Perussuomalaisten uusi vaalivideo
Kommentit (10)
Minusta se oli tyylikkäästi toteutettu, mutta tosiaan vähän ylipitkä.
Tykkäsin kuvauksesta, vaikutti ammattimaiselta.
Vierailija kirjoitti:
No, mitäs ajatuksia ap:lla heräsi? Mulla heräsi tällaisia:
-Ei oo totta, tää on todella huono.
-Onko tää tehty ihan tosissaan.
-Tää on ylipitkä.
-Mitä helkkaria tässä puhutaan koko ajan jostain korruptiosta? Suomi on maailman 3. vähiten korruptoitunut maa.
-Oliko Halla-aho tuolla limusiinissa? Eikö sillä ollut joku syrjähyppy ja lapsikin sen kanssa?
-Miksi ton kertojan ääni on noin outo? Onko se muutettu jotenkin? Eikö kukaan näyttelijä halua että oma ääni tunnistetaan tästä videosta?
-Mitä tällä halutaan sanoa?
-Äänestän kokoomusta jatkossakin
Tuo viimeinen kertookin miksi et tajunnut mainosta(kaan).
En mä mihinkään väkivaltaan kannusta. Ihan muuten vaan mässäilen sillä. Tavalla joka kiihottaaa kannattajiani.
Oikeen vastuullista kansanedustajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Tää on ylipitkä.
-Mitä helkkaria tässä puhutaan koko ajan jostain korruptiosta? Suomi on maailman 3. vähiten korruptoitunut maa.
-Oliko Halla-aho tuolla limusiinissa? Eikö sillä ollut joku syrjähyppy ja lapsikin sen kanssa?
-Miksi ton kertojan ääni on noin outo? Onko se muutettu jotenkin? Eikö kukaan näyttelijä halua että oma ääni tunnistetaan tästä videosta?
-Äänestän kokoomusta jatkossakinTuo viimeinen kertookin miksi et tajunnut mainosta(kaan).
Totta, me kokoomuksen äänestäjäthän tunnetusti olemme niitä Suomen vähiten koulutettuja. Kerrohan sinä nyt sitten nokkelampana, että mistä mainoksessa oli kyse?
Video tekee tehtävänsä ihan mahtavasti! Kaikki sitä haukkuvat suwaggi vaginapäät vaan hankkivat sille vaan lisää katsojia. 👌🏻🇫🇮
Onko persut valmistautunut siihen että tuo lietsomansa viha kohdistuu heihin itseensä kun eivät saa politiikassa tavoitteitaan läpi? Sitähän se hyökkäys Soinia vastaankin eilen todennäköisesti oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Tää on ylipitkä.
-Äänestän kokoomusta jatkossakinTuo viimeinen kertookin miksi et tajunnut mainosta(kaan).
Totta, me kokoomuksen äänestäjäthän tunnetusti olemme niitä Suomen vähiten koulutettuja. Kerrohan sinä nyt sitten nokkelampana, että mistä mainoksessa oli kyse?
Siitä, että te olette (((koukkunokkia.)))
-Tää on ylipitkä.
-Äänestän kokoomusta jatkossakin