Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sertralin 50mg turruttanut, onko normaalia?

Vierailija
25.03.2019 |

Ennen lääkettä tunsin kaikki tunteeni todella voimakkasti, ilot sekä surut. Sain lääkityksen paniikkihäiriön hoitoon kun fyysiset oireet eli rinnanpuristus, ahdistus jne vaivasivat kokoajan enemmän. Ennen lääkettä riitelimme mieheni kanssa paljon ja kun sain lääkkeet niin riitelyt selvästi vähentyivät kun tuntui että pinnani oli paljon pidempi kuin ikinä ennen. Nyt olen syönyt lääkettä n. Puolivuotta tai hieman alle. Käytökseni on muuttunut radikaalisti ja mietin voiko se olla lääkkeestäni johtuvaa, ennen olin uskollisin ihminen miehelleni enkä olisi koskaan voinut ajatella edes pettäväni, KOSKAAN. Nyt petin miestäni ja sain anteeksi, nyt olemme eroamassa ja oloni on täysin turta. Olen kerran itkenyt mutta en pidä normaalina sitä ettei tämä tunnu oikein ”miltään”, ennen olisin tuntenut tämän 100% vahvemmin. Voiko tämä turtunut olo johtua lääkkeestä? Voiko käytökseni ”millään ei ole väliä” lääkkeestä?
Perheeni on minulle kaikki kaikessa ja yritän vain selvittää syytä mikä on saanut minut tällaiseksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minulla. Syön myös 50 sertalinia. Vie tosin halut minulta eli pettäminen ei ole mielessä. Mutta muuten kaikki latteata. Ei iloja mutta toisaalta ei ahdista. Minun on kuitenkin valittava tämä lääkkeen syöminen, koska muuten ahdistaisi liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu. Katsokaa ennemmin peiliin sieltä se syy löytyy...uskaltakaa ottaa vastuu itsestänne ja elämästänne!!!

Vierailija
4/7 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin toista mielialalääkettä ja huomasin käyttäytyväni agressiivisesti sen alettuani, vaikka olen perusluonteeltani sellainen, etten tekisi kärpäselle pahaakaan. Lopetin ko. lääkkeen käytön. Olen sitä mieltä, että lääkkeet saattavat poistaa estoja samalla tavalla kuin alkoholi. Mene terapeutin tai psykiatrin juttusille.

Vierailija
5/7 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei johdu. Katsokaa ennemmin peiliin sieltä se syy löytyy...uskaltakaa ottaa vastuu itsestänne ja elämästänne!!!

Peilistä näkyy kallon kuorruttamat aivot. Aika vaikea siitä sanoa, mikä siellä on vikana aivoissa. Mikä siinä on vaikea ymmärtää että käytös ja tunteet ovat biokemiallisten reaktioiden tuloksia?

Vierailija
6/7 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/7 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up