Miehesi ammatti?
Kiinnostaisi tietää mitä ihmisten puolisot ovat ammatiltaan :)
Oma mieheni on putkiasentaja <3
Kommentit (101)
Koulutukseltaan ylioppilas, mutta toimii rakennusalan yrittäjänä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 20:52"]
Presidentti (ei enää tasavallan... :)
[/quote]
Kim jong-unin vaimoko sielä huutelee?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 20:52"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 19:22"]
Tänne asti on ketju ehtinyt, eikä vielä yhtään rekkamiestä! No mulla on... Kuljetusalan yrittäjä, eli REKKAMIES. Ja muuta olisi ollut vaikea huoliakaan;D
[/quote]
Sama juttu.
Mistä asti toimitusjohtaja on ollut ammatti?? :) En usko kenenkään toimitusjohtajan vaimon kommenttia, koska jos mies oikeasti olisi toimitusjohtaja, tietäisitte,että se ei ole ammatti.
Tuolla logiikalla minun mieheni ammatti olisi hallituksen puheenjohtaja. :) Tosiasiassa hän on mekaanisen puunjalostuksen insinööri sekä ekonomi. Työkseen myy omassa firmassaan puuntyöstökoneita ja valmistaloja.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 22:06"]
Mistä asti toimitusjohtaja on ollut ammatti?? :) En usko kenenkään toimitusjohtajan vaimon kommenttia, koska jos mies oikeasti olisi toimitusjohtaja, tietäisitte,että se ei ole ammatti.
Tuolla logiikalla minun mieheni ammatti olisi hallituksen puheenjohtaja. :) Tosiasiassa hän on mekaanisen puunjalostuksen insinööri sekä ekonomi. Työkseen myy omassa firmassaan puuntyöstökoneita ja valmistaloja.
[/quote]
Okei, otetaan uusiksi. Mieheni on koulutukseltaan LVI-insinööri, omistaa keskisuuren LVI-yrityksen, jossa on myös toimitusjohtajana. Työkseen hallinnoi yritystään ja sen lisäksi tekee tarjouslaskentaa ja suunnittelee ja valvoo LVI (=Lämmitystä, Putkitöitä, Ilmastointia)-urakoita isoihin kohteisiin (esim. Sairaalat, Kauppakeskukset, Kerrostalot jne.). Alaiset hoitavat sitten myyntityötä ja pienempiä urakoita sekä auttavat suurissa, myös asentajia löytyy tietysti iso iso liuta.
Riittääkö?
T:Toimitusjohtajan vaimo
ps. insinöörikään ei ole ammatti, vaan ammattitutkinto
Tietotenkiikan diplomi-insinööri.