Mikä tää mun ongelma voi olla?
Moikka.
Tosiaan, oon 16vuotias tyttö ja oon lauantai-yöstä asti kärsiny siitä, kun mun alapää kutisee TODELLA häiritsevästi. Siihen myös alkaa kirvelemään jos koskee liikaa. Oon yrittäny kauheesti miettiä kaikkia vaihtoehtoja mut mikää ei tunnu täysin osuvan kohalleen koska monessa yhteydessä mainitaan poikkeava valkovuoto eikä tässä oo mitään sellasta ollu.
Olin yhdynnässä reilu viikko sitten ilman kondomia. Voisko tää liittyä jotenkin siihen?
Kommentit (9)
Huomasin muuten eilen emättimestä "kasvavia" ulokkeita....? Sellasia tunnottomia, ihon värisiä, ehkä 0.5cm-1cm pitusia? Niitä oli varmaan joku 4-6, en alkanu laskemaa.. Voisko ne liittyä mihin?
Ap
Olisikohan fiksua kädä lääkärissä, niin ei tarvitse arpoa...?
Tänää kävin terveydenhoitajan luona koulussa ja se veikkas vahvasti hiivaa. Käski ostamaa puikot ja jos ei auta ni uudellee sit käymää sen luona ni mietitää sukupuolitaudin mahollisuutta.
Häiritsee vieläki noi "ulokkeet". En osaa selittää oikee paremmin ku tossa aikasemmassa viestissä :o Mitää kuvaa en oo löytäny et voisin vähä paremmi kertoo et millaset ne on.
Enkä sille terkkarille muistanu niistä mainita.... Hitto :D
Ap
Voi olla mahdollisesti kondylooma. Sukupuolitautitesteihin vaan.
Voi hyväne aika... Rukoilen ettei ole..
Millä perusteella veikkaat kondyloomaa? Eiks siihen yleensä liity niitä näppylöitä ulkoisilla sukupuolielimillä? Mulla ei oo mitään sellasta.
Nii ja siis tosiaan ne ulokkeet/lerpakkeet mitkä lie kasvaa siinä emättimen SUULLA, sielä sisäpuolella, ei ulkopuolella
HELP!!
Ap
Ne lerpakkeet VOI olla myös ihan immenkalvon jäänteitä. Joillain kalvo on tosi paksu ja jäänteet jää tolleen siihen. Mutta sinuna tsekkaisin asian lääkärillä.
Jeps, terkkari tänään sanoi et tuun sit uudellee ens viikolla jos tää hiivalääke ei auta. Sit varataa aika lääkärille. Ja kysyin niistä "lerpakkeista" kans ja se veikkas et se vois liittyä herpekseen????
Tää on tiiättekö tosi ahdistavaa....
Ap
Satiinaisia, hiivatulehdus, sieni, herpes, visvasyylät tulossa jne.