kuka pääsee taivaaseen?
Hei
Olen sairastunut ahdistushäiriöön. Olen täynnä vihaa.Olen ilkeä ja loukkaan tuntemattomia.
On kuin joku muu asuisi sisälläni.
Uskon...olenko tuomittu kadotukseen?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap loukkaat ihmisiä? Etkö voi purkaa vihaasi jollain muulla tavalla?
kun mieli sairastuu, ei voi valita miten.
Mieluummin olisin terve ja onnellinen.
Lääkitystä vaihdetaan ja toivottavasti auttaa.
Ajatuksiaan ei välttämättä voi valita, mutta tekonsa usein voi.
Näin ystävänikin sanovat...olen siis paha ihminen?
osaisitko selittää miksi kärsin ja häpeän itseäni?
Koska olet ahdistunut. Sinun pitäisi päästä kiinni niihin syihin, jotka ahdistustasi pitävät yllä.
Lastenlaulussa lauletaan "uskomalla Herraan Jeesukseen, pääsen minä varmasti taivaaseen."
Iso Kirja ylistää autuaaksi niitä, jotka eivät eivät edes synny tai menevät kesken, joten siinäkin pätee tämä: Lastenkaltaisten on Jumalan valtakunta.
Lapset, lastenkaltaiset. Uskovat ovat syntyneet Jumalan lapsiksi eli kuuluvat Jumalan perheeseen.
Se joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.
T.apanko tulevaisuudessa jonkun?..olisiko it.semurha nyt oikea ratkaisu?
pääsisinkö taivaaseen ,koska toimisin epäitsekkäästi?
Olen 50 vuotias..rankaiseeko jumala minua kun sairastuin nyt?
En tiedä. Onko taivasta? - agnostikko
Vierailija kirjoitti:
T.apanko tulevaisuudessa jonkun?..olisiko it.semurha nyt oikea ratkaisu?
pääsisinkö taivaaseen ,koska toimisin epäitsekkäästi?
Kuulostat pakkomielteiseltä. Mitä muuta sinulla on ahdistuneisuushäiriön lisäksi?
Se pääsee taivaaseen, joka uskoo Jeesuksen sovitustyön omalle kohdalleen.
Se ei tarkoita ongelmatonta ja synnitöntä elämää.
Jumala ymmärtää masennuksemme ja ahdistuksemme ja niistä johtuvat lieveilmiöt.
Ei Hän odota ihmiseltä täydellisyyttä vaan juuri sitä, että ihminen luovuttaa nämäkin asiat Hänen käsiinsä ja tulee epätäydellisenä Jumalan luo. Hän auttaa kun Häneltä pyytää apua. Ei toki aina niin, kuin olettaisimme. Jumala on hyvin kärsivällinen.
Jumala on se, joka tekee ihmisessä muutostyön, ei ihmisen omat ponnistelut. Kaikki on kiinni uskosta. Se joka huutaa Herraa avuksi, pelastuu.
AP.lle tsemppiä ja luottamusta siihen, että Jumala on vierelläsi aina. Hän ei hylkää koskaan! Kuten Raamattu sanoo: sitä joka tulee Minun luo, en minä aja pois ja vaikka ihminen olisi uskoton (tekee syntiä) Minä pysyn uskollisena.
Niin kauan kun toistuvista mokista huolimatta jaksaa mennä Jumalan luo ja tunnustaa syntinsä, sekä ottaa anteeksiannon vastaan on taivastiellä.
Me teemme syntiä, vaikka emme haluaisi ja joskus jopa tarkoituksella, mutta jos kadumme ja haluamme eroon synnistä, Jumala auttaa.
Kaikki olemme syntisiä koko maanpäällisen elämämme. Eletään armosta ja iloitaan jokaisesta päivästä. Ollaan myös toisillemme armollisia.
Siunausta kaikille kevääseen!
AP: kelpaat Jumalalle tuollaisenasi!! Usko siihen!!
Ohis: Moni itseään pahana pitävä ihminen on oikeasti empaattisempi ja rakastavampi kuin ne, jotka mainostavat itseään "hyvinä ihmisinä"
Ap saa erilaisia vastauksia riippuen soitä, onko vastaaja liberaaliluterilainen, h€llari vai l€stadiolainen.