Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miniän tempaus:(

Murhe
25.03.2019 |

Poikani ja miniäni saivat tytön. Yhteiselo alkoi ok. . Poikani on työssä, oma asunto. Miniällä tietysti tulot laski radikaalisti, toisaalta poikani maksaa kaiken asumiseen, lainan, sähköt, vedet, vakuutukset, ruoat, lapselle mitä milloinkin, lapsivakuutuksenkin otti.
Nyt järkytys suuri, sillä miniä muutti lapsen kanssa eri osoitteeseen. Suhde jatkuu, mutta miniä saa yhteiskunnan tukia, kun esiintyy yksinhuoltajana. Poikani on aika kädetön tässä, ei voi asialle mitään. Haluaa toki pitää omasta talostaan kiinni. Miniällä rahan käytössä ongelmia, nyt saa useamman satasen kuussa lisää tukina ja asunnon asumistukena. Ostelee kaiken maailman vempaimia lapselle. Minun tytölle käytettynä ostetut todella siistit vaatteet eivät näy kelpaavan,pyörivät pussin pohjalla...Oma moraali ei tähän asiaan taivu. Pojalle tulee tietysti elaritkin vielä maksettavaksi kun asia etenee. Pelottaa, kuinka hän selviää niistä ,kun on nyt jo tiukilla.
Onko tässä mitään tehtävissä?Jos miniä käräytetään, pahoin pelkään, että tyttöä ei sen jälkeen meidän suvussa näy. Pojalle sanoin, että taistelee yhteishuoltajuuden edes. Tietysti hän voisi yrittää lapsen huoltajuuttakin, mutta miten siihen suhtaudutaan/? Äiti ei imetä, joten sinänsä ei ongelma, mutta poika tekee pitkää työpäivää...Ja tyttö ei vielä edes päiväkoti-ikäinen ennen syksyä...:(((

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä anoppeja sikiää mitkä ei anna toisten päättää omista asioistaan?

Pakko sekaantua.

Pidä näppisi irti poikasi asioista, hän on aikuinen.

Vierailija
2/14 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde jatkuu, mutta kuitenkin pitäisi taistella yksinhuoltajuudesta. Ootko sekaisin? Älä tunge nenääsi toisten asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miniä erosi pojastasi? Mikä tässä olikaan ongelma? Eikö poika osaa hoitaa ex-miniäsi kanssa eroa ja tapaamis- ja elatusasiota kuntoon?

Vierailija
4/14 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He siis erosivat ?

Tempaus on vähän outo termi siinä yhteydessä.Vähän sekava tapaus kun sanot suhteen kuitenkin muka jatkuvan.

Vierailija
5/14 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan unelma-anoppi, mutta mulla ei tulis mieleenkään puuttua oman poikani kohdalla asiaan millään tasolla. Ainoa miten reagoisin, että jos huomaan ettei minun hankkimat vaatteet ole mieleisiä, niin lopetan hankkimisen. Tosin en alunperinkään olisi mennyt mitään tuputtamaan...

Vierailija
6/14 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräyttää mistä? Mitä käräyttämistä siinä on, jos tulee ero?? Nyt valoja päälle! Lopeta sekaantuminen asioihin jotka eivät sinulle pätkääkään kuulu!

Vierailija
7/14 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä anoppeja jotka tekee lasuja ihan kiusalla piruillakseen miniälleen...?

Vierailija
8/14 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle

Vierailija
9/14 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pojallasi on asunto, sitten talo. Ensin poikasi on töissä ja pystyy maksamaan vaikka mitä, sitten yhtäkkiä toimeentulo pelottaakin. Koeta nyt pitää tarina johdonmukaisena.

Mutta hei, ihanaa, että sain tuon imettämättömyyden tuonne. Melkein liikutuin, kun koko tarinan ajan jännitin, oliko miniäsi hirviömäinen korvikkeenantaja. Oli!

Vierailija
10/14 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varmaan unelma-anoppi, mutta mulla ei tulis mieleenkään puuttua oman poikani kohdalla asiaan millään tasolla. Ainoa miten reagoisin, että jos huomaan ettei minun hankkimat vaatteet ole mieleisiä, niin lopetan hankkimisen. Tosin en alunperinkään olisi mennyt mitään tuputtamaan...

Ilahduin tästä kommentista! Ajattelet järkevästi.

Vierailija
11/14 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin muuttaisin pois sellaisen miehen luota, jonka kanssa asumalla mulle ei jäis penniäkään rahaa käyttöön. Joko työssäkäyvä maksaa kotona lasta hoitavan kuluja, tai sitten muutto on ainoa oikea ratkaisu. En todellakaan jäisi kenenkään hirmuvallan alle elämään, ja joka penniä polvillani anomaan. Poikasi olisi myös voinut jäädä kotiin lapsen kanssa, ja vaimo olisi sitten ylimielisesti määrännyt mihin menoihin  hän miehelleen palkkarahoista suvaitsee antaa.

Vierailija
12/14 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaista. Yksinhuoltajuutta ei muuten anneta äidillekään ilman päteviä perusteita. Ihan tiedoksi seuraavaa provoa varten.

Vierailija
13/14 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin eroaisin, jos ukko juoruaisi joka ikisen yksityiskohdan meidän elämästä omalle äidilleen. 

Sairasta tuollainen puuttuminen toisten elämään. 

Vierailija
14/14 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä siis käräyttää? Eihän tuo kelaa huijaa, kun asuu eri asunnossa. Ja siis miten esiintyy yksinhuoltajana? Tarkoitatko yksinhuoltajakorotusta. Sen saa yhteishuoltajakin, jolla lasten asuminen.