Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko parisuhdeväkivaltatilanteet yleensä kestävät?

Vierailija
09.04.2013 |

Onko se yksi lyönti ja sitten anteeksipyytelyä vai pitääkö paeta kylppäriin lukon taaksi moneksi tunniksi kerrallaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 13:11"]

Onko se yksi lyönti ja sitten anteeksipyytelyä vai pitääkö paeta kylppäriin lukon taaksi moneksi tunniksi kerrallaan?

[/quote]

Yksi lyönti riittää. Jos parisuhteessa esiintyy fyysistä väkivaltaa lyönti, läpsiminen, ravistelu tms. niin on syytä hakea apua.

Vierailija
2/2 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi se varmaan on se yksi lyönti ja anteeksipyytelyä, vuosien kuluttua se on vessaan lukkojen taakse tuntikausiksi pakenemista.

Muistan kun lapsena olin äitini kanssa tuttavaperheessä yökylässä. Keskellä yötä heräsin mekastukseen kun tuttavaperheen isä möykkäsi humalapäissään ja riepotteli tuttavaperheen äitiä. Minun äitini yritti rauhoitella tilannetta siinä kuitenkaan onnistumatta. Kuuntelin mekastusta jonkin aikaa ja kun hieman rauhoittui, nukahdin uudestaan. Myöhemmin olen saanut tietää että tuossa tuttavaperheessä äiti sai säännöllisesti turpaansa ja onpa saanut keskenmenonkin sen vuoksi että mies oli lyönyt mahaan.

Oma ex-poikakaveri löi kerran. Sen jälkeen lupasi kuut ja tähdet taivaalta ja pyyteli anteeksi mutta en antanut. Yksi kerta riitti, käskin ukon lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän