Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään Espoon Sunasta, tai tunteeko kukaan siellä asuvaa?

Vierailija
19.05.2006 |

Käytiin katsomassa asuntoa sieltä. Millaista siellä on asua, aika kivan näköistä seutua se ainakin vaikutti olevan, tosin vähän matkan päässä näytti olevan aika isoja kerrostaloja, tuokohan ne rauhattomuutta? Entä palvelut, liikenneyhteydet, koulut, päiväkodit jne. Jään kesällä äitiyslomalle, joten myös kiinnostaa onko siinä jotain kerhoja tms. lähistöllä missä voisi tutustua toisiin äiteihin. Esikoinen täyttää kesällä 3 vuotta. Itse en tunne ketään sieltä päin.

Kiitoksia jo etukäteen jos joku osaa kertoa jotain alueesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, Suna nyt on kuitenkin se " parempi" alue niillä seutuvilla. Eli Suvela/kirstinmäki on se pahempi alue.

Asuttiin siellä 3 1/2 v. ja Sunassa itse asiassa asuu ihan tavallisia lapsiperheitä (no ei niitä kaikista hyvätuloisimpia juppeja kuitenkaan, ne asuu Etelä-Espoossa). Siis ihan tavallisia kansalaisia. Ongelmaiset asuu pääosin just niissä kerrostaloissa siellä Kirstinmäessä, mutta ei ne häiriöt kantaudu Sunaan asti sen enempää kuin millään lähiöalueilla kantautuu jonkun ongelmakohdan häiriöt.

Tosin joskus siinä puistossa Sunan koulun vieressä jotain nuorisoporukoita mölisee viikonloppuisin, ja mopopoikia ajelee. Poliisit käy silloin tällöin partioimassa ja puiston ympäristön asukkaat myös katsoo, ettei metelöidä.

Mutta jos ei ihan puiston reunaan muuta, ei ole mielestäni pahempia häiriöitä.

Sunan koulu on myös tosi mukava! (Nyt sen tajuaa kun lapset muuttaneet toiseen Espoon kouluun, suurempaan. Kaikki kaiholla kaipaamme niitä opettajia ja rehtoria.)

Itse en siellä tosin hirveästi viihtynyt mutta se on taas pitkä tarina se... vika ennemmin ehkä minussa...

Mitä asuntoja katsoitte..?

Vierailija
2/4 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ hyvät liikenneyhteydet

- Espoon keskus on ruma ja rauhaton.

+ Suna on kivaa aluetta ja rauhallisenpuoleistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rauhallinen alue. Ei kerrostalot vaikuttanut, alue on sen verran syrjässä.

Vierailija
4/4 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta Sunalla on yleisesti huono maine, kuten vieressä olevilla Suvelalla ja Espoon keskuksella. Paljon maahanmuuttajia ja ongelmaisia ihmisiä ja rauhatonta. Voi olla, että nuo ed. mainitut kaupunginosat ovat sitten pahempia ja maine tulee siitä. Itse en kuitenkaan sinne ikinä muuttaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme