Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko tyylikästä ja tasokasta naista, jolla olisi aina välillä herpes ?

Vierailija
09.04.2013 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö muuten, että suurella osalla on huuliherpes sukupuolielimissä, se tarttuu yhtä lailla ylä- kuin alapäänkin limakalvoille. Samoin sukupuoliherpes voi tulla esille huuliin. Suuseksin kautta siirtyy ylös alas ja ympäri. Eikä tämä muuten ole vitsi. 

Vierailija
2/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni, minulla on huuliherpes, pomppaa esiin aina 3-5 vuoden välein. Nyt pääsi pahaksi, kun lääke käsilaukussa oli mennyt reippaasti vanhaksi. Olen saanut tämän lapsena, lainasin koulussa huulirasvaa ja muistan, että sillä tytöllä oli aina välillä tämä rakkula. Eihän me lapset tiedetty, että se voi tarttua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos genitaaleissa niin on kyllä huoran merkki.

Vierailija
4/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään sellaista.

Pelkkä huuliherpeskin on oksettava. Anopilla on se, mutta onneksi hän on ymmärtänyt ihan itse välttää lastenlasten pusuttelua rupihuulivaiheessa.

Vierailija
5/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on olemassa suun kautta otettavat estolääkkeet, mun tuttavapiirissä ei enää huuliherpestä näy. Tabletit ovat sellaisia, että heti kun alkaa hiukan kihelmöidä, niitä aletaan syödä ja syödään 5 päivää putkeen. Kaikilla tuttavanaisilla on näitä, joten herpes ei pääse puhkeamaan. Aika monella tuo virus kuitenkin tuntuu olevan.

Vierailija
6/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se (huuli)herpes kysele tyylikkyyttä ja tasokkuutta, se tulee kun on tullakseen :D

Itseäni ovat vaivanneet sitkeät flunssat koko kevättalven ja pirullisena seuralaisena tuo yskänrokko. Hermo meinasi mennä.

Tosin en olekaan erityisen tyylikäs tai tasokas ;)

Vierailija
7/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Hän on kiinnostunut miespuolisesta ystävästäni eikä varmaan muista että on kertonut genitaaliherpeksestään. Ystäväni ei pysty edes ajattelemaan seksiä hänen kanssaan tuon takia. On koulutettu, varakas ja tyylikäs nainen.

Vierailija
8/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedän yhden.Toimii hoitsuna vanhainkodissa.Siellä alapäässä hänellä.En siksi pyytänyt kummiksi kun pelkäsin tarttuvan mun lapseen.Olen muutenkin tosi friikki ja välttele ihmisiä.Hyvä etten kanna happimaskia naamalla koko ajan.

Vierailija
9/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 11:08"]

Tunnen. Hän on kiinnostunut miespuolisesta ystävästäni eikä varmaan muista että on kertonut genitaaliherpeksestään. Ystäväni ei pysty edes ajattelemaan seksiä hänen kanssaan tuon takia. On koulutettu, varakas ja tyylikäs nainen.

[/quote]

En minäkään pystyisi. Nuorempana oli kokemusta tällaisesta ja vaikeaa se on. Ei edes parane koskaan.

Vierailija
10/18 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin! Esim itseni, mulla on välillä huuliherpes ja usein nuhan yhteydessä rakot myös nenän sisällä.  Mitä siitä?? Olen tyylikäs, menestyvä ja fiksu mutta en ymmärrä miten ne korreloi herpeksen kanssa??

Vierailija
11/18 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, itseni :).

Ja puhun nyt yskänrokosta - olen saanut viruksen jo lapsena, ilman ensimmäistäkään pusua.

Vierailija
12/18 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin, itseni :) Tosin lääkitys pitää sen nykyisin aika hyvin poissa.

Vierailija
13/18 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä :D

Vierailija
14/18 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 21:46"]

Tunnen, itseni :).

Ja puhun nyt yskänrokosta - olen saanut viruksen jo lapsena, ilman ensimmäistäkään pusua.

[/quote]

Yskänrokko on herpes! Se tarttuu usein vanhemmalta lapseen jo vauvana.

Vierailija
15/18 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä- vai alapäässä?

Vierailija
16/18 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Serkkuni.

Vierailija
17/18 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on olemassa monta versiota ja lähes kaikilla suomalaisilla on siitä joku versio, toisilla vain aktiisempana.

Vierailija
18/18 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloituksen tarkoitus, joku "huuliherpes on holtittomien huoraajien tauti"-julistus? Vähän jotenkin vaikuttaisi siltä.

Kai tiesit, että suomalaisista noin 85-90% (tieto vähän vaihtelee eri lähteiden välillä) kantaa huuliherpesvirusta. Eli eiköhän siihen joukkoon jokunen tasokaskin mahdu. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän