Vinkkejä kevyisiin ruokiin
Olen kyllästynyt salaatteihin ja kanaan ja sosekeittoihin. En keksi enää mitään.Olen siis yrittänyt laihduttaa pikkuhiljaa ja ajan kanssa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö enemmän proteiinia niin pysyt kylläisenä paremmin. Vähemmän hiilihydraattia. Enemmän kuituja (kasvikset).
Miksi kaikki nyt höpisee että en pysy kylläisenä tai syön liikaa?? Kun kysyin vaihtoehtoja kanalle ja erilaisille salaateille ja sosekeitoille.En missään kohtaa ole sanonut etten syö protskuja tai että en pysy kylläisenä.
Mainitsihan, että syöt parin tunnin välein, sehän jo kertoo, ettet pysy kylläisenä syömälläsi ruualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö enemmän proteiinia niin pysyt kylläisenä paremmin. Vähemmän hiilihydraattia. Enemmän kuituja (kasvikset).
Miksi kaikki nyt höpisee että en pysy kylläisenä tai syön liikaa?? Kun kysyin vaihtoehtoja kanalle ja erilaisille salaateille ja sosekeitoille.En missään kohtaa ole sanonut etten syö protskuja tai että en pysy kylläisenä.
Mainitsihan, että syöt parin tunnin välein, sehän jo kertoo, ettet pysy kylläisenä syömälläsi ruualla.
Sanoin muutaman tunnin en parin. Mutta sinähän nyt ärsytät ihan tahallasi minua, mutta jos se helpottaa omaa oloasi niin siinäpä sitten teet niin.
Onpas ap:lla verensokeri matalalla vai nälkäkö sua kiusaa, kun olet niin kiukkuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin muutaman tunnin en parin. Mutta sinähän nyt ärsytät ihan tahallasi minua, mutta jos se helpottaa omaa oloasi niin siinäpä sitten teet niin.
Et siis kelpuuta toimivia neuvoja.
Kokeile vaihteeksi kevennettyjä versioita peruskotiruuista. Esim. broileri/jauhelihakiusaus/laatikko, jossa perunan ja sipulin lisäksi paprikaa,porkkanaa tai jotain muuta kasvista, kerman vaihtaa kokonaan tomaattimurskaan tai ruokakermaan (tai laittaa 50/50). Tee välillä ns. perinteisiä keittoja, mutta tee ne kirkasliemisinä ja lisää runsaasti kasvista joukkoon. Esim. kalakeitto kevenee huomattavasti ilman kermaa. Jos kasvispadat maistuu, niin suosittelen tutustumaan etiopilaiseen tai intialaiseen ruokaan.
Kesäkurpitsaspagetti ja tomaattikastike, kaalikeitto, naudan jauheliha, kasvishernekeitto, linssit riisin korvikkeena.