leffaa ja servettejä:)

Vierailija
13/52 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artekin tuoleja.

Vierailija
14/52 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ostanut paidan, mutta ne oli loppuneet. Ostin Skylanders-pelihahmoja pojalle. Enpä löytänyt muuta.

Vierailija
15/52 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet kengät itselleni ja vähän ruokaa Herkusta. Kerrankin niin ettei mitään lapsille.

Vierailija
16/52 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmaljungan rattaat

Vierailija
17/52 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi kyselet kun et itsekään ostanut mitään :D

Vierailija
18/52 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pokkaria, topin, neuletakin, teema lautasia, pikkulegopaketin, lasten tunikan ja sukkahousut. Luulen, että tässä oli kaikki näiltä hullareilta, mutta vanomatta paras :)

Vierailija
19/52 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesutornin, lapsille vaatteita, pari dc-levyä, pari kännykkäpussia, itselleni takin. Nämä nyt ainakin meidän perheeseen.

Vierailija
20/52 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoja tytölle. Kengät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme