Kohdun poisto julkisella paikalla
Onko kenelläkään tietoa onko mitenkään mahdollista saada kohdun ja munasarjojen poistoa julkisella paikalla?
Lapset on tehty ja ikääkin jo 40+. Ei näistä ylimääräisistä osista ole enään mihinkään muuhun kuin mahdolliseen syöpään.
Edullisemmaksi varmaan valtiollekin tulisi jos halukkailta poistettaisiin ne, kuin mahdolliset hoidot vakavissa sairauksissa.
Kokemuksia?
Kommentit (22)
Jossain rautatiaseman aulassa vai?
Missä ajattelit? Mannerheimin patsaaan edessä? vai peräti uudessa kirjastossa vai eduskuntatalon edessä?
tarkoitit varmaan että julkisella terveydenhuollon puolella :))
4/5.
Kirjoitusvirheaprovot kantavat vain tiettyyn pisteeseen asti mutta tämä oli sarjassaan kutkuttava.
Kylläpäs meni juomat nyt vääräänkurkkuun. HEH
Luulen, et ainakin siinä tapauksessa, että päästät maikkarin fimiryhmän kuvaamaan tämän. Täs on meinaan uuden tosi-tv-formaatin ainekset. Elinpoistot- ja siirrot julkisella paikalla.
Ei epäilystäkään, ettei tästä tulisi hitti!
Vierailija kirjoitti:
Multa poistettiin kohtu Tuomiokirkon portailla. Oli aika jännää.
Aika rohkeeta. Mun suurin saavutus on, kun poistettiin syylä jeesusteipillä Piritorilla.
Ei kannata päästää kandilaumaa pällistelelemään toimenpidettä. Ei mitään yksityisyyttä.
minä poistin kolmosen ratikassa ruuhkassa. KUkaan ei huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, et ainakin siinä tapauksessa, että päästät maikkarin fimiryhmän kuvaamaan tämän. Täs on meinaan uuden tosi-tv-formaatin ainekset. Elinpoistot- ja siirrot julkisella paikalla.
Ei epäilystäkään, ettei tästä tulisi hitti!
Kympin uutisten loppukevennys :)
Minä olen suorittanut perätilasynnytyksen kahden lääkärin ja kätilön avustamana sekä noin 15 kandin todistaessa toimitusta - voitaneen laskea julkiseksi paikaksi tuokin :-)
Julkista verenluovutustahan harrastetaan jo ravintoloiden sulkeuduttua grillijonoissa , taksijonoissa ja asemien liepeillä.
Vierailija kirjoitti:
minä poistin kolmosen ratikassa ruuhkassa. KUkaan ei huomannut.
Minä kyllä huomasin ja oli kyllä kohtuu ällöttävää. Lapsikin ihmetteli, että mitä täti räpeltää sieltä alapäästään.
Kun sote-uudistus tulee niin julkisen ja yksityisen sektorin lisäksi toimijana voisivat olla julkiset paikat, kuka tahansa voi hoitaa homman.
no äh, luulin ettei kukaan huomannut mitään. Ihan hyvin se liikkuvassa ruuhkaratikassa kuitenkin sujui.
Miksi ajattelit munasarjoista luopua? Ilman kohtua pärjää loistavasti mutta kyllä mä mieluusti mummoudun vähän myöhemmin kuin kolmekymppisenä (jolloin poistatin kohtuni Tukholman risteilyn buffet-pöydässä)
Vierailija kirjoitti:
Missä ajattelit? Mannerheimin patsaaan edessä? vai peräti uudessa kirjastossa vai eduskuntatalon edessä?
Tai Kiasmassa joku kohdunpoistoperformanssi. Varmaan riittäisi kulttuuriväkeä katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Kiasmassa joku kohdunpoistoperformanssi. Varmaan riittäisi kulttuuriväkeä katsomaan.
Ihan varmasti.
Multa poistettiin kohtu Tuomiokirkon portailla. Oli aika jännää.